УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

 (ТРИДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ  СЬОМОГО  ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

Р І Ш Е Н Н Я

від  25  січня  2018  року                     №  796

                       

Про внесення змін у рішення міської ради

№ 590 від 20.07.2017р.  «Про внесення змін до

структури виконавчих органів Трускавецької

міської ради»

            Відповідно до пункту 5 частини першої ст. 26   Закону  України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада

                                                                                                                      В  И  Р  І  Ш  И  Л  А  :

 

  1. Ввести 1 штатну одиницю – провідного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Трускавецької міської ради.
  2. Затвердити  додаток №1 та додаток №2 рішення у новій редакції.            
  3. Встановити загальну чисельність виконавчих органів Трускавецької міської ради в кількості 131,5 штатних одиниць.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на голову постійної депутатської комісії з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування та зв’язку з засобами масової інформації.

                Міський  голова                                                          А.Кульчинський

 

 

                                                                                                                         Додаток 1

                                                                                                             до рішення міської ради

                                                                                                              № ­­­­­­­­­­­796 від 25.01.2018р.

 

П Е Р Е Л І К

управлінь, відділів та інших виконавчих органів

 Трускавецької міської ради

  1. Керівники міської ради                                                                    – 5 одиниць
  2. Відділ з питань депутатської діяльності                                        – 3 одиниці
  3. Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому         – 6 одиниць
  4. Юридичний відділ                                                                            – 3 одиниці
  5. Відділ бухгалтерського обліку                                                         – 4 одиниці
  6. Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю          – 2 одиниці
  7. Центр надання адміністративних послуг                                       – 3 одиниці
  8. Відділ державного архітектурно-будівельного

    контролю                                                                                                 – 3 одиниці

  1. Управління розвитку міста                                                              – 7 одиниць

     – Планово-економічний відділ (2)

     –  Відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (2)

     – Відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (2)

  1. 10. Управління містобудування та землекористування                  – 7 одиниць
  2. 11. Інспекція з питань благоустрою                                                   – 3 одиниці
  3. 12. Відділ у справах  сім’ї, молоді та спорту                                    – 3 одиниці
  4. 13. Служба у справах дітей                                                               – 3 одиниці
  5. 14. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів,

      оборонної та мобілізаційної роботи (4)                                                  – 6 одиниць

      – Сектор з питань цивільного захисту (2)

  1. 15. Відділ міського архіву                                                                   – 2 одиниці
  2. 16. Відділ ведення Державного реєстру виборців                           – 2 одиниці
  3. 17. Головний спеціаліст з питань кадрової роботи                          – 1 одиниця  
  4. 18. Господарська служба                                                                   – 10,5 одиниць
  5. Відділ державного реєстрації                                                            –  3 одиниці

Головний спеціаліст, інспектор праці                                                           –  1 одиниця

        Всього:                                                                                               – 77,5 одиниць

Перелік самостійних відділів та управлінь

  1. Управління праці та соціального захисту населення                 – 23 одиниці
  2. Фінансове управління                                                                   – 12 одиниць
  3. Відділ освіти                                                                                   – 3 одиниці
  4. Відділ культури                                                                               – 2 одиниці
  5. Управління комунальної власності                                               – 3 одиниці
  6. Управління житлово-комунального господарства і

       будівництва                                                                                           – 7 одиниць

  1. МЦСССДМ                                                                                        – 4 одиниці

        Всього:                                                                                               – 53 одиниць

 

        Всього:                                                                                               – 131,5 одиниць

           Секретар міської ради                                                   Н.Пономаренко

 

додаток

Залишити відповідь

Перейти до вмісту