РІШЕННЯ № 480 від 20 квітня 2017 року Про внесення змін до структури виконавчих органів Трускавецької міської ради

                                                                                                          УКРАЇНА

                                                                                            ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

                                                                                                     Львівської області

                                                              (ДВАДЦЯТЬ ШОСТА СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

                                 Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

Від   20  квітня  2017 року                    № 480

Про внесення змін до структури

виконавчих органів Трускавецької

міської ради

 

 

 

                   Керуючись п.5 ч.1 ст.26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України № 671 від 19.08.2015 р. «Деякі питання діяльності органів державного архітектурно-будівельного контролю», Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2012 року № 606, Постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2016 року № 186 «Про внесення змін у додатки 1 і 2 до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2012 року 3№ 606», враховуючи лист Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 40-702-12/1691 від 28.02.2017 р., Кодексом цивільного захисту, Наказом ДСНС України № 340 від 15.07.2016 року, беручи до уваги лист Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 26-3141/262 від 01.03.2017 року, з метою забезпечення надання адміністративних послуг з питань набуття права на виконання підготовчих та будівельних робіт і введення об’єктів будівництва в експлуатацію, а також забезпечення контролю за виконанням будівельних робіт на території міста Трускавця, міська рада    

                                                                                                              В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Встановити чисельність відділу державного архітектурно-будівельного контролю у кількості трьох штатних одиниць.
  1. Встановити чисельність відділу з питань депутатської діяльності у кількості трьох штатних одиниць.
  1. Реорганізувати відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної та мобілізаційної роботи шляхом перетворення у  відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної, мобілізаційної роботи та цивільного захисту населення та у його складі сектор з питань цивільного захисту населення.

  

  1. Внести зміни у додаток №5 та додаток №6 до рішення  №285  від 06.09.2016р.  «Про реорганізацію управління розвитку міста Трускавецької міської ради та внесення змін до  рішення Трускавецької міської ради № 30 09.12.2015р.» та затвердити в новій редакції згідно додатку №1 та додатку №2.
  1. Встановити загальну чисельність виконавчих органів Трускавецької міської ради в кількості 129,5 штатних одиниць.   

     

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на голову постійної комісії з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування та зв’язку з засобами масової інформації (С.Грабовський).

                                                                                 Міський голова                                                А.Б. Кульчинський

 

 

 

                                                                                                                                                                                                          Додаток № 1

                                                                                                                                                                                                    до рішення міської ради

                                                                                                                                                                                                     № ­­­­­­­­­­­480 від 20.04.2017р.

 

                                            П Е Р Е Л І К

                  управлінь, відділів та інших виконавчих органів

                                  Трускавецької міської ради

  1. Керівники міської ради                                                                      – 5 одиниць
  2. Відділ з питань депутатської діяльності                                            – 3 одиниці
  3. Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому                – 6 одиниць
  4. Юридичний відділ                                                                             – 3 одиниці
  5. Відділ бухгалтерського обліку                                                           – 4 одиниці
  6. Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю                 – 2 одиниці
  7. Центр надання адміністративних послуг                                            – 3 одиниці
  8. Відділ державного архітектурно-будівельного

    контролю                                                                                                 – 3 одиниці

  1. Управління розвитку міста                                                                  – 7 одиниць

     Планово-економічний відділ (2)

     Відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (2)

     Відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (2)

  1. 10. Управління архітектури, містобудування та

     землекористування                                                                                – 7 одиниць

  1. 11. Інспекція з питань благоустрою                                                     – 3 одиниці
  2. 12. Відділ у справах  сім’ї, молоді та спорту                                      – 3 одиниці
  3. 13. Служба у справах дітей                                                                – 3 одиниці
  4. 14. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів,

      оборонної, мобілізаційної роботи  та цивільного

      захисту (4)                                                                                             – 6 одиниць

      Сектор з питань цивільного захисту населення (2) 

  1. 15. Відділ міського архіву                                                                   – 2 одиниці
  2. 16. Відділ ведення Державного реєстру виборців                                – 2 одиниці
  3. 17. Головний спеціаліст з питань кадрової роботи                               – 1 одиниця  
  4. 18. Господарська служба                                                                    – 10,5 одиниць
  5. Відділ державного реєстрації                                                              –  3 одиниці       
  6. Всього:                                                                                               – 76,5 одиниць

Перелік самостійних відділів та управлінь

  1. Управління праці та соціального захисту населення                            – 23 одиниці
  2. Фінансове управління                                                                          – 11 одиниць
  3. Відділ освіти                                                                                       – 3 одиниці
  4. Відділ культури                                                                                   – 2 одиниці
  5. Управління комунальної власності                                                       – 3 одиниці
  6. 6. Управління житлово-комунального господарства і

       будівництва                                                                                            – 7 одиниць

  1. 7. МЦСССДМ                                                                                       – 4 одиниці

        Всього:                                                                                               – 53 одиниць

        Всього:                                                                                               – 129,5 одиниць

 

           Секретар міської ради                                                   Н.Пономаренко

додаток 

поіменне голосування

Залишити відповідь

Перейти до вмісту