У садочку “Ялинка” провели методоб’єднання для вихователів молодших груп “Розвиток мовленнєвих здібностей дітей засобами театралізованої діяльності. Лялькотерапія”.
Логопеди зазначають, що ефективність формування мовленнєвих зон відбувається під впливом кінестетичних імпульсів від рук, а точніше, від пальців. Стан мовленнєвих умінь та навичок у дітей безпосередньо пов’язаний зі станом розвитку дрібної моторики пальців рук.
Лялька робить можливим безпосереднє вираження почуттів дитини.
Завдання лялькотерапії в корекційно-логопедичній роботі — не лише вдосконалення дрібної моторики руки і координації рухів, а й вирішення корекційних завдань із подолання фонетико-фонематичного чи загального недорозвитку мовлення. За допомогою ляльки дитина краще засвоює і навчальний матеріал, і різні способи вираження емоцій, почуттів, станів, рухів, які у звичайному житті з яких-небудь причин дитина не може або не дозволяє собі проявляти; навчається способам адекватного вираження різних емоцій, почуттів, станів тощо. Корекційна робота передбачає вплив логопеда на дитину за допомогою ляльки та безпосередню взаємодію дитини з лялькою.