УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
(ТРИДЦЯТЬ ПЕРША СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)
Р І Ш Е Н Н Я
Від 20 липня 2017 року № 590 |
Про внесення змін до структури
виконавчих органів Трускавецької
міської ради
Керуючись п.5 ч.1 ст.26 п. 6 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України № 295 від 26.04.2017р. «Деякі питання реалізації статті 295 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи лист Львівської обласної державної адміністрації № 5/33-4492/0/2-17/3-20 від 27.06.2017р., та лист Головного управління держпраці у Львівській області № 7032/1/408 від 27.06.2017р., з метою забезпечення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Ввести 1 штатну одиницю – головного спеціаліста, інспектора праці до структури виконавчих органів Трускавецької міської ради з 01.08.2017 року.
- Затвердити додаток №1 та додаток №2 у новій редакції .
- Встановити загальну чисельність виконавчих органів Трускавецької міської ради в кількості 130,5 штатних одиниць.
- Головному спеціалісту з питань кадрової роботи Трускавецької міської ради розробити та затвердити посадову інструкцію нововведенної посади.
- Відділу бухгалтерського обліку виконавчого комітету Трускавецької міської ради внести зміни в штатні розписи і провести відповідні розрахунки згідно внесених змін.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування та зв’язку з засобами масової інформації (С.Грабовський).
Міський голова А.Кульчинський
Додаток 1
до рішення міської ради
№ 590 від 20 липня 2017р.
П Е Р Е Л І К
управлінь, відділів та інших виконавчих органів
Трускавецької міської ради
- Керівники міської ради – 5 одиниць
- Відділ з питань депутатської діяльності – 3 одиниці
- Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому – 6 одиниць
- Юридичний відділ – 3 одиниці
- Відділ бухгалтерського обліку – 4 одиниці
- Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю – 2 одиниці
- Центр надання адміністративних послуг – 3 одиниці
- Відділ державного архітектурно-будівельного
контролю – 3 одиниці
- Управління розвитку міста – 7 одиниць
Планово-економічний відділ (2)
Відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (2)
Відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (2)
- 10. Управління містобудування та землекористування – 7 одиниць
- 11. Інспекція з питань благоустрою – 3 одиниці
- 12. Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту – 3 одиниці
- 13. Служба у справах дітей – 3 одиниці
- 14. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів,
оборонної, мобілізаційної роботи та цивільного
захисту (4) – 6 одиниць
Сектор з питань цивільного захисту населення (2)
- 15. Відділ міського архіву – 2 одиниці
- 16. Відділ ведення Державного реєстру виборців – 2 одиниці
- 17. Головний спеціаліст з питань кадрової роботи – 1 одиниця
- 18. Господарська служба – 10,5 одиниць
- Відділ державного реєстрації – 3 одиниці
- Головний спеціаліст, інспектор праці – 1 одиниця
Всього: – 77,5 одиниць
Перелік самостійних відділів та управлінь
- Управління праці та соціального захисту населення – 23 одиниці
- Фінансове управління – 11 одиниць
- Відділ освіти – 3 одиниці
- Відділ культури – 2 одиниці
- Управління комунальної власності – 3 одиниці
- 6. Управління житлово-комунального господарства і
будівництва – 7 одиниць
- 7. МЦСССДМ – 4 одиниці
Всього: – 53 одиниць
Всього: – 130,5 одиниць
Секретар міської ради Н.Пономаренко