РІШЕННЯ № 1626 від 30 січня 2020 року Про внесення змін до Програми «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки» затвердженої рішенням Трускавецької міської ради № 42 від 24 грудня 2015 року

УКРАЇНА 

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області 

(ШІСТДЕСЯТ СЬОМАСЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ) 

  • Р І Ш Е Н Н Я

Від 30 січня 2020   року                 № 1626

 

 

Про внесення змін до Програми «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки» затвердженої рішенням Трускавецької міської ради № 42 від 24 грудня 2015 року                                                                      

Керуючись п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

                                                                                                                                     В И Р І Ш И Л А :

  1. Внести зміни в додатку 3 програми «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки», збільшивши фінансове забезпечення на 2020 рік за рахунок коштів міського бюджету на 1058,00тис.грн. додаток 3 викласти в новій редакції (додається).
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів, розвитку курорту, підприємництва, комунальної власності і майна (п. А. Остапчук).

                                                                                            Міський голова                                                             А.Кульчинський

Додаток

рішення міської ради

         № 1626_від 30.01.2020р.________

Перелік завдань, заходів та показників міської (бюджетної) цільової програми

Промоції міста – курорту Трускавець

на 2016 – 2020 роки

(назва програми)

№ п/п

Назва завдання

Перелік заходів завдання

Показники виконання заходу, один. виміру

Виконавець заходу, показника

Фінансування

Очікуваний результат

Джерела фінансування

Обсяг фінансування, тис.грн.

2020 рік

1

Завдання 1: Підвищення рівня обізнаності про можливості курорту Трускавець та формування конкурентоспроможного ринку лікувальних та туристичних послуг

Організація та проведення конференцій, семінарів, фестивалів та інших заходів

Затрат,

Обсяг видатків,

1217,0 тис.грн.

Управління розвитку міста

Місцевий бюджет

1217,0

Збільшення кількості учасників, які приймають участь у заходах та відвідують курорт Трускавець.

Продукту,

Кількість заходів,

11 од

Ефективності

Середня вартість одного заходу,

110,64 тис.грн.

Якості,

Динаміка кількості учасників у порівнянні з минулим роком, 2%

2

 

Проведення рекламно-інформаційних турів для представників засобів масової інформації та зарубіжних туристичних фірм.

Реклама туристичних можливостей міста Трускавець у друкованих засобах масової інформації, соц-мережах, в метрополітені та поїздах.

Розроблення та виготовлення туристичних фільмів, промороликів, відеосюжетів про місто.

Розроблення та видання туристичних та курортних довідників, каталогів, картсхем.

Виготовлення та придбання поліграфічної рекламно-інформаційної та сувенірної продукції туристичних можливостей м.Трускавець

Оплата за доменне ім’я туристичного порталу

Затрат,

Обсяг видатків, 383,0 тис.грн.

Управління розвитку міста

Місцевий бюджет

383,0

Збільшення інформаційного наповнення в соціальних мережах та ЗМІ України та зарубіжжя про курорт Трускавець, що в свою чергу позитивно вплине на збільшення наповненості санаторно-курортних закладів

Продукту,

Кількість заходів, 7 од

Ефективності

Середня вартість одного заходу, 54,71 тис.грн.

Якості,

Динаміка кількості інформаційного наповнення про курорт у порівнянні з минулим роком,

2 %

Динаміка кількості гостей міста у порівнянні з минулим роком,

2%

3

 

Популяризація туристичного та курортного продукту на регіональних, загальноукраїнських та міжнародних спеціалізованих заходах

Затрат,

Обсяг видатків, 45,0 тис.грн.

Управління розвитку міста

Місцевий бюджет

45,0

Популяризація курорту на різноманітних заходах позитивно вплине імідж міста-курорту та сприятиме збільшенню кількості гостей міста. Це в свою чергу збільшить надходження до бюджету міста.

Продукту,

Кількість заходів, 1 од

Ефективності

Середня вартість одного заходу,

45,0 тис.грн.

Якості,

Динаміка відпочиваючих на курорті у порівнянні з минулим роком,

2%

Динаміка частки іноземних громадян у загальній кількості гостей міста у порівнянні з минулим роком,

4%

4

 

Підтримка та просування туристичного порталу

truskavets.ua

Затрат,

Обсяг видатків, 113,0 тис.грн.

Управління розвитку міста

Місцевий бюджет

113,0

Збільшення кількості відвідувачів туристичного порталу;

Збільшення кількості інформаційного наповнення на туристичному порталі.

Продукту,

Кількість заходів, 1 од

Ефективності

Середня вартість одного заходу,

113,0 тис.грн.

Якості,

Динаміка кількості відвідуваності сайту,

100 %

 

 

                                                                                              Секретар ради                                                                 Н.Пономаренко

                                              

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *