Загальна заборгованість із податків та зборів по місту станом на 01.04.2020 року становить 35956,3тис.грн., в т.ч. недоїмка платежів до бюджету 22295,3тис.грн.

(Інформація щодо поступлень податків та зборів до бюджету на даний час відсутня).

Понад 60 відсотків усіх надходжень до зведеного бюджету міста складають платежі від санаторно-курортної та готельної галузі. У зв’язку з введеним карантином в Україні, спричиненим пандемією COVID-19, і закриттям санаторно-курортних та готельних закладів у місті-курорті склалась вкрай важка ситуація з поступленнями до бюджету міста. Очікувані втрати доходів для бюджету міста Трускавця зі сплати податків і зборів до кінця року складуть понад 50 мільйонів гривень.

Показники реального сектору економіки та інших сфер діяльності

(Інформація часткова, оскільки більшість показників буде оприлюднено після завершення карантину).

Будівництво. У січні-березні 2020 року прийнято в експлуатацію 0,5 тис.м2 загальної площі житла (нове будівництво), що на 87,1% менше ніж за відповідний період попереднього року. Частка міста у загальнообласному обсязі прийнятого в експлуатацію житла становила 0,2%.

На 1000 осіб міста припало 23 м2 загальної площі новозбудованого житла (в області − 79 м2).

Санаторно-курортна сфера

Протягом I кварталу 2020 року у санаторно-курортних закладах міста за даними оперативного моніторингу оздоровлено 32942 особи, що на 10325 осіб менше аналогічного періоду минулого року, або на 23,9% (Iкв.2019р. 43267ос.).

В санаторно-курортних закладах за звітний період відпочило 4,9­­­тис. іноземних громадян із 15-ти країн (I кв. 2019 р. – 6,1тис. із 52-ти країн).

Розвиток підприємництва

Станом на 01.06.2020 року нараховується 2417 суб’єктів підприємництва, в тому числі:

  • юридичні особи – 1023 одиниці (зареєстровано 13 од., припинено діяльність 2 од.);
  • фізичні особи – 1394 особи (зареєстровано 79 ос., припинено діяльність 67 ос.).

Мережа обслуговування по місту станом на 01.01.2020р. складає: об’єкти торгівлі – 204 одиниць, громадського харчування – 104 од., побутового обслуговування – 73 од.

Діяльність ЦНАПу Трускавецької міської ради

Станом на 01.06.2020р. через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) надано 856 адмінпослуг, в тому числі найбільше по питаннях відділу державної реєстрації міської ради – 384 адмінпослуги, управління держгеокадастру Дрогобицького району – 226 адмінпослуг, УМАтЗ – 183 адмінпослуги.

Демографічна ситуація

Кількість населення міста на 1 березня 2020 року (за оцінкою) становила 28,6 тис. осіб. Упродовж січня–лютого 2020 року кількість населення зменшилась на 9 осіб внаслідок природного (5 осіб) і міграційного скорочення (4 особи).

У січні–лютому 2020 року народилось 30 дітей (на 20 дітей більше порівняно з січнем–лютим 2019 року), померло 35 осіб (на 7 осіб менше порівняно з січнем–лютим 2019 року).

Зайнятість населення

Протягом I кв. 2020 року в службу зайнятості звернулося 306 осіб, з них працевлаштовано 210 осіб, надавалися послуги 932 незайнятим громадянам.

Станом на 01.04.2020 року в міському центрі зайнятості на обліку перебувало 666 осіб (Iкв. 2019 року – 616 ос.) з незайнятих громадян, в тому числі 166 осіб зі статусом безробітного (Iкв. 2019 року –127 ос.).

Отримують допомогу з безробіття 144 особи, або 86,8% до осіб зі статусом безробітного.

Потреба підприємств у працівниках (на вільні робочі місця та вакантні посади) станом на 01.04.2020р. – 71 особа, в тому числі:

  • робітники – 40 осіб,
  • службовці – 19 осіб,
  • особи без професії, спеціальності – 12 осіб.

            На одне вільне робоче місце (вакантну посаду) претендувало 2 особи. Навчалися, перенавчалися та підвищували кваліфікацію у звітному періоді – 24 особи. Брали участь у громадських роботах – 4 особи.

Сума виплаченої допомоги з безробіття – 1358,0тис.грн. Середньомісячний розмір виплаченої допомоги з безробіття – 3563,0грн. Надійшли списки на масове вивільнення від 1 підприємства на 105 осіб.

Станом на 22.04.2020 року перебувало у статусі безробітного 276 осіб, з них отримували виплату допомоги по безробіттю 231 особа.

                 За даними ДФС станом на 01.05.2020р. кількість працюючих по місту налічує 9754 особи. Кількість працівників у порівнянні до початку року зменшилась на 1704 особи (11458 ос.). Середньо-спискова чисельність за I квартал складала 11131 особу.

Фонд оплати праці по місту за І квартал 2020 року склав 207,7млн.грн., що в порівнянні до I кварталу 2019 року більше на 13,8млн.грн. (193,9млн.грн.).

За даними ДФС середня заробітна плата по місту за І квартал 2020 року склала 6219грн., що на 631грн. більше до середньої зарплати за І квартал 2019 року, та становить 63,2% до середньої зарплати по області. Середня заробітна плата по Львівській області за січень-березень 2020 року склала 9844грн., по Україні – 11007грн.

За даними Головного управління статистики у Львівській області середньооблікова кількість штатних працівників у I кварталі 2020 року склала 7647 осіб, а середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника становила 6581 гривня, або 66,9% до середнього рівня по області. Протягом I кварталу 2020 року прийнято 306 осіб (4,0% до штатних працівників), вибуло 498 осіб (6,5% до штатних працівників).

Соціальний захист

На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення станом на 01.04.2020 року перебуває:

– 1356 осіб з інвалідністю;

– 543 ветерани війни, в т.ч. – 47 осіб з інвалідністю внаслідок війни;

– 152 учасники АТО;

– 322 внутрішньо-переміщені особи;

– 1123 ветерани праці;

– 825 дітей війни.

         Станом на 01.04.2020 року надавалось допомог за рахунок наступних джерел фінансування.

1.За рахунок коштів державного бюджету (допомоги) виплачено:

Вид допомоги

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020 р.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

Державні допомоги сім’ям з дітьми, в т. ч.:

658

2 355,0

567

2 314,0

– допомога у зв’язку з вагітності та пологами;

22

25,8

14

34,6

– допомога при усиновленні дитини;

5

29,2

3

7,7

– допомога при народженні дитини;

540

1 840,0

471

1 746,8

– на дітей над якими встановлено опіку чи піклування;

10

95,5

12

153,3

– на дітей одиноким матерям;

75

349,7

63

359,7

Тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

6

14,8

4

11,9

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям

93

728,1

72

525,2

Допомога з догляду за дитиною до трьох років”муніципальна няня”

0

0,00

58

281,5

Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

247

1 470,3

251

1 598,0

Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, державна соціальна допомога на догляд

69

317,9

75

369,4

Щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу

41

244,5

41

282,2

Тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

9

32,4

17

71,0

Щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку

128

12,3

98

9,8

Допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

0

0,0

99

591,6

Державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування за принципом “гроші ходять за дитиною”

1

38,4

1

46,8

Разом:

1 246

5 198,9

1 279

6 089,5

  1. За рахунок коштів державного бюджету (пільги та житлові субсидії на житлово-комунальні послуги):

 

Назва пільги

За І квартал 2019 р.

 

вид

За І квартал 2020 р.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

Пільги на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства

774*

2 014,4

безготівка

665

1 124,4

готівка

110

289,3

Всього

774

2 014,4

х

775

1 413,7

Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг

2 233

13 473,5

безготівка

170

641,5

готівка

1 562

5 440,4

Всього

2 233

13 473,5

х

1 732

6 081,9

Разом:

3 007

15 487,9

х

2 507

7 495,6

* одержувачі пільг на ЖКП в розрізі категорій:

Категорії громадян,яким надано пільги на ЖКП

За І кв. 2019р.

За І кв. 2020 р.

Всього:

774

775

   ветерани війни

321

317

   діти війни

278

279

   ветерани військової служби

86

80

   громадяни, які постраждали внаслідок ЧАЕС

15

15

   багатодітні сім’ї

74

84

           Середньомісячний розмір субсидії станом на 01.04.2020 року становить 1013,44 грн. Середньомісячний розмір субсидії станом на 01.04.2019 року становив 1449,14 грн. В порівнянні з минулим роком на 435,7 грн. менше. З числа сімей, які отримують житлові субсидії, 1065 сімей складаються лише з непрацездатних осіб (пенсіонерів), у складі 318 сімей є діти, 27 сімей – багатодітних.

  1. За рахунок коштів міського бюджету:

Вид допомоги

За І квартал 2019 р.

За І квартал 2020 р.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

Пільги на житлово-комунальні послуги дітям-сиротам, двом і більше особам з інвалідністю

17

31,3

16

38,3

Щомісячна грошова компенсація на оплату житлово-комунальних послуг учасникам бойових дій УПА, вдовам політв’язнів та ветеранів УПА, реабілітованим за ст.3, потерпілим від політичних репресій, громадянам

міста, нагородженим відзнаками

«Почесний громадянин міста Трускавця» та «За заслуги перед містом»

138

139,0

143

152,3

Інші пільги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (проїзд 1 раз на рік по Україні)

0

0,0

0

0,00

Пільги на послугу зв’язку пільговим категоріям громадян (в розмірі 50%)

257

28,9

230

14,7

Виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги

8

5,6

11

9,7

Соціальні виплати особам з інвалідністю І групи ( в розмірі 4,80 грн щомісячно)

43

0,7

37

0,6

Доплата до пенсії учасникам бойових дій УПА (у розмірі 25% прож. мінімуму для для непрацездатних осіб щомісячно)

3

3,7

3

4,1

Щомісячна адресна допомога сім’ям, в яких проживає двоє і більше осіб з інвалідністю, одиноким особам з інвалідністю І групи, особам з інвалідністю І та ІІ групи по зору та ін. кат. осіб з інвалідністю                                                                                                                                                                  

94

(Щомісячно в розмірі 390 грн) 100,6

103

(Щомісячно в розмірі 430 грн) 138,6

Одноразова допомога згідно розпоряджень міського голови (в т.ч. одноразові до визначних дат та за індивідуальними зверненнями)

215

122,3

126

92,0

Допомога на поховання незастрахованих осіб

9

18,1

2

4,0

Допомога непрацюючій працездатній особі, що здійснює догляд:

– за особою з інв. І групи – 15% прож.мінімуму для працездатних осіб щомісячно;

– за престарілим, який досяг 80-р. віку -10% прож.мінім.. для працездатних осіб;

127

86,5

93

73,8

Адресна грошова допомога довгожителям:

90-95р – 500 грн;

95-99Р – 700 грн;

100р і більше – 2000 грн.

Щомісячна доплата:

95р і більше – 10% прож.мінім. для непрац. осіб;

100р і більше – 20% прож.мінім. для непр. осіб

29

15,4

33

18,0

Адресна грошова допомога учасникам бойових дій в зоні АТО (2000 грн за місяці участі в АТО (ООС))

10

(58 вип.)

116,0

3

(18 вип.)

36,0

Компенсаційна виплата за проїзд залізничним транспортом приміського сполучення окремих категорій громадян

0

0,0

0

0,0

Компенсаційна виплата на проїзд окремих категорій громадян автомобільним транспортом на міських маршрутах

3

153,8

3

163,7

Фінансова підтримка статутної діяльності Трускавецької міської асоціації інвалідів

1

3,5

1

6,3

Фінансова   підтримка громадських організацій ветеранів війни міста, на покриття витрат за комунальні послуги та інших витрат пов’язаних з електропостачанням

0

0,0

1

0,7

Разом:

954

825,4

805

752,8

  1. Через відділення Державного казначейства у м. Трускавець відшкодовано громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС:

Вид допомоги

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть

одержувачів

сума, тис.грн.

Компенсація вартості продуктів харчування (дорослі)

26

23,8

28

22,3

Відшкодування додаткової відпустки

0

0

0

0

Компенсація за пільгове медичне обслуговування

38

4,6

38

4,6

Допомога на оздоровлення

17

9,0

15

1,4

Разом:

81

37,4

81

28,3

5.Санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС за рахунок коштів державного та міського бюджетів:

Вид

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

Діти

0

0

Дорослі

0

0

діти з батьками

0

0

Разом:

0

0

  1. За рахунок коштів обласного бюджету виплачено:

Вид допомоги

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

Відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій

1

2,0

1

2,1

Одноразова допомога демобілізованим учасникам АТО

1

3,0

0

0

Щомісячна соціальна виплата дітям військовослужбовців, які загинули під час проведення АТО

3

22,5

3

22,5

Одноразова грошова допомога на/за встановлення пам’ятних знаків на могилах загиблих /померлих учасників АТО

2

80,0

0

0

Одноразова грошова допомога згідно розпоряджень голови Львівської обласної ради (від обласних депутатів)

30

35,1

119

81,1

Компенсація на бензин та транспортне обслуговування для осіб з інвалідністю

0

0,0

0

0,00

Разом:

37

142,6

123

105,7

  1. За рахунок коштів державного бюджету по програмою “Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації осіб з інвалідністю”:

Вид допомоги

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

Відшкодування вартості путівки особам з інвалідністю та особі, яка супроводжує особу з інвалідністю І групи

0

0,0

0

0

Забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації

11

50,8

4

10,5

Протезно-ортопедичні вироби (крім устілок)

2

22,9

0

0,0

Протезування молочної залози

2

5,2

1

2,7

Ортопедичне взуття

3

13,7

1

4,3

Крісла колісні (коляски)

1

2,5

0

0,0

Засоби реабілітації

0

0

1

2,8

Ремонт ТЗР

0

0

0

0,0

Спецзасоби для орієнтування та спілкування

3

6,5

1

0,7

Разом:

11

50,8

4

10,5

  1. За рахунок коштів Державного бюджету:

Вид допомоги

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

к-сть одержувачів

сума, тис.грн.

Одноразова допомога непрацюючим малозабезпеченим пенсіонерам та особам з інвалідністю

1

0,7

0

0,0

Адресна допомога особам, які тимчасово переселені з окупованої території України для покриття витрат на ЖКП (щомісячна)

94

418,0

90

413,5

Одноразова грошова допомога членам сімей осіб, які загинули (померли) під час участі в антитерористичній операції, та особам, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час участі в зазначеній операції

1

400,0

0

0,0

Реабілітація дітей з інвалідністю ( в т. ч. внаслідок дитячого церебрального паралічу)

0

0,00

2

24,1

Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням учасників АТО

(санаторно-курортне лікування)

0

0,00

1

2,0

Разом:

96

818,7

93

439,6

  1. Санаторно – курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці (згідно розподілу Мінсоцполітики):

Категорія

І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

Особи з інвалідністю внаслідок війни

0

0

Учасники бойових дій

2

1

Учасники війни

1

2

Особи з інвалідністю загального захворювання

0

5

Супроводжуючий особи з інвалідністю 1 групи

0

0

Всього:

3

8

  1. Санаторно – курортне лікування учасників АТО/ООС та осіб з інвалідністю

(за кошти державного бюджету згідно укладених трьохсторонніх договорів):

Категорія

І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

Учасники АТО/ООС

0

1

Особи з інвалідністю

0

0

Супроводжуючий особи з інвалідністю 1 групи

0

0

Всього:

0

1

  1. 11. Видача направлень на забезпечення засобами реабілітації:

Засоби реабілітації

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

Ортопедичне взуття

28

46

Протези молочної залози

3

29

Система ортезів на нижні кінцівки

2

8

Протези нижніх кінцівок

0

1

Система ортезів на хребет

1

0

Інвалідні візки

4

5

Засоби для ходіння

5

4

Засоби особистої гігієни

1

3

Спецзасоби для спілкування

0

1

Всього:

44

97

Відповідно до Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні» надано статус та видано:

  • 1 посвідчення «Ветерана праці».

          Відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» надано статус та видано:

  • 1 дублікат посвідчення «Член сім’ї загиблого ветерана війни».

Відповідно до законів України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» та «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» видано:

  • 5 посвідчень особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.

            Постійно поновлюється Централізована база даних осіб з інвалідністю.

            Проводиться анкетування осіб з інвалідністю 1 групи та вносяться дані в Перелік потреб осіб з інвалідністю. Вносяться дані в новостворений реєстр учасників АТО Львівської області.

  1. 12. Забезпечення талонами на проїзд:

Талони на проїзд ветеранам війни

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

50% знижкою

10

1

100% знижкою

3

0

Всього:

13

1

  1. 13. Колективно – договірна робота

             По м. Трускавець укладено 88 колективних договорів, 10966 працівників охоплено колективними договорами. Постійно надаються консультації та рекомендації і контроль за виконанням колективних договорів на підприємствах, установах, організаціях міста.

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

К-сть зареєстрованих колективних договорів

4

2

  1. 14. Заборгованість з виплати заробітної плати:

Підприємства-боржники із виплати заробітної плати

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

к-сть

підприємств

сума заборгованості із зарплати, тис. грн.

к-сть

підприємств

сума заборгованості із зарплати, тис. грн.

Економічно-активні

Економічно- неактивні

Підприємства-банкрути

Разом :

Надано інформацію по підприємствах – боржниках з виплати заробітної плати для її використання на засіданнях комісії з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Протягом І кварталу 2020 року проведено 3 засідання комісій, на яких проінформовано про зміни у чинному законодавстві (запровадження нового розміру мінімальної заробітної плати та формування негативного ставлення до заробітної плати в “конвертах”).

Проводиться щотижневий моніторинг по погашенню заборгованості з виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах міста.

  1. 15. Програма зайнятості населення.

           В м.Трускавець затверджено Програму сприяння зайнятості населення на 2018-2020 роки.

Моніторинг щодо створених робочих місць

І квартал 2019р.

І квартал 2020р.

Завдання на рік щодо створення нових робочих місць

80

90

Легалізовано нових робочих місць

    Надано 15 керівникам підприємств міста консультації по питаннях ведення техдокументації з охорони праці.

  1. Травми виробничого та невиробничого характеру:

Травми невиробничого характеру

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

– дорослі

409

338

– діти

77

52

-з смертельним наслідком

4

2

Виробничі травми

1

0

– з смертельним наслідком

0

0

  1. 17. Перевірка достовірності даних про доходи громадян та їх майновий стан:

За І квартал 2019р.

За І квартал 2020р.

Направлено запити на підприємства, установи та   організації всіх форм власності

1023

973

Перевірено особових справ одержувачів державної соціальної допомоги       малозабезпеченим сім’ям.      

74

68

Перевірено особових справ одержувачів житлових субсидій

215

259

Перевірено особових справ одержувачів державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

63

52

Перевірено особових справ одержувачів допомоги по догляду за інвалідом І, ІІ групи внаслідок психічного розладу.

27

21

Перевірено особових справ одержувачів соціальних послуг (Постанова КМУ від 29.04.2004 р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам які надають соціальні послуги»)

8

8

Перевірено особових справи одержувачів державної соціальної   допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

2

2

Проведено обстежень сімей, які звернулися в комісію з надання житлових субсидій та державних соціальних допомог.

111

75

Перевірено особових справ одержувачів допомоги сім’ям з дітьми

97

84

Проведено обстежень та перевірено особових справ одержувачів державної допомоги по догляду за престарілим або інвалідом І гр. з/з

121

98

         Забезпечено нагляд за додержанням законодавства щодо призначення (перерахунку) та виплати пенсій відділом з питань призначення та перерахунків пенсій №1 управління застосування пенсійного законодавства головного управління Пенсійного фонду України. Перевірено новопризначених пенсійних справ – 48, та – 352 проведених перерахунків пенсій від трудового стажу та заробітку.

  1. 18. Письмові та усні звернення громадян:

За І квартал   2019р.

За І квартал 2020р.

Письмових звернень громадян

239

139

Прийнято на особистому прийомі

73

64

     В адресу управління надійшло листів – 353, розпоряджень – 14, надіслано управлінням в різні організації, управління, підприємства – 210. Зареєстровано і видано довідок і повідомлень – 275.

  1. 19. Робота комісій:

19.1. Комісія з надання житлових субсидій, пільг та допомог малозабезпеченим сім’ям та з питань призначення (відновлення) соціальних виплат ВПО виконавчого комітету Трускавецької міської ради:

– проведено 4 засідання, на яких розглянуто 131 звернення (в т.ч. призначення соціальних виплат ВПО – 35, субсидій – 94, соціальних допомог – 0 та надання пільг за фактичним місцем проживання – 2).

19.2. Комісія з надання адресної грошової допомоги мешканцям міста Трускавця, які беруть безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції (ООС):

– проведено 1 засідання та розглянуто 3 звернення, з них 3 – задоволено.

19.3. Комісія з надання одноразової грошової допомоги та безкоштовного харчування соціально-незахищеним громадянам міста:

проведено 3 засідання та розглянуто 95 звернень,в т.ч. 51 осіб з інвалідністю, з них 94 – задоволено, 1- відмовлено, у зв’язку з повторним зверненням.

19.4. Координаційна рада в справах осіб з інвалідністю:

– проведено засідань -1.

19.5. Комітет доступності щодо безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями:

– проведено засідань-0.

19.6. Комісія з надання одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам:

– проведено засідань -0.

19.7. Комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат:

– проведено 3 засідань.

19.8. Опікунська рада виконкому Трускавецької міської ради:

– проведено – 0 засідання, на якому розглянуто – 0 звернення, з них – 0 задоволено.

19.9. Комісії щодо розгляду заяв членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І-ІІ групи з числа учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України про виплату грошової компенсації за належні їм для отримання жилі приміщення:

– проведено 1 засідання.

19.10. Комісія щодо розгляду заяв учасників АТО (ООС), які потрапили у складні життєві обставини у зв’язку з довготривалою важкою хворобою, інвалідністю своїх дітей для надання їм адресної допомоги:

проведено засідань-0.

 

Заборгованість з оплати за енергоносії станом на 01.01.2020 року становить 5362,2тис.грн., до початку року заборгованість зменшилась на 181,1тис.грн., або на 3,3% (на 01.01.2019р. – 5543,3тис.грн.).

В тому числі:

Електроенергія – загальний борг станом на 01.01.2020р. становить:

  • населення – 69,5тис.грн.;
  • промисловість – 78,3тис.грн.;
  • пільги – 11,2тис.грн.;
  • субсидії – 15,2тис.грн.

Теплопостачання – загальний борг становить:

  • заборгованість населення складає – 878,1тис.грн.;
  • інші – 9,1тис.грн.

Водопостачання та водовідведення – загальний борг становить:

  • населення – 3134,1тис.грн.;
  • місцевий бюджет – 0,1тис.грн.;
  • іншими споживачами – 438,9тис.грн;
  • пільги – 1,5тис.грн.

Газопостачання – загальний борг становить:

  • населення – 713,4тис.грн.;
  • пільги – 1,8тис.грн.;
  • субсидії – 11,0тис.грн.

 

У загальній сумі заборгованості борг населення міста складає 4795,1тис.грн., або 89,4%. До початку 2019 року заборгованість населення збільшилась на 1958,9тис.грн., або на 69,1% (2836,2тис.грн.).

 

 

 

Начальник планово-економічного відділу

управління розвитку міста                                                                     М. Заверюха

Перейти до вмісту