УКРАЇНА

                                                                                                              ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

                                                                                                                        Львівської області

                                                                       (ТРИДЦЯТЬ ПЕРША СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

                                   Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

  Від  20 липня 2017 року                       № 590

Про внесення змін до структури

виконавчих органів Трускавецької  

міської ради

 

                   Керуючись п.5 ч.1 ст.26  п. 6 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України № 295 від 26.04.2017р. «Деякі питання реалізації статті 295 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи лист Львівської обласної державної адміністрації  № 5/33-4492/0/2-17/3-20 від 27.06.2017р., та  лист Головного управління держпраці у Львівській області № 7032/1/408 від 27.06.2017р., з метою забезпечення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством, міська рада    

                                                                                                                            В И Р І Ш И Л А:

  1. Ввести 1 штатну одиницю – головного спеціаліста, інспектора праці  до структури виконавчих органів Трускавецької міської ради з 01.08.2017 року.
  2. Затвердити додаток №1 та додаток №2 у новій редакції .
  3. Встановити загальну чисельність виконавчих органів Трускавецької міської ради в кількості 130,5 штатних одиниць.
  4. Головному спеціалісту з питань кадрової роботи Трускавецької міської ради розробити та затвердити посадову інструкцію нововведенної посади.
  5. Відділу бухгалтерського обліку виконавчого комітету Трускавецької міської ради внести зміни в штатні розписи і провести відповідні розрахунки згідно внесених змін.
  6. Контроль за виконанням рішення покласти на  постійну комісію з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування та зв’язку з засобами масової інформації (С.Грабовський).

                                                                                     Міський голова                                                А.Кульчинський

                                                                                                                                                                                                                                                Додаток 1

                                                                                                                                                                                                                                      до рішення міської ради

                                                                                                                                                                                                                                      № ­­­­­­­­­­590 від 20 липня 2017р.

 

П Е Р Е Л І К

управлінь, відділів та інших виконавчих органів

 Трускавецької міської ради

  1. Керівники міської ради                                                                      – 5 одиниць
  2. Відділ з питань депутатської діяльності                                          – 3 одиниці
  3. Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому           – 6 одиниць
  4. Юридичний відділ                                                                              – 3 одиниці
  5. Відділ бухгалтерського обліку                                                           – 4 одиниці
  6. Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю             – 2 одиниці
  7. Центр надання адміністративних послуг                                          – 3 одиниці
  8. Відділ державного архітектурно-будівельного

    контролю                                                                                                     – 3 одиниці

  1. Управління розвитку міста                                                                 – 7 одиниць

     Планово-економічний відділ (2)

     Відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (2)

     Відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (2)

  1. 10. Управління містобудування та землекористування                    – 7 одиниць
  2. 11. Інспекція з питань благоустрою                                                    – 3 одиниці
  3. 12. Відділ у справах  сім’ї, молоді та спорту                                      – 3 одиниці
  4. 13. Служба у справах дітей                                                                 – 3 одиниці
  5. 14. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів,

      оборонної, мобілізаційної роботи  та цивільного

      захисту (4)                                                                                                  – 6 одиниць

      Сектор з питань цивільного захисту населення (2) 

  1. 15. Відділ міського архіву                                                                     – 2 одиниці
  2. 16. Відділ ведення Державного реєстру виборців                             – 2 одиниці
  3. 17. Головний спеціаліст з питань кадрової роботи                            – 1 одиниця  
  4. 18. Господарська служба                                                                     – 10,5 одиниць
  5. Відділ державного реєстрації                                                              –  3 одиниці
  6. Головний спеціаліст, інспектор праці                                                   – 1 одиниця  

        Всього:                                                                                                     – 77,5 одиниць

Перелік самостійних відділів та управлінь

  1. Управління праці та соціального захисту населення                         – 23 одиниці
  2. Фінансове управління                                                                           – 11 одиниць
  3. Відділ освіти                                                                                          – 3 одиниці
  4. Відділ культури                                                                                      – 2 одиниці
  5. Управління комунальної власності                                                      – 3 одиниці
  6. 6. Управління житлово-комунального господарства і

       будівництва                                                                                               – 7 одиниць

  1. 7. МЦСССДМ                                                                                        – 4 одиниці

        Всього:                                                                                                   – 53 одиниць

 

        Всього:                                                                                               – 130,5 одиниць

           Секретар міської ради                                                   Н.Пономаренко

додаток

Залишити відповідь

Перейти до вмісту