Основними завданнями ЦНАП є:

1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Організація діяльності ЦНАП

1. ЦНАП забезпечує надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

2. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається Трускавецькою міською радою.

3. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається Трускавецькою міською радою та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

4. У ЦНАП за рішенням Трускавецької міської ради може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до повноважень Трускавецької міської ради.

5. У приміщенні, де розміщується ЦНАП, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.

 

6. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в ЦНАП звертається до адміністратора – посадової особи Трускавецької міської ради.

Перейти до вмісту