ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
М І С Ь К И Й Г О Л О В А
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 28.12.2019р. 513-р
Про проведення інвентаризації грошових коштів , необоротних активів та матеріальних цінностей відділів виконавчого комітету Трускавецької міської ради |
|
У зв’язку з підготовкою до складання та здачі річної фінансової звітності, враховуючи наказ Міністерства фінансів України від 17.06.2015р. № 572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» та від 02.09.2014 р. № 879 «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань», керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Створити комісію на 2020 рік проведення інвентаризації грошових коштів , необоротних активів та матеріальних цінностей відділів виконавчого комітету Трускавецької міської ради
2. Затвердити склад комісії для проведення інвентаризації грошових коштів , необоротних активів та матеріальних цінностей відділів виконавчого комітету Трускавецької міської ради:
Голова комісії : Петранич О.М. – керуюча справами.
Члени комісії:
Скибак З.С. – начальник відділу з питань депутатської діяльності;
Федина Х.Я.- начальник відділу бухгалтерського обліку-головний бухгалтер;
Ноджак Н.Б.- головний спеціаліст, бухгалтер;
Сегер А.П.-начальник відділу комп’ютерного забезпечення та технічного захисту інформації;
Копко Т.М. – завідувач господарською службою.
- Комісії провести інвентаризацію грошових коштів , необоротних активів та матеріальних цінностей відділів виконавчого комітету Трускавецької міської ради та оформити інвентаризаційні описи по кожній матеріально-відповідальній особі та провести огляд будівель і майна, що знаходяться на балансі виконавчого комітету Трускавецької міської ради станом на 01 січня 2020 року.
- Розпорядження № 498-р від 26 грудня 2018 р. визнати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.