Інформація про основні показники роботи господарського комплексу міста Трускавець за І півріччя 2017 року

Фінансові показники

Збір платежів до зведеного бюджету міста склав 159064,5тис.грн., що на 49119,3тис.грн. більше аналогічного періоду минулого року, або на 44,7% (109945,2тис.грн.).

В тому числі за даними ДПІ по м.Трускавець:

– збір до Державного бюджету становить 73889,7тис.грн., або 196,4% плану і на 27378,6тис.грн. більше поступлень І-го півріччя 2016 року, або на 58,9% (46511,1тис.грн.);

надходження платежів до місцевого бюджету77694,8тис.грн., або 263,7% плану, і на 21176,6тис.грн. більше І-го півріччя 2016 року, або на 37,5% (56518,2тис.грн).

У загальній сумі надходжень найбільші поступлення забезпечено:   

  • Ø податок на додану вартість (збір) – 50087,5тис.грн., що становить 31,5% всіх поступлень до бюджету, 172,5% до  прогнозу та на 17109,2тис.грн. більше відповідного періоду минулого року (32978,3тис.грн.);
  • Ø податок з доходів фізичних осіб – 53236,5тис.грн., що становить 33,5% всіх поступлень, 274,3% до прогнозу та на 21860,0тис.грн. більше відповідного періоду минулого року (31376,5тис.грн.);
  • Ø плата за землю – 20256,3тис.грн., що становить 12,7% всіх поступлень, 251,7% до прогнозу та на 2365,9тис.грн. більше відповідного періоду минулого року (17890,4тис.грн.);
  • Ø єдиний податок на підприємницьку діяльність – 8166,7тис.грн., що становить 5,1% всіх поступлень, 248,6% до прогнозу та на 2765,8тис.грн. більше відповідного періоду минулого року (5400,9тис.грн.);
  • Ø акцизний податок (роздрібна торгівля) – 2715,0тис.грн., що становить 1,7% всіх поступлень, 205,7% до прогнозу  та на 1446,6тис.грн. менше минулого року (4161,6тис.грн.);
  • Ø військовий збір – 4642,1тис.грн., що становить 2,9% всіх поступлень, 266,8% до прогнозу та на 2902,1тис.грн. більше відповідного періоду минулого року (2872,2тис.грн.);
  • Ø податок на прибуток підприємств – 4309,7тис.грн., що становить 2,7% всіх поступлень, 462,4% до прогнозу та на 2622,3тис.грн. більше відповідного періоду минулого року (1687,4тис.грн.).

Крім того, за даними міського фінансового управління, по місту забезпечено поступлень в сумі 7480,0тис.грн., в тому числі: від продажу земельних ділянок – 2635,6тис.грн., власні надходження бюджетних установ – 3704,3тис.грн., надходження коштів від пайової участі – 1140,4тис.грн.

За даними ДПІ по м. Трускавець основними бюджетоутворюючими платниками податків були такі підприємства:

п/п

Назва платника

Кількість прац. за даними звітності по ЄСВ,

осіб

Сплачено до зведеного бюджету , тис.грн.

Сплачено податків за звітний період на 1 працюючого, тис.грн.

Сплачено до державного бюджету, тис.грн.

в тому числі

Сплачено до місцевого бюджету , тис.грн

в тому числі

ПДВ,

тис.грн

Податок на прибуток

тис.грн

ПДФО, тис.грн

 Плата за землю, тис.грн

1

ДП сан.”Кришталевий палац”

248

2967,7

11,97

1391,6

1041,8

46,4

1576,1

1043,1

450,2

2

ТзОВ “ГКК “Карпати”

427

5433,2

10,38

2960,0

2937,9

-168,8

2473,2

2048,9

225,2

3

ДП з інозем.інвест. ДП “Медісан”

277

3664,5

13,23

2064,6

1899,5

52,6

1599,9

1153,4

358,7

4

Центр МР та СЛ “Трускавецький”

340

2458,9

7,23

783,6

642,6

0,0

1675,3

1558,7

110,0

5

Сан.”Трускавець” СБУ

234

2761,7

11,80

1446,8

1313,8

0,0

1314,9

1306,7

0,0

6

Санаторій “Перлина Прикарпаття”

365

3742,7

10,26

2115,9

1959,0

0,0

1626,8

1608,6

4,1

ПАТ СГК “Дніпро-Бескид”

207

2598,0

12,55

1168,1

1102,1

0,0

1429,9

672,3

575,7

8

ТзОВ ” Аква-Еко”

91

2396,5

26,34

532,6

635,7

-494,6

1863,9

587,5

934,7

9

ТзОВ фірма “Т.С.Б.”

49

363,0

7,41

166,2

115,2

0,0

196,8

154,1

0,0

10

ТзОВ сан. “Шахтар”

280

6438,5

22,99

4459,4

3377,9

935,7

1979,1

1415,1

397,8

11

ПрАТ “Трускавецькурорт”

542

15976,1

29,48

7999,9

7447,7

66,0

7976,2

1530,0

4925,3

12

ТзОВ “Трускавецький водоканал”

123

927,3

7,54

127,9

0,0

0,0

799,4

562,4

129,4

13

ТзОВ ДЛРКК “Рік-сос-Прикарпаття”

676

11782,1

17,43

9103,8

8635,3

294,5

2678,3

1997,0

0,0

14

ТЗОВ “Міжнародна клініка відновного лікування”

385

2075,8

5,39

448,5

238,8

0,0

1627,3

2453,0

170,7

15

ТОВ “Українська Готельна Група”

177

823,8

4,65

55,0

0,0

0,0

768,8

658,5

0,0

Найбільшу питому вагу у зведеному бюджеті міста має санаторно-курортна  та готельна галузь – 54,5%, або 86641,3тис.грн.

Зокрема, в розрізі платників по цих галузях за основним видом діяльності сплата платежів наступна:                                                                                                                                                                                                                                                                                      тис.грн.

№п/п

Назва платника

 

Сума платежів на 01.07.2017р. до зведеного бюджету

в тому числі

до

державного бюджету

до місцевого бюджету

1

3

4

5

6

Всього по санаторно-курортній галузі,

58390,9

27027,2

31363,7

з неї:

1

ТЗОВ “Пансіонат”Алексік”

102,4

3,1

99,3

2

ДЗ “ДССС “Джерело” МОЗ України”

2235,5

291,3

1944,2

3

ДП “Санаторій “Кришталевий палац”

2967,7

1391,6

1576,1

4

КП “Трускаевецька міська лікарня”

2164,7

285,9

1878,8

5

Спеціалізований Трускав. санаторій “Батьківщина”

1449,5

229,5

1220,0

6

ДП з інозем.інвестиціями ДП “Медісан”

3664,5

2064,6

1599,9

7

ТЗОВ ГКК “Карпати”

5433,2

2960,0

2473,2

8

ЦМРСЛ “Трускавецький”

2458,9

783,6

1675,3

9

Санаторій “Трускавець” СБУ

2761,7

1446,8

1314,9

10

МРЦ МВСУ “Перлина Прикарпаття”

3742,7

2115,9

1626,8

11

ПП “Ярина” санаторій “Конвалія”

297,2

156,8

140,4

12

ТЗОВ “Агроомега” ЛТД (сан. «Віктор»)

61,4

5,3

56,1

13

ПРАТ СГК “Дніпро-Бескид”

2598,0

1168,1

1429,9

14

Санаторій “Арніка”

606,6

33,4

573,2

15

ТЗОВ “Українська Готельна Група”

823,8

55,0

768,8

16

ПрАТ “Трускавецькурорт”

15976,1

7999,9

7976,2

17

ТЗОВ “Трускавецьінвест”

9,2

1,1

8,1

18

ТЗОВ “Міжнародна Клініка Відновного Лікування”

2075,8

448,5

1627,3

19

Санаторій”Либідь”

158,9

102,0

56,9

20

ТЗОВ “Санаторій “Шахтар”

6438,5

4459,4

1979,1

21

ТЗОВ”Серенда-Ком” (панс. «Молдова»)

27,0

0,7

26,3

22

ТОВ “Парк здоров’я”

1121,1

538,8

582,3

23

Пансіонат «Мальви»

68,4

1,1

67,3

24

ТзОВ «Санаторій «Аркада»

802,1

476,5

325,6

Всього по готельній галузі

28250,4

18999,3

9251,1

з неї:

1

ПАТ “Готелі Трускавця”

580,8

123,1

457,7

2

ТЗОВ “Ліана”

28,6

0,5

28,1

3

ТЗОВ “Корона”

5,7

0,5

5,2

4

ПП “Марсіко”

14,6

0,6

14,0

5

ТЗОВ “Альтернатива-Iнвест”

13,6

0,5

13,1

6

ТЗОВ “Квиток”

48,4

0,0

48,4

7

ТОВ “КТС” (готель «Оскар»)

91,7

12,5

79,2

8

ТОВ “Туристична компанія “ЛАКС”

52,5

2,0

50,5

9

ТЗОВ “РЕ ВІТА”

96,6

10,5

86,1

10

ТЗОВ “Ріксос-Прикарпаття”

11782,1

9103,8

2678,3

11

ТЗОВ “Нотіс-2006”

1558,8

1011,6

547,2

12

ТЗОВ “Хотел Менеджмент Груп”

12259,8

8039,7

4220,1

13

Філія “Учбово-оздоровчий комплекс “Червона Рута”

360,2

1,2

359,0

14

ТЗОВ “Святий грааль”

1316,6

692,5

624,1

15

ТЗОВ “Франківський дім”

12,5

0,2

12,3

16

ТЗОВ “Розвіль”

27,9

0,1

27,8

Всього по санаторно-курортній та готельній галузях

86641,3

46026,5

40614,8

 

Недоїмка платежів до бюджету по організаціях міста станом на 01.07.2017 року становить 4417,4тис.грн., що до початку року менше на 911,4тис.грн. (5328,8тис.грн), або на 17,1%.

Недоїмка в розрізі видів податків наступна:

  • податок на додану вартість – 2226,2тис.грн. по 16 підприємствах;
  • податок на прибуток підприємств – 274,1тис.грн. по 9 підприємствах;
  • орендна плата – 234,0тис.грн. по 11 підприємствах;
  • плата за землю –  968,4тис.грн. по 18 підприємствах;
  • податок на нерухоме майно – 712,0тис.грн. по 13 підприємствах.

Серед найбільших боржників по сплаті податків і зборів:

  1. економічно-активні підприємства:

-ТзОВ «Трускавецький водоканал»                                                          844,0тис.грн.;                                                            

-МКП «Метал»                                                                                             394,0тис.грн.;

  1. економічно-неактивні підприємства:

– ТзОВ «Трускавецьінвест»                                                                         1748,3тис.грн.;

  1. підприємства-банкрути:

–  ДП «Транспорт» ТзОВ «ТКС-Гідроресурс»                                              25,8тис.грн.

Поступлення до місцевого бюджету

                За січень – червень 2017 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло податків, зборів та інших платежів в сумі 146 095,8тис.грн, що становить 108,6 % пану січня-червня 2017 року. 

    До загального фонду надійшло 138 172,4тис.грн, що становить 106,9% планових призначень січня – червня 2017 року, з яких:

  • Ø 70587,6тис.грн – податки та збори бюджету міста (виконання плану -115%);
  • Ø 41640,3тис.грн – субвенції з державного бюджету на програми соціального захисту населення (99,6 плану);
  • Ø 13098,1тис.грн –  освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (100 % плану);
  • Ø 12388,7тис.грн – медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (100% плану);
  • Ø 312,0тис.грн – субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій ( 100% плану);
  • Ø 101,9тис.грн – субвенція на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань (100% плану );
  • Ø 43,8тис.грн – субвенція з обласного бюджету на мікропроекти (21,7% плану );.

           Податкові надходження складають 50,6% доходів загального фонду, яких за січень – червень 2017 року надійшло в сумі 69 933,8тис.грн, які виконані на 114,7%. Порівняно з аналогічним періодом минулого 2016 року ріст надходжень складає  19 905,6тис.грн.

Значну частину податкових надходжень складає податок та збір на доходи фізичних  осіб, який надійшов в сумі  31 706,3тис.грн, що становить 119,2% плану січня-червня 2017 року.

Податку на прибуток від підприємств і організацій, що належать до комунальної форми власності надійшло в сумі 10,9тис.грн в порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 47,4тис.грн.

Акцизного податку надійшло в сумі  5 031,6тис.грн, що більше планових призначень січня-червня 2017 року на 1011,6тис.грн та більше надходжень аналогічного періоду минулого 2016 року на 870,0тис.грн ;

 Місцевих податків за січень  – червень  2017 року до бюджету міста надійшло в обсязі 33 185,0тис.грн, в тому числі :

 –  по збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, який відмінений,  повернено переплат з місцевого бюджету в сумі 4,5тис.грн;

  – плати за землю надійшло в сумі 20 256,3тис.грн, що становить 103,8% планових призначень січня – червня 2017 року та більше надходжень відповідного періоду минулого 2016 року на 2365,9тис.грн;

 –  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надійшло в сумі 3256,9тис.грн, що менше планових призначень січня – червня 2017 року на 215,1тис.грн;

–  транспортного податку надійшло в сумі 57,3тис.грн, що більше надходжень відповідного періоду минулого 2016 року на 7,5тис.грн;

– збору за місця для паркування транспортних засобів надійшло в сумі 13,5тис.грн, що більше планових призначень на 7,5тис.грн, та більше надходжень відповідного періоду минулого 2016 року на 8,3тис.грн ;

–   туристичного збору до місцевого бюджету надійшло в сумі 1 438,8тис.грн, що більше планових призначень січня-червня поточного року на 318,8тис.грн та більше надходжень аналогічного періоду  2016 року на 293,9тис.грн ;

– єдиного податку надійшло в сумі 8 166,7тис.грн, що більше планових призначень січня – червня 2017 року на 1936,7тис.грн та більше надходжень відповідного періоду минулого 2016 року на 2765,8тис.грн.

  Неподаткові надходження за січень – червень 2017 року склали 653,8тис.грн, що більше  планових призначень звітного періоду на 306,6тис.грн.

До спеціального фонду бюджету міста за січень – червень 2017 року надійшло 7923,4тис.грн, в тому числі:

  • ü надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1140,4тис.грн, що більше надходжень аналогічного періоду минулого 2016 року на 175,0тис.грн;
  • ü екологічного податку надійшло – 52,6тис.грн, що більше надходжень аналогічного періоду минулого 2016 року на 20,0тис.грн ;
  • ü грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища надійшло в сумі 0,8тис.грн;
  • ü надходження коштів від продажу земельних ділянок за шість місяців 2017 року склали 2635,3тис.грн, що менше надходжень аналогічного періоду 2016 року на  590,9тис.грн;
  • ü власні надходження бюджетних установ склали 3704,3тис.грн, що більше минулорічних надходжень за відповідний період на 1037,2тис.грн та більше планових призначень січня – червня 2017 року на 888,0тис.грн;
  • ü субвенція з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища на реконструкцію міського парку надійшла в сумі 390,0тис.грн.

Видатки бюджету

            Станом на 01.07.2017р. з бюджету міста проведено видатки в сумі 127079,6тис.грн, а саме: із загального фонду – 116118,0тис.грн, виконання планових призначень  становить 90,6%; із спеціального фонду –  10961,6тис.грн (25% кошторисних призначень на рік).

            Виконання  загального фонду бюджету в розрізі галузей:

  • Ø органи управління – 8 520,0тис.грн, що становить 81,5% планових призначень, з них: оплата праці з нарахуваннями – 7 694,0тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 338,2тис.грн, інші видатки на утримання установ – 487,8тис.грн;
  • Ø освіта – 30 301,2тис.грн, що становить 92,5% планових призначень, з них: заробітна плата з нарахуваннями – 24 175,2тис.грн, придбання медикаментів та продуктів харчування – 864,9тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 4667,7тис.грн, інші видатки – 534,7тис.грн,  (за рахунок субвенції з державного бюджету на загальноосвітні заклади профінансовано видатки на виплату заробітної плати  в сумі 12 883,6тис.грн, на виплату соціальної допомоги  прийомним сім’ям  – 58,7тис.грн);
  • Ø охорона здоров’я – 17 095,0тис.грн (93,4% плану), з них субвенція з державного бюджету на оплату праці з нарахуваннями – 12 388,7тис.грн, на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 78,4тис.грн;
  • Ø соціальний захист та соціальне забезпечення – 45 016,1тис.грн, що становить 98,3% плану, в т.ч.:
  • за рахунок субвенцій з державного бюдету на виплату допомог, надання пільг і субсидій населенню проведено видатки в сумі 41 581,6тис.грн;
  • за рахунок коштів міського бюджету проведено видатки на надання пільг і допомог населенню в сумі 1 430,8тис.грн;
  • територіальний центр соціального обслуговування  – 1 491,3тис.грн;
  • здійснення соціальної роботи з вразливими верствами населення (МЦСССДМ) – 339,8 тис.грн;
  • оздоровлення та відпочинок дітей – 67,0тис.грн;
  • інші  заходи молодіжної  політики – 65,0тис.грн;
  • заходи державної політики з питань дітей – 40,6тис.грн.
  • Ø культура і мистецтво – 7 822,2тис.грн (91,3% планових призначень), з них: оплата праці і нарахування на неї – 5 292,9тис.грн,  оплата комунальних послуг і енергоносіїв – 749,7 тис.грн,  інші видатки на утримання установ – 189,6тис.грн, проведення загальноміських заходів – 1 590,0тис.грн;
  • Ø фізична культура і спорт – 295,8тис.грн (88%);
  • Ø житлово-комунальне господарство  – 6 148,4тис.грн.(61,8% планових призначень);
  • Ø транспорт, дорожне господарство – 291,2тис.грн (97,0%);
  • Ø засоби масової інформації – 113,0тис.грн (100%);
  • Ø інші послуги, пов’язані з економічною діяльністю (програма промоції курорту),  – 372,0 тис.грн (45,7%);
  • Ø субвенція з місцевого бюджету державному на  виконання програм соціально-економічного розвитку – 122,8тис.грн.;
  • Ø інші видатки на виконання міських програм – 20,2тис.грн.

            Виконання спеціального фонду бюджету:

  • видатки бюджету розвитку – 7527,2тис.грн;
  • видатки на реконструкція міського парку за рахунок субвенції з обласного бюджету на природоохоронні заходи  – 390,0тис.грн;
  • видатки бюджетних установ за рахунок власних надходжень –  3044,4тис.грн.

Виконання інвестиційної програми за рахунок коштів бюджету розвитку

За I півріччя 2017 року до бюджету розвитку міста надійшло 3775,7тис.грн.,

в тому числі: від продажу земельних ділянок – 2635,3тис.грн., надходження коштів пайової участі у розвиток інфраструктури населеного пункту – 1140,4тис.грн.

За рахунок коштів, що надійшли до бюджету розвитку, проведені наступні видатки:          

                                                                                                                                                                              тис.грн.

№ з/п

Головний розпорядник коштів бюджету

Назва об’єкту

Затверджено

Виконано за

І півріччя

% виконанння

Залишок планових призначень

 

 

Всього:

16863,0

3885,5

23,0

12977,5

I

УЖКГіБ

Реконструкція вулиць та доріг

700,0

25,4

3,6

674,6

вул. Крушельницької

500,0

0

0

500,0

вул. Скоропадського (від вул. Стуса до житлового будинку по вул. Скоропадського)

150,0

17,5

11,7

132,5

вул. Франка

50,0

7,9

15,8

42,1

II

УЖКГіБ

Реконструкція мереж освітлення

1012,0

465,0

45,9

547,0

Реконструкція мереж освітлення по вул. Сагайдачного

500,0

6,2

1,2

493,8

Реконструкція мереж освітлення по вул. Лисенка

30,0

0

0

30,0

Реконструкція мереж освітлення від вул. Т.Шевченка по бульвару Ю.Дрогобича

482,0

458,8

95,2

23,2

III

Відділ освіти

Об’єкти освіти, в тому числі:

3083,0

77,4

2,5

3005,6

Дошкільні установи

1043,0

40,0

3,8

1003,0

Реконструкція фасаду ДНЗ  № 6 “Теремок”, вул. Л. Українки, 21, м.Трускавець Львівської області

100,0

40,0

40,0

60,0

Реконструкція території ДНЗ  №2 “Ялинка”,  вул. Стуса, 8,  м.Трускавець  Львівської області

150,0

0

0

150,0

Реконструкція території ДНЗ  № 5 “Зірочка”, вул.Стебницька, 68, м.Трускавець Львівської області

239,5

0

0

239,5

Реконструкція території ДНЗ № 4 “Сонечко”, вул.Бориславська,34, м.Трускавець Львівської області

223,5

0

0

223,5

Реконструкція території  ДНЗ  № 6 “Теремок”, вул.Л.Українки,21,  м.Трускавець Львівської області

150,0

0

0

150,0

Реконструкція фасаду ДНЗ  № 5 “Зірочка”,в м.Трускавець Львівської області

30,0

0

0

30,0

Реконструкція території  ДНЗ  № 7 “Дзвіночок” , вул. Стебницька,  68,  м.Трускавець Львівської області

150,0

0

0

150,0

Загальноосвітні навчальні заклади

1870,0

37,4

2,0

1832,6

СЗШ №1

200,0

0

0

200,0

Реконструкція фасаду СЗШ №1 м.Трускавець Львівської області

200,0

0

0

200,0

НВК «СЗШ №2-гімназія»

727,9

28,5

3,9

699,4

Створення регіонального центру сприяння здорового способу життя на базі НВК “СЗШ №2 – гімназія” в м. Трускавець

570,0

0

      

      0

570,0

Реконструкція спортивного майданчика на території НВК “СЗШ №2-гімназія” по вул. Данилишиних, 19 в м. Трускавець Львівської області

157,9

28,5

18,0

129,4

СЗШ № 3

942,1

8,9

0,9

933,2

Реконструкція шатрового даху та утеплення фасаду  СЗШ № 3 на вул. Стебницька, 98 в м. Трускавці Львівської обл.

902,1

8,9

1,0

893,2

Будівництво одного спортивного майданчика із штучним покриттям у м.Трускавець, вул.Стебницька (територія СЗШ № 3)

40,0

0

0

40,0

Позашкільні навчальні заклади

170,0

0

0

170,0

Реконструкція  системи опалення  Будинку учнівської творчості по вул.Стебницька, 12 у м.Трускавець Львівської області корпус №1

150,0

0

0

150,0

Реконструкція спортивного майданчика з елементами скейт-парку Будинку учнівської творчості на вул. Стебницька, 12 в м. Трускавець Львівської області (виготовлення ПКД)

20,0

0

0

20,0

IV

Виконавчий комітет

Об’єкти міської лікарні

610,0

0

0

610,0

Реконструкція з оснащенням медичним обладнанням центру малоінвазивної хірургії міської лікарні м.Трускавець

210,0

0

0

210,0

Реконструкція відділення первинної медичної допомоги міської лікарні м.Трускавець

200,0

0

0

200,0

Реконструкція терапевтичного корпусу міської лікарні м.Трускавець

200,0

0

0

200,0

V

Відділ культури

Об’єкти культури

150,0

0

0

150,0

Реконструкція та модернізація приміщення циркової студії «Каскад» Народного дому у м. Трускавець по вул. Стебницька, 12

150,0

0

0

150,0

VI

Управління праці та соціально-го захисту населення

Об’єкти соціального захисту та обслуговування

1682,0

215,9

12,8

1466,1

Матеріальна допомога та часткова (повна) оплата робіт мешканцям м.Трускавця, які проживають в багатоквартирних житлових будинках, що від’єднані від централізованої мережі теплопостачання, при встановленні індивідуального (автономного) опалення в квартирі

1682,0

215,9

12,8

1466,1

VII

УЖКГіБ

Комунальне господарство

3042,0

394,3

13,0

2647,7

Реконструкція об’єктів  житлового фонду ОСББ

2476,0

218,2

8,8

2257,8

Реконструкція покрівлі  житлового будинку по вул. Стебницькій, 70  

290,0

0

0

290,0

Реконструкція електромереж житлового будинку по вул. Стуса, 2

270,0

0

0

270,0

Реконструкція електромереж житлового будинку по вул. Стуса, 12

200,0

0

0

200,0

Реконструкція ліфтів житлового будинку по вул. Мазепи, 4

250,0

0

0

250,0

Реконструкція мереж водопостачання житлового будинку по вул. Стуса, 9

30,0

0

0

30,0

Реконструкція електромереж житлового будинку по вул. Стуса, 5

100,0

6,0

6,0

94,0

Реконструкція електромереж житлового будинку по вул. Стуса, 15

50,0

0

0

50,0

Реконструкція електромереж житлового будинку по вул. Стебницька, 84

90,0

0

0

90,0

Реконструкція електромереж житлового будинку по вул. Бориславська, 36

234,0

0

0

234,0

Реконструкція мереж водопостачання  та каналізації житлового будинку по вул. Стебницька, 64

50,0

0

0

50,0

Реконструкція мереж водопостачання  та каналізації житлового будинку по вул. Стебницька, 102

75,0

0

0

75,0

Реконструкція мереж водопостачання житлового будинку по вул. Мазепи, 6

50,0

0

0

50,0

Реконструкція покрівлі  житлового будинку по вул. Стебницькій, 104

50,0

0

0

50,0

Реконструкція покрівлі  житлового будинку по вул. Стуса, 11

250,0

0

0

250,0

Реконструкція покрівлі  житлового будинку по вул. Мазепи, 6 а

137,0

112,3

82,0

24,7

Реконструкція покрівлі  житлового будинку по вул. Мазепи, 8

100,0

99,9

99,9

0,1

Реконструкція покрівлі  житлового будинку по вул. Мазепи, 10

100,0

0

0

100,0

Реконструкція покрівлі  житлового будинку по вул. Дрогобицька, 14

150,0

0

0

150,0

Реконструкція об’єктів  житлового фонду  міста

566,0

176,1

31,1

389,9

Реконструкція електромереж житлового будинку по вул. Мазепи, 36

145,0

43,3

29,9

115,1

Реконструкція електромереж житлового будинку по вул. Стуса, 4

68,0

0

0

68,0

Реконструкція електромереж та фасаду житлового будинку по вул. Івасюка, 9

180,0

89,8

49,9

90,2

Реконструкція електромереж та фасаду житлового будинку по вул. Сагайдачного, 3

73,0

0

0

73,0

Реконструкція покрівлі  житлового будинку по вул. Мазепи, 2

100,0

43,0

43,0

57,0

VIII

Виконавчий комітет

Інші об‘єкти

4289,0

1076,7

25,1

3212,3

Видатки на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, що підлягають продажу відповідно до ст. 128 Земельного кодексу України, за рахунок авансу, внесеного покупцем земельної ділянки

40,0

9,8

24,5

30,2

Реконструкція адмінкорпусу міської ради по вул. Бориславська, 1

307,0

0

0

307,0

Виготовлення проекту відведення земельних ділянок за об’єктами нежитлових будівель-адміністративних корпусів Трускавецької міської ради по вул. Бориславська, 1 та Бориславська, 2

20,0

13,5

67,5

6,5

Підготовка земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів

30,0

0

0

30,0

Управління комуналь-ної власності

Виготовлення детальних планів та відвід земельних ділянок

25,0

4,0

16,0

21,0

Фінансове управління

Реконструкція системи опалення з встановленням газового котла

300,0

1,2

0,4

298,8

УЖКГіБ

Будівництво внутрішньоквартального проїзду від вул. Біласа до вул. Річки

1500,0

0

0

1500,0

Реконструкція міського парку в м. Трускавці

500,0

150,0

30,0

350,0

Реконструкція  кладовища в урочищі “Помірки”

100,0

0

0

100,0

Реконструкція площі Чорновола

1000,0

823,2

82,3

176,8

Реконструкція мереж водопостачання по вул. Стуса

160,0

0

0

160,0

Реконструкція прибудинкової території по вул. Сагайдачного, 19-21 (ПКД)

20,0

0

0

20,0

Реконструкція внутрішнього проїзду біля житлового будинку по вул. Мазепи, 22

287,0

75,0

26,1

212,0

IX

УЖКГіБ

Внески органів місцевого самоврядування в статутний фонд

 

2295,0

 

1630,8

71,1

664,2

КП “Трускавецьтепло”

195,0

195,0

100,0

0

Придбання основних засобів

195,0

195,0

100,0

0

КП “Парк курортний”

2100,0

1435,8

68,4

664,2

Придбання основних засобів

2100,0

1435,8

68,4

664,2


Показники реального сектору економіки та інших сфер діяльності

Обсяг реалізованої промислової продукції (робіт, послуг) підприємств міста за січень-травень 2017 року становить 66,0млн.грн., що на 16,0млн.грн. більше відповідного періоду 2016 року, або на 32,0% (50,0млн.грн.).

 

Обсяг виконаних будівельних робіт за січень-червень 2017 року склав 17052,0тис.грн., що у порівнянні до аналогічного періоду минулого року більше на 3137,0тис.грн., або на 22,5% (13915,0тис.грн.).

Прийнято в експлуатацію житла у січні-червні 2017 року 5825 кв.м загальної площі, це 1,3% до обласного обсягу, або 78,8% до січня-червня 2016 року (7394 кв.м).

Освоєно (використано) капітальних інвестицій за січень-червень 2017 року на суму 92993,0тис.грн., що складає 1,1% до загального обсягу інвестицій Львівської області, до аналогічного періоду минулого року менше на 13%.

 

Обсяг реалізованих послуг за січень-червень 2017 року склав 699,4млн.грн. (включаючи ПДВ), що до аналогічного періоду минулого року складає 126,9%, або на 148,1млн.грн. більше (551,3млн.грн.).

Частка послуг, реалізованих населенню, становить 50,6%, що в сумі складає  353,9млн.грн.

Динаміка обсягу реалізованих послуг (млн.грн.): 

Найбільше реалізовано послуг у галузях:

– тимчасове розміщення й організація харчування – 341517,1тис.грн., або 48,8%;

– охорона здоров’я та надання соціальної допомоги – 241846,7тис.грн., або 34,6%;

– операції з нерухомим майном – 55002,7тис.грн., або 7,9%;

– діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування – 44441,1тис.грн., або 6,4%.

Санаторно-курортна сфера

Протягом січня-червня 2017 року у санаторно-курортних закладах міста за даними моніторингу оздоровлено 90489осіб, що на 1984особи більше аналогічного періоду 2016 року (88505 осіб), або на 2,2%.

В тому числі в розрізі оздоровчих закладів:

  • санаторії – кількість відпочивальників збільшилась на 311 ос., або на 0,6%,
  • пансіонати – кількість відпочивальників зменшилась на 42 ос., або на 3,1%;
  • готелі – збільшилась на 1746 ос., або на 5,1%;
  • вілли – кількість відпочивальників зменшилась на 31 ос., або на 0,9%.

 

Динаміка кількості оздоровлених осіб протягом I півріччя 2010-2017 років

 

В санаторно-курортних закладах за І-ше півріччя 2017 року відпочило 14,1 тис. іноземних громадян з 50 країн, що на 4,3 тис.осіб більше відповідного періоду минулого року, або на 43,3% (І-ше півріччя 2016 р. – 9,9 тис.ос.), з яких найбільше відпочивальників було з Польщі,  Білорусії, Молдови, Азербайджану та Росії.

Найбільше іноземних громадян відпочивало у сан. «Карпати» (2280ос.), сан. «Шахтар» (1739ос.), сан. «Молдова» (1320ос.), сан. «Дніпро-Бескид» (1242ос.), готель «Весна» (981ос.),  Українська Готельна Група (966ос.),сан. «Женева» (917ос.) та ін.

Питома вага іноземних гостей у загальній кількості відпочивальників у І-му півріччі 2017 року становить 15,6%, що свідчить про часткове покращення ситуації у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, та все ще відставання від рівня 2013 року (25,1%).

 

Динаміка кількості іноземних громадян в оздоровницях міста протягом 1 півріччя

                                           2010-2017 років

 

Питома вага відпочивальників-іноземців у розрізі окремих країн до загальної кількості іноземців міста за I півріччя 2017 року

 

Загалом виконання плану по кількості людей в оздоровницях міста за звітний період становить  104,0%  (за І-ше півріччя 2016 року – 118,5%),

в тому числі:

  • – по ПрАТ „Трускавецькурорт” – 109,3% (за І- ше півріччя 2016 року – 100,6%);
  • – по відомчих санаторіях та інших форм власності – 104,2% (119,2%);
  • – по пансіонатах – 93,2% (108,4%).

Відсоток виконання плану по проведених ліжко/днях за звітний період становить 90,2% (за І-ше півріччя 2016 року – 86,5%),

 в тому числі:

  • – по ПрАТ “Трускавецькурорт” – 112,5% (за І- ше півріччя 2016 року – 119,9%);
  • – по відомчих санаторіях та інших форм власності – 89,3% (85,3 %);
  • – по пансіонатах – 98,2% (103,7%).

Кількість проведених ліжко/днів у санаторіях і пансіонатах становить 682741 л/д, це на 108097 л/д більше аналогічного періоду минулого року (574644 л/д), або на 18,8%.

Ємність санаторно-курортних закладів загалом станом на 01.07.2017 року становить 13314 ліжко-місць.

№ п/п

Назва санаторно-курортного закладу

І-ше півріччя 2017р.

% реалізації

план

факт

ліжко/дні

чол.

ліжко/дні

чол.

л/дні

чол.

ПрАТ “Трускавецькурорт”:

23287

1098

26195

1200

112,5

109,3

відомчі санаторії та інших форм власності:

717746

46621

640599

48589

89,3

104,2

1.

Санаторій “Батьківщина” 

54270

2842

53125

2830

97,9

99,6

2.

Центр МР та СЛ “Трускавецький”(Військовий)

81698

3888

45465

2665

55,7

68,5

3.

Санаторій “Джерело”

44750

1620

48269

2026

107,9

125,1

4.

ПРАТ СГК “Дніпро-Бескид”

49739

3743

29476

3339

59,3

89,2

5.

ТзОВ  ГКК “Карпати”

56100

7250

55244

7087

98,5

97,8

6.

ДП “‘Сан.”Кришталевий палац”

28000

1650

26689

1927

95,3

116,8

7.

Санаторій “Молдова”

56922

2372

40123

2811

70,5

118,5

8.

Сан.”Перлина Прикарпаття”

72610

4067

63045

4059

86,8

99,8

9.

Санаторій “Трускавець”

43264

2104

41985

2867

97,0

136,3

10.

Санаторій “Шахтар” 

54000

3600

49405

3921

91,5

108,9

11.

Санат. “Парк здоров’я” (Південний)

14732

1263

14732

1263

100,0

100,0

12.

Санаторій “Аркада”

12331

736

12331

736

100,0

100,0

13.

Санаторій “Арніка”

14320

1098

10859

846

75,8

77,0

14.

Санаторій “Женева”

37313

4061

37313

4061

100,0

100,0

15.

Санаторій”Світязянка”

7938

400

8810

624

111,0

156,0

16.

Санаторій “Конвалія”

17.

Санаторій “Віктор”

11830

596

6980

570

59,0

95,6

18.

Санаторій “Либідь” 

8326

360

3730

312

44,8

86,7

19.

ТзОВ “Українська Готельна Група” (сан. “Кристал”, “Алмаз”

69603

4971

93018

6645

133,6

133,7

пансіонати:

16239

1407

15947

1312

98,2

93,2

1.

Пансіонат “Нафтуся”

0

0

0

0

0

0

2.

Пансіонат “Молдова”

1353

67

1353

67

100,0

100,0

3.

Пансіонат “Пролісок”

3600

300

3264

272

90,7

90,7

4.

Пансіонат “Едельвейс”

8336

607

8336

607

100,0

100,0

5.

Пансіонат “Алексік”

2058

294

2102

162

102,1

55,1

6.

Пансіонат “Мальви”

892

139

892

139

100,0

100,0

7.

Пансіонат “Лісова пісня”

65

Всього по санаторіях і пансіонатах

757272

49126

682741

51101

90,2

104,0

готелі:

35840

1.

Готельний комплекс “Ріксос Прикарпаття”

9914

2.

готель”Міротель”

10095

3.

готель “Клуб РН”

47

4.

готель “Маріот”

172

5.

Готель «Оскар»

209

6.

Готель «Старий Відень»

0

7.

СПА-готель “5 океан”

311

8.

Готель “Трускавець”

1627

9.

Готель “Європа”

273

10.

Готель “У батька”

0

11.

Апарт-готель “Шале-Грааль”

1131

12.

Міні-готель “Віан”

63

13.

Готель “Оріана”

105

14.

Готель “Red stone”

100

15.

Готель “Сенатор”

111

16.

ТзОВ “Набі” («Хеллі»,«Сані»,«Набі»,«Соламія» )

1462

17.

готель “Парк”

279

18.

готель”Ре Віта “

972

19.

Готель “Богема”

107

20.

Готель “Прем’єр”

35

21.

Готель “Golden Crovn”

1645

22.

Готель “Гермес”

199

23.

Готель “Нафтуся”

80

24.

Готель “Свитязь”

2407

25.

Готель “Афродіта”

440

26.

Готель “Марко”

236

27.

Готель “Весна” (ТзОВ “Хотел Менеджмент груп”)

3820

Вілли

3548

1

«Любов» (“Анастасія”)

198

2

“Марта”  

195

3

“Калина”

96

4

Хижина СПА 

1289

5

“Сонячна”

36

6

“Легенда”

46

7

“Лідія”

0

8

“Вікторія”

111

9

“Христина”

764

10

“Жасмин”

310

11

“Рома”

0

12

“Наталія”

0

13

“Камелія”

67

14.

“Династія”

102

15.

“Джем”

85

16.

“Моцарт”

208

17.

“Софія”

0

18.

“Річки”

41

Всього по санаторно-курортних закладах:

757272

49126

682741

90489

90,2

104,0

 

Розвиток підприємництва

Станом на 01.07.2016 року за оперативними даними нараховується 2215 суб’єктів підприємництва, в т.ч.:

–  юридичних осіб 919 одиниць (зареєстровано за 1-ше півріччя 21 од., скасовано – 15 од.) До початку року кількість юридичних осіб збільшилась на 6 одиниць.;

–  фізичних осіб 1296 чоловік (зареєстровано 118 ос., скасовано – 282 ос.,) До початку року кількість фізичних осіб зменшилась на 164 одиниці.

Мережа обслуговування по місту складає: об’єкти торгівлі – 191 од., громадського харчування – 98 од., побутового обслуговування – 68 од.

 

Діяльність Дозвільного центру Трускавецької міської ради

За шість місяців 2017 року через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) надано  2272 адмінпослуги, в тому числі найбільше послуг надано з питань землекористування (779).

Зайнятість населення

За шість місяців 2017 року у службу зайнятості звернулося 832 особи, з них працевлаштовано 540 осіб, надавались послуги 1438 особам.

Станом на 01.07.2016 року в міському Центрі зайнятості на обліку перебувало 590 осіб (I півр. 2016р.- 644 ос.) з незайнятих громадян, в тому числі 171 особа зі статусом безробітного.

З усіх безробітних отримують допомогу з безробіття 133 особи, або 77,8%.

Потреба підприємств у працівниках (на вільні робочі місця та вакантні посади) – 87 осіб, в тому числі: –  робітники 52 ос., або 59,8%;

                        –  службовці 22 ос., або 25,3%;

                        –  особи без професії, спеціальності 13 ос., або 14,9%.

На одне вільне робоче місце (вакантну посаду) претендувало 2 особи.

Навчалися, перенавчалися та підвищували кваліфікацію у звітному періоді – 82 ос., або 5,7%. Брали участь у громадських роботах – 8 ос., або 0,6%.

Сума виплаченої допомоги з безробіття 1510,6тис.грн. Середньомісячний розмір виплаченої допомоги з безробіття 1851,0грн.

Надійшли списки на вивільнення 108 осіб із ПрАТ «Трускавецькурорт» (за відповідний період минулого року – 42 особи із 4-ох підприємств).

Нові робочі місця

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

Завдання на рік щодо створення нових робочих місць

1240

1240

Створено, чол.

1224

963

% до завдання

98,0

78,0

Легалізовано нових робочих місць

0

0

До Пенсійного фонду за І півріччя 2017 року поступило 52181,4тис.грн., що на 21181,6тис.грн. більше відповідного періоду 2016 року (30999,8тис.грн.).

Видатки пенсійного фонду за І півріччя 2017 року склали 60809,3тис.грн., що на 4553,8тис.грн. більше І півріччя 2016 року (56255,5тис.грн.), а до доходів складає 116,5%.

Кількість пенсіонерів у місті – 5890 осіб і зменшилась  до початку року на 33 особи. 

Середній рівень пенсії по місту становить 1720,69грн. та до початку року збільшився на 56,87грн. (1663,82грн). Кількість працюючих пенсіонерів по місту складає 1532 особи.

Станом на 01.07.2017р. кількість працюючих по місту (середньо-спискова чисельність) склала 11681 ос. Кількість працівників у порівнянні з початком року збільшилась на 272 особи.

Фонд оплати праці по місту за січень-червень 2017 року склав 275482,9тис.грн., що на 101992,4тис.грн. більше півріччя минулого року (173490,5тис.грн.).

Середня заробітна плата (за даними ДПІ) за 6-ть місяців 2017 року по місту складає 3931грн., і збільшилась до початку року на 1197грн. (2734грн.).

За даними Головного управління статистики у Львівській області середньомісячна номінальна заробітна плата 1 штатного працівника (по місту у II кварталі 8504 особи) за січень-червень 2017 року складала: по місту 4241грн., по області 5949грн.

 

Соціальний захист

На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення станом на 01.07.2017 року перебуває:

  • Ø 1481 інвалід;
  • Ø 629 ветеранів війни, в т.ч. –  54 інваліди війни;
  • Ø 135 учасників АТО;
  • Ø 312 внутрішньо переміщених осіб;
  • Ø 1274 ветерани праці;
  • Ø 1110 дітей війни.

         Станом на 01.07.2017р. надавалось допомог за рахунок наступних джерел фінансування:

1.За рахунок коштів державного бюджету (допомоги) профінансовано:

Вид допомоги

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть

 одержувачів

сума, тис.грн.

Державні допомоги сім’ям з дітьми,

в тому числі:

915

5741,4

859

6 049,8

– допомога у зв’язку з вагітності та пологами;

71

75,1

37

68,6

– допомога при народженні дитини;

609

4807,1

677

4 911,3

– допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;

96

73,4

20

21,6

– допомога на дітей над якими встановлено опіку чи піклування;

12

173,0

12

233,1

– допомога на дітей одиноким матерям;

113

571,7

100

746,9

– допомога при  усиновленні дитини;

1

5,2

2

20,6

– тимчасова допомога на дітей

13

35,9

11

47,7

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям

127

1401,9

141

1 849,5

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

245

2108,6

249

2 481,2

Допомогу  малозабезпеченим особам, які здійснюють догляд за інвалідом І чи ІІ групи, внаслідок психічного розладу

41

384,1

46

479,8

Державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування за принципом “гроші ходять за дитиною”

2

61,7

2

58,7

Разом:

1330

9697,7

1297

10 919,0

  1. За рахунок коштів державного бюджету (пільги на житлово-комунальні послуги і послуги зв’язку):

Вид пільги

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

к-сть

 одержувачів

сума, тис.грн

к-сть

 одержувачів

сума, тис.грн

Пільги ветеранам війни та праці на ЖКП

1514

498,9

512

1 129,3

Пільги ветеранам військової служби та органів внутрішніх справ

99

59,5

72

136,3

Пільги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС

22

11,3

11

28,7

Пільги багатодітним сім’ям на ЖКП

95

83,5

49

172,9

Разом:

1730

653,2

644

1467,2

  1. За рахунок коштів місцевого бюджету:

Вид допомоги

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

Витрати на житлово-комунальні послуги для реабілітованих ст.3, потерпілих від політичних репресій, дітям-сиротам, вдовам політв’язнів, учасникам бойових дій УПА

138

194,4

136

384,7

Пільги на зв’язок

486

52,3

440

61,9

Компенсація за пільговий проїзд автомобільним транспортом

0

0,00

3

300,0

Компенсація за пільговий проїзд залізничним транспортом приміського сполучення

0

0,00

1

18,7

Компенсація фізичним особам, які надають послуги

11

11,4

9

11,0

Адресна допомога на придбання та встановлення квартирних засобів обліку води

14

15,4

0

0,0

Соціальні виплати інвалідам І групи

43

1,4

41

1,3

Доплата до пенсії учасникам бойових дій УПА

9

20,6

9

20,6

Адресна допомога сім’ям, в яких проживає два і більше інвалідів

87

175,0

87

175,0

Одноразова допомога згідно розпорядження міського голови

525

102,0

529

124,7

Допомога на поховання

5

5,0

7

7,1

Адресна допомога на догляд за інвал. І чи ІІ гр. та  престарілим, який досяг 80-р. віку

123

127,4

106

130,3

Адресна грошова допомога довгожителям м.Трускавця

3

3,3

38

14,9

Адресна грошова допомога учасникам бойових дій в зоні АТО

52(191вип.)

382,0

24 (85вип)

170,0

Одноразова грошова допомога сім’ям,  родичі яких загинули під час проведення АТО

3

30,0

0

0,0

Матеріальна допомога для встановлення автономного опалення

115

248,7

222

1005,2

Разом:

1612

1328,8

1652

2425,4

 

 

  1. За рахунок коштів Пенсійного фонду:

Вид допомоги

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

Компенсація по догляду за інвалідом І гр.

121

12,2

106

18,1

Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію 

45

310,4

48

390,6

Разом:

166

322,6

154

408,7

  1. Відділенням державного казначейства у м. Трускавець відшкодовано громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС:

Вид допомоги

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

Компенсація вартості продуктів харчування (дорослі)

32

59,1

29

55,6

Компенсація вартості продуктів харчування (діти)

0

0,00

0

0,00

Відшкодування додаткової відпустки

1

1,0

1

1,1

Компенсація за пільгове медичне обслуговування

23

6,8

23

15,1

Допомога на оздоровлення

26

2,3

15

1,4

Разом:

82

69,2

68

73,2

6.Санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів:

Вид

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

діти

0

0

0

0,00

дорослі

1

4,8

1

5,2

діти з батьками

0

0

0

0,00

Разом:

1

4,8

1

5,2

  1. 7. За рахунок коштів обласного бюджету:

Вид допомоги

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

Разова грошова допомога воїнам УПА

24

24,2

21

21,0

Відшкодування  витрат на поховання учасників бойових дій

0

0,00

4

6,9

Одноразова грошова допомога згідно розпоряджень голови Львівської облради

90

71,6

0

0

Одноразова допомога демобілізованим учасникам АТО

20

60,0

2

6,0

Щомісячна соціальна виплата дітям загиблих учасників АТО

2

30,0

3

45,0

Разом:

136

185,8

30

78,9

  1. 8. За рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів:

Вид допомоги

І півріччя  2016

І півріччя 2017 року

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн

Компенсація за невикористані санаторно-курортні путівки

13

4,8

2

0,5

Компенсація на бензин та транспортне обслуговування

29

4,1

27

4,5

Разом:

42

8,9

29

5,0

  1. 9. За рахунок коштів Державного бюджету:

Вид допомоги

І півріччя 2016року

І півріччя 2017року

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

Одноразова допомога непрацюючим малозабезпеченим пенсіонерам та інвалідам

14

7,7

15

9,6

Разова грошова допомога за особливі заслуги перед Батьківщиною

658

483,0

 627

586,7

Одноразова грошова допомога матерям, яким присвоєне почесне звання Мати-героїня

0

0,00

0

0,00

Одноразова допомога постраждалим особам та  особам, які тимчасово переселені з окупованої території України

6

9,4

4

4,4

Адресна допомога особам, які тимчасово переселені з окупованої території України для покриття витрат на ЖКП

150

1257,0

130

1 034,5

Компенсація підприємствам, установа, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації

0

0,00

0

0,00

Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

1

1,2

2

2,4

Разом:

829

1758,3

778

1 637,6

 10.Субсидії:

Вид

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

к-сть

сімей

сума, тис.грн.

к-сть

сімей

сума,

тис.грн.

Одержують субсидію

3947

4551

Звернулось за

призначенням житлових субсидій, в т.ч.

738

Вперше

443

233

Повторно

295

673

Призначено субсидію

772

906

Відшкодовано, з них:

3623,6

22862,2

субвенція згідно листів

2615,2

21859,9

Грішми

1008,4

1002,3

            Середньомісячний розмір субсидії станом  на 01.07.2017р. становить 276,12 грн., в порівнянні з минулим роком –  309,23 грн. (станом  на 01.07.2016р.)

   884 сім’ї з числа отримувачів житлових субсидій мають у складі пенсіонерів-непрацездатних, у склад 298 сімей входять діти.

  1. Санаторно – курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці:

(забезпечено путівками в т.ч. і за рахунок субвенцій)

Категорія

І півріччя 2016 року

І півріччя  2017 року

Інвалідів війни

2

1

Учасників бойових дій

1

2

Учасників війни

3

0

Інвалідів загального захворювання

6

8

На супровід інваліда І групи

0

0

Всього:

12

11

  1. Протезно – ортопедичне забезпечення інвалідів, ветеранів війни та праці:

Засоби реабілітації

І півріччя  2016 року

І півріччя 2017 року

Засобами для спілкування

0

0

Милицями

1

8

Всього:

1

8

  1. 13. Видача направлень на забезпечення засобами реабілітації:

Засоби реабілітації

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

Ортопедичне взуття

62

27

Протези молочної залози

11

5

Система ортезів на верхні кінцівки

0

0

Система ортезів на нижні кінцівки

34

125

Протези нижніх кінцівок

1

0

Протези верхніх кінцівок

0

0

Допоміжні засоби для особистого догляду

33

1

Система ортезів на хребет

0

0

Інвалідні візки

0

5

Засоби для ходіння

0

1

Допоміжні засоби для підйому, переміщення

0

0

Засоби особистої гігієни

3

Меблі та оснащення

0

0

Спецзасоби для спілкування

0

0

Всього:

141

167

  1. 14. Забезпечення талонами на проїзд:

Талони на проїзд ветеранам війни

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

50% знижкою

11

1

100% знижкою

1

0

Всього:

12

1

        У І півріччі 2017 року 6 демобілізованих учасників АТО скеровано на проходження психологічної реабілітації. Двох учасників АТО скеровано на навчання (курси водія) відповідно до програми «Соціальна та професійна адаптація учасників АТО».

        Скеровано 2 дітей-інвалідів у Львівський обласний центр  соціальної реабілітації дітей-інвалідів для проходження курсу реабілітації.

        Відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» надано статус та видано

– 8 посвідчень «Ветерана праці»,

– 4 посвідчення «Член сім’ї загиблого ветерана»

– 2 посвідчення «Інвалід війни»

           – 14 посвідчень інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

       Постійно проводиться поповнення Централізованої бази інвалідів.

  1. 15. Колективно – договірна робота

        По м. Трускавець укладено 88 колективних договорів, 10966 працівників охоплено колективними договорами. Постійно надаються консультації та рекомендації і контроль за виконанням колективних договорів на підприємствах, установах, організаціях міста.

І півріччя 2016р.

І півріччя 2017р.

К-сть зареєстрованих колективних договорів

19

17

  1. Заборгованість з виплати заробітної плати:

Підприємства-боржники із виплати заробітної плати

За І півріччя 2016 року

За І півріччя 2017 року

к-сть

підприємств

сума

заборгованості,

тис. грн.

к-сть

підприємств

сума

заборгованості,

 тис. грн.

Економічно-активні

Економічно- неактивні

1

246,5

Філія МІК ТзОВ «Молочний комплекс «Карпатські Луки»

1

246,5

Філія МІК ТзОВ «Молочний комплекс «Карпатські Луки»

Підприємства-банкрути

1

Разом :

1

246,5

1

246,5

Надано необхідну інформацію по підприємствах – боржниках з виплати заробітної плати для її  використання  на  засіданнях комісії з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Протягом І півріччя 2017 року проведено 8 засідань комісій.

Проводиться щотижневий моніторинг по погашенню заборгованості з виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах міста.

Роздано 8000 буклетів про зміни у чинному законодавстві (запровадження нового розміру мінімальної заробітної плати та формування негативного ставлення до заробітної плати в «конвертах»).

  1. 17. Травми виробничого та невиробничого характеру:

Травми невиробничого характеру

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

– дорослі

922

989

– діти

231

238

– з смертельним наслідком

3

7

Виробничі травми

0

0

– з смертельним наслідком

0

0

  1. 18. Перевірка достовірності даних про доходи громадян та їх майновий стан:

 

І півріччя

2016 року

I півріччя 2017 року

Направлено запити на підприємства, установи та організації всіх форм власності

14102       

      13228

 Перевірено особових справ одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

75

85

Перевірено особових справ одержувачів житлових субсидій

1977

4779

Перевірено особових справ одержувачів державної соціальної  допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 

102

128

Перевірено  особових справ одержувачів допомоги по догляду за інвалідом І, ІІ групи внаслідок психічного розладу

37

36

Перевірено особових справи одержувачів соціальних послуг

15

9

Перевірено особових справи одержувачів державної соціальної   допомоги на дітей сиріт  та дітей, позбавлених батьківського піклування

2

2

Проведено обстежень сімей, які звернулися в комісію з надання житлових субсидій та державних соціальних допомог, та ін.

         

945

      

920

Перевірено особових справ одержувачів допомоги сім’ям  з дітьми

485

209

Проведено обстежень та перевірено особових справ одержувачів державної допомоги по догляду за престарілим або інвалідом І гр. з/з

185

197

     Забезпечено нагляд за додержанням законодавства щодо призначення (перерахунку) та виплати пенсій відділом з питань призначення та перерахунку пенсій в м.Трускавці та м.Стебнику Дрогобицького об’єднаного управління Пенсійного Фонду. Перевірено новопризначених пенсійних справ – 123, та – 85 проведених перерахунків пенсій від трудового стажу  та заробітку.

  1. Письмові та усні звернення громадян:

 

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року

Письмових звернень громадян

443

424

Прийнято на особистому прийомі

305

402

        В адресу управління надійшло листів, розпоряджень – 941, надіслано управлінням  в різні організації, управління, підприємства – 3544. Зареєстровано і видано довідок і повідомлень – 1878.

  1. Робота комісій:
  2. Комісія з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та житлових субсидій виконавчого комітету Трускавецької міської ради :

– проведено 6 засідань, на яких розглянуто 414 звернень, з них 410 задоволено, 4 відмовлено.

  1. Комісія з визначення кола осіб, які потребують матеріальної допомоги для встановлення індивідуальних (автономних) систем опалення:

– проведено 8 засідань та розглянуто 226 звернень, з них 222 – задоволено, 4 відмовлено.

  1. Комісія з надання одноразової грошової допомоги та безкоштовного харчування соціально-незахищеним громадянам міста :

проведено 7 засідань та розглянуто 115 звернень, з них 108 – задоволено, 4- відмовлено.

  1. Координаційна рада в справах інвалідів при міському голові:

  – проведено 2 засідання.

  1. Комітет доступності щодо безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями:

 – проведено 1 засідання.

  1. Комісія  з надання одноразової  матеріальної допомоги інвалідам, дітям – інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам:

– проведено 6 засідань та розглянуто 19 звернень, з них 15 – задоволено, 4-відмовлено.

  1. Комісія з надання адресної грошової допомоги мешканцям міста Трускавця, які беруть безпосередню участь у проведенні антитерористичної  операції:

– проведено 6 засідань та розглянуто 25 звернень, з них 24 – задоволено, 1 – відмовлено.

  1. Комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та  погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат:

– проведено 8 засідань;

– заслухано 9  керівників підприємств — боржників з виплати заробітної плати;

– за результатами засідань комісії  погашено  заборгованість  з  виплати заробітної   плати на суму 48,0 тис. грн.

  1. Опікунська рада виконкому Трускавецької міської ради :

– проведено 2 засідання, на якому розглянуто 2 звернення, з них 2 задоволено.

  1. Комісія для розгляду питань, повязаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

проведено 1 засідання, на якому розглянуто 1 заяву та встановлено статус «Учасник війни».

 

Заборгованість з оплати за енергоносії та квартирну плату станом на 01.07.2017 року становить 9873,1тис.грн., що на 1561,6тис.грн. більше І-го півріччя 2016 року (8311,5тис.грн.), до початку року заборгованість зменшилась на 15638,5тис.грн., або на 61,3% (на 01.01.2017р. – 25511,6тис.грн.).

В тому числі:

           Електроенергія – загальний борг станом на 1.07.2017р. становить 575,9тис.грн., з них:

  • населення –  415,2тис.грн.;
  • пільги – 20,2тис.грн.;
  • субсидії –  102,3тис.грн.;
  • інші – 38,2тис.грн.

Борг до початку року збільшився на 23,0тис.грн., або на 4,2% (552,9тис.грн.).

 

Теплопостачання – загальний борг становить 1906,9тис.грн., з них:

  • заборгованість населення складає – 1527,3тис.грн.;
  • інші – 9,2тис.грн.;
  • пільги – 36,4тис.грн.;
  • субсидії – 334,0тис.грн.

Борг до початку року зменшився на 871,3тис.грн., або на 31,4% (2778,2тис.грн.).

 

Водопостачання та водовідведення – загальний борг становить – 2645,6тис.грн., з них: 

  • населення –  1193,3тис.грн.;  
  • іншими споживачами –  2344,8тис.грн;
  • пільги – 65,7тис.грн.;
  • субсидії –  -958,2тис.грн.

Борг до початку року збільшився на 1447,1тис.грн., або на 120,7% (1198,5тис.грн.).

 

Газопостачання – загальний борг становить – 3386,6тис.грн., з них:

  • населення – 2358,2тис.грн.;
  • пільги – 58,2тис.грн.;
  • субсидії – 970,2тис.грн.

Борг до початку року зменшився на 16135,0тис.грн., або на 82,7% (19521,6тис.грн.).

 

Квартирна плата заборгованість становить 1358,1тис.грн., в т.ч.:

КП «Трускавецьжитло» – 239,0тис.грн.;

ТзОВ «ТКО «Комфорт-Сервіс» – 1119,1тис.грн., в т.ч.:

  • населення –  1090,0тис.грн.;
  • пільги –  12,7тис.грн.;
  • субсидії – 16,4тис.грн.

Борг до початку року зменшився на 102,3тис.грн., або на 7,0% (1460,4тис.грн.).

У загальній сумі заборгованості борг населення міста складає 6823,0тис.грн., або 69,1%. До початку 2017 року заборгованість населення зменшилась на 4159,5тис.грн., або на 37,9% (10982,5тис.грн.).

 

Завідувач планово-економічного відділу

управління розвитку міста                                                                     М. Заверюха

Залишити відповідь