Лялькотерапія, як спосіб вираження почуттів дитини та коекції мовлення

У садочку “Ялинка” провели методоб’єднання для вихователів молодших груп “Розвиток мовленнєвих здібностей дітей засобами театралізованої діяльності. Лялькотерапія”. 

Логопеди зазначають, що ефективність формування мовленнєвих зон відбувається під впливом кінестетичних імпульсів від рук, а точніше, від пальців. Стан мовленнєвих умінь та навичок у дітей безпосередньо пов’язаний зі станом розвитку дрібної моторики пальців рук.

Лялька робить можливим безпосереднє вира­ження почуттів дитини.

Завдання лялькотерапії в корекційно-логопедичній роботі — не лише вдосконалення дрібної моторики руки і координації рухів, а й вирішен­ня корекційних завдань із подолання фонетико-фонематичного чи загального недорозвитку мов­лення. За допомогою ляльки дитина краще засвоює і навчальний матеріал, і різні способи вираження емоцій, почуттів, станів, рухів, які у звичайному житті з яких-небудь причин дитина не може або не дозволяє собі проявляти; навчається способам адек­ватного вираження різних емоцій, почуттів, станів тощо. Корекційна робота передбачає вплив логопе­да на дитину за допомогою ляльки та безпосередню взаємодію дитини з лялькою.

Перейти до вмісту