Звіт від 01.12.2023 Про періодичне відстеження результативності регуляторного акту – рішення Трускавецької міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Трускавці» №1261 від 26.03.2019 року

  1. Вид та назва регуляторного акту

Рішення Трускавецької міської ради «Про  затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Трускавці» №1261 від 26.03.2019 року.

  • Назва виконавця заходів з відстеження

Управління розвитку громади виконавчого комітету Трускавецької міської ради.

  • Цілі прийняття регуляторного акту

Наповнення дохідної частини бюджету Трускавецької міської територіальної громади. Встановлення обгрунтованих розмірів плати за тимчасове розміщення місцем розташування рекламних засобів. Прозорість дій органу місцевого самоврядування щодо встановлення у договорі розміру сплати за тимчасове розміщення місцем розташування рекламних засобів, що розташовані на території Трускавецької територіальної громади.

  • Строк виконання заходів з відстеження

Періодичне відстеження результативності вищевказаного регуляторного акту здійснювалося у період з 20 по 30 листопада 2023 року.

  • Тип відстеження

Періодичне відстеження.

  • Методи відстеження результатів відстеження

Аналітичний.

  • Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Аналіз та узагальнення даних, щодо надходжень, наданих фінансовим управлінням Трускавецької міської ради.

  • Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акту
№ з/пПоказники результативностіФактичні надходження за 2021 рік (періодичне відстеження)Фактичні надходження за 2022 рік (періодичне відстеження)Фактичні надходження за 2023 рік (періодичне відстеження)Темпи росту 2022 рік/ 2021 рік 100%Темпи Росту 2023 рік/ 2022 рік 100,%
Кількісні
1Розмір надходжень за тимчасове розміщення місцем розташування рекламних засобів, грн561 430,49531 094,95415 515,0294,578,24
Якісні (у бальній системі від 1 до 5)
1Оприлюднені повідомлення, рішення АРВ: на офіційному сайті Трускавецької міської ради;у друкованих виданнях        5      5      5      100      100
  • Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей.

Прийняття даного регуляторного акту дало можливість:

  • прийняти Трускавецькою міською радою рішення «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Трускавці» №1261 від 26.03.2019 року;
  • встановити розмір сплати за тимчасове розміщення місцем розташування рекламних засобів, що розташовані на території Трускавецької територіальної громади;
  • забезпечити надходження до місцевого бюджету.

Результати аналізу показників даного регуляторного акту не завжди можуть показувати позитивну динаміку збільшення надходжень до місцевого бюджету, так як протягом року кількість власників рекламоносіїв змінюється, а відповідно змінюється кількість дозволів та укладених договорів.

      Однак, регулятивний акт не потребує змін або доповнень та відповідає принципам державної регуляторної політики.

  1. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту:

     Відстеження результативності регуляторного акту проводиться у строки визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та відповідно до методики, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 308 від 11.03.2004 (із змінами та доповненнями).

Для проведення відстеження будуть використовуватися дані щодо надходжень,

     наданих фінансовим управлінням Трускавецької міської ради.

Перейти до вмісту