Брендинг міста – життєво необхідна умова успішного розвитку територіальної громади. Формувати, розвивати бренд міста і займатись брендингом – обов`язок місцевої влади.
Бренд регіону або міста задає вектор стратегічного розвитку території Брендинг міста – це синергетичний ресурс, у вигляді соціальної стабільності, інвестицій, туризму, нових робочих місць та ін. Це гарантований капітал, що вкладений в майбутнє міста і його соціуму.
Як приклад необхідності брендингу можна навести успіх Польщі. Кожне польське місто активно використовує брендинг у промоції. Неодмінні індивідуальні атрибути виділяють польські міста, показують їх унікальність та креатив.
Своє бачення брендингу у Трускавці подали кілька розробників. А Інна Силантьєва, директор Фонду підтримки молодіжного та олімпійського плавання, політичний консультант та Вілена Воронова, засновниця та генеральний директор Міжнародного бренд-консалтингового агентства повного циклу «BRENDING AND CONSULTING VVV», презентували власну бренд-стратегію «Брендування міст – імідж й репутація України» особисто.

«Все, що ми пропонуємо – комплексний продукт, розроблений нашими фахівцями від початку і до втілення в життя. Ми вважаємо, що в питанні брендування необхідно об’єднатись усім представникам бізнесу. На мою думку, влазити в кишеню бюджету ганебно, адже на любій території є бізнесмени, зацікавлені в брендуванні. Це їх майбутній заробіток на суббрендінгу», – підсумувала презентацію Вілена Воронова.


Поділився з присутніми своїми міркуваннями та побажаннями Андрій Кульчинський – міський голова Трускавця, який саме повернувся з Києва, де брав участь у міжнародної конференції «Брендинг території як запорука побудови успішної репутації». Міський голова закцентував на необхідності контролю за сервісом на курорті, доступності купівлі путівок онлайн на інформаційних порталах, персоналізацію сайтів міста.
«Пошуковувач має отримати максимум інформації та задовільнити всі свої потреби онлайн. Інформація має подаватись стисло, конструктивно та смачно. Гість має їхати з Трускавця з позитивними емоціями».
Підприємці, що взяли участь у семінарі-презентації, погодились, що брендинг є вагомою складовою розвитку курорту та процвітання міста та висловили бажання допомогти у розробці брендингу.

Залишити відповідь

Перейти до вмісту