РІШЕННЯ № 1626 від 30 січня 2020 року Про внесення змін до Програми «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки» затвердженої рішенням Трускавецької міської ради № 42 від 24 грудня 2015 року
УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
(ШІСТДЕСЯТ СЬОМАСЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)
- Р І Ш Е Н Н Я
Від 30 січня 2020 року № 1626 |
Про внесення змін до Програми «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки» затвердженої рішенням Трускавецької міської ради № 42 від 24 грудня 2015 року |
Керуючись п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Внести зміни в додатку 3 програми «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки», збільшивши фінансове забезпечення на 2020 рік за рахунок коштів міського бюджету на 1058,00тис.грн. додаток 3 викласти в новій редакції (додається).
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів, розвитку курорту, підприємництва, комунальної власності і майна (п. А. Остапчук).
Міський голова А.Кульчинський
Додаток
рішення міської ради
№ 1626_від 30.01.2020р.________
Перелік завдань, заходів та показників міської (бюджетної) цільової програми
Промоції міста – курорту Трускавець
на 2016 – 2020 роки
(назва програми)
№ п/п |
Назва завдання |
Перелік заходів завдання |
Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу, показника |
Фінансування |
Очікуваний результат |
|
Джерела фінансування |
Обсяг фінансування, тис.грн. |
||||||
2020 рік |
|||||||
1 |
Завдання 1: Підвищення рівня обізнаності про можливості курорту Трускавець та формування конкурентоспроможного ринку лікувальних та туристичних послуг |
Організація та проведення конференцій, семінарів, фестивалів та інших заходів |
Затрат, Обсяг видатків, 1217,0 тис.грн. |
Управління розвитку міста |
Місцевий бюджет |
1217,0 |
Збільшення кількості учасників, які приймають участь у заходах та відвідують курорт Трускавець. |
Продукту, Кількість заходів, 11 од |
|||||||
Ефективності Середня вартість одного заходу, 110,64 тис.грн. |
|||||||
Якості, Динаміка кількості учасників у порівнянні з минулим роком, 2% |
|||||||
2 |
|
Проведення рекламно-інформаційних турів для представників засобів масової інформації та зарубіжних туристичних фірм. Реклама туристичних можливостей міста Трускавець у друкованих засобах масової інформації, соц-мережах, в метрополітені та поїздах. Розроблення та виготовлення туристичних фільмів, промороликів, відеосюжетів про місто. Розроблення та видання туристичних та курортних довідників, каталогів, картсхем. Виготовлення та придбання поліграфічної рекламно-інформаційної та сувенірної продукції туристичних можливостей м.Трускавець Оплата за доменне ім’я туристичного порталу |
Затрат, Обсяг видатків, 383,0 тис.грн. |
Управління розвитку міста |
Місцевий бюджет |
383,0 |
Збільшення інформаційного наповнення в соціальних мережах та ЗМІ України та зарубіжжя про курорт Трускавець, що в свою чергу позитивно вплине на збільшення наповненості санаторно-курортних закладів |
Продукту, Кількість заходів, 7 од |
|||||||
Ефективності Середня вартість одного заходу, 54,71 тис.грн. |
|||||||
Якості, Динаміка кількості інформаційного наповнення про курорт у порівнянні з минулим роком, 2 % Динаміка кількості гостей міста у порівнянні з минулим роком, 2% |
|||||||
3 |
|
Популяризація туристичного та курортного продукту на регіональних, загальноукраїнських та міжнародних спеціалізованих заходах |
Затрат, Обсяг видатків, 45,0 тис.грн. |
Управління розвитку міста |
Місцевий бюджет |
45,0 |
Популяризація курорту на різноманітних заходах позитивно вплине імідж міста-курорту та сприятиме збільшенню кількості гостей міста. Це в свою чергу збільшить надходження до бюджету міста. |
Продукту, Кількість заходів, 1 од |
|||||||
Ефективності Середня вартість одного заходу, 45,0 тис.грн. |
|||||||
Якості, Динаміка відпочиваючих на курорті у порівнянні з минулим роком, 2% Динаміка частки іноземних громадян у загальній кількості гостей міста у порівнянні з минулим роком, 4% |
|||||||
4 |
|
Підтримка та просування туристичного порталу truskavets.ua |
Затрат, Обсяг видатків, 113,0 тис.грн. |
Управління розвитку міста |
Місцевий бюджет |
113,0 |
Збільшення кількості відвідувачів туристичного порталу; Збільшення кількості інформаційного наповнення на туристичному порталі. |
Продукту, Кількість заходів, 1 од |
|||||||
Ефективності Середня вартість одного заходу, 113,0 тис.грн. |
|||||||
Якості, Динаміка кількості відвідуваності сайту, 100 %
|
|||||||
|
Секретар ради Н.Пономаренко