Як правильно вводити в навчальний процес пленерні уроки для школярів обговорили вчителі літератури в межах семінару-практикуму

IMG 0916

 26 жовтня відбувся семінар – практикум для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури НЗ Трускавецької МТГ на тему «Пленерні уроки і гармонійне життя дитини» в форматі в ZOOM-конференції.

 Одним із шляхів розвитку креативності, глобального мислення, пізнавальної, діяльнісної, інформаційної компетенцій та розширення світогляду учнів є проведення пленерних уроків із залученням багатств оточуючого простору як засобів навчання літератури та інших навчальних предметів.

 В освіті пленерний урок – це урок, проведення якого передбачається не у класі, а просто неба із залученням візуальних засобів в усіх його проявах, для того, щоб вчитися бачити, слухати і розуміти навколишній світ. Такі уроки проводяться без мобільних телефонів, комп’ютерної техніки. 

Під час  семінару мова йшла про те, що традиційні уроки залишаються в минулому, а нові форми занять, як це передбачено в НУШ, повинні сприяти екологічному навчанню, бути затишними, безпечними, щоб дітям хотілося вчитися, творити, пізнавати нове.

Педагоги мали можливість познайомитися з авторськими конспектами різних видів пленерних уроків. Адже такі уроки просто неба – вимога часу.

IMG 0917

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc