УКРАЇНА 

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

(П’ЯТДЕСЯТ ДРУГА СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

 

                                     Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

від  26 березня 2019 року                    №  1257


Про внесення змін в додаток №15 рішення

Трускавецької міської ради №85 від 11.02.2016року

«Про затвердження положень про відділи, управління

та інші виконавчі органи Трускавецької міської ради»

 

            Відповідно до частини 4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

                                                                                                                      В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни в додаток №15 рішення Трускавецької міської ради № 85 від 11.02.2016року «Про затвердження положень про відділи, управління та інші виконавчі органи Трускавецької міської ради», викласти його в новій редакції згідно додатку
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування, ЗМІ.

                                                                                       Міський    голова                                                      А.Кульчинський


               Додаток № 15

                                          до рішення міської ради

                            № 1257 від 26.03.2019 р.

П О Л О Ж Е Н Н Я

про управління житлово-комунального

господарства і будівництва Трускавецької міської ради

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Управління житлово-комунального господарства і будівництва утворене на підставі рішення Трускавецької міської ради, яке і здійснює її повноваження (як власника) по управлінню житлово-комунальним господарством та комунальним майном. Управління є виконавчим органом Трускавецької міської ради, який забезпечує експлуатацію об’єктів житлово-комунального господарства міста, координує роботу житлово-комунальних служб. Веде технічний нагляд за поточним, капітальним ремонтами, реконструкцією, будівництвом та утриманням житла і комунального господарства.

1.2.Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями Трускавецької міської ради та її виконавчого комітету, іншими нормативними галузевими документами, розпорядженнями міського голови та цим положенням.

1.3.Управління є юридичною особою, має гербову печатку, штамп, фірмовий бланк, розрахункові поточні, бюджетні рахунки в управлінні Державної казначейської служби, веде самостійний бухгалтерський облік.

1.4. Управлінню підпорядковуються комунальні підприємства:

–   КП “Парк Курортний”;

  • КП “Трускавецьжитло”;
  • КП “Трускавецьтепло”;
  • КП «Трускавецьвода».

1.5. Оперативно управління координує дії таких підприємств:

  • ТзОВ “Трускавецький водоканал ”;
  • служба експлуатації газового господарства ПАТ “Львівгаз”;
  • дільниця електромереж Бориславського РЕМ ПАТ “Львівобленерго”;
  • інші підприємства та установи по наданню комунальних послуг;

1.6. Управління підпорядковується заступнику міського голови за розподілом повноважень між керівництвом міської ради.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

І ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ

2.1. Основними завданнями управління є виконання функцій замовника по проектуванню, будівництву, реконструкції, ремонтних, капремонтних роботах благоустрою об’єктів міста та інших робіт, які виконуються за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів.

2.2. Управління, відповідно до покладених на нього завдань:

  • координує роботу всіх житлово-комунальних служб міста, незалежно від форм власності;
  • веде контроль та здійснює технічний нагляд за будівництвом, реконструкцією, капітальним і поточним ремонтом об’єктів благоустрою, житлових будинків;
  • сприяє у впровадженні передових методів виробництва (нової техніки, технології, раціоналізації);
  • готує матеріали до роботи житлово-комунальних підприємств міста у міжсезонні періоди та контролює   їх виконання;
  • розробляє план розвитку інженерних мереж міста на перспективу (водоканалізаційне забезпечення, теплопостачання, газопостачання, освітлення);
  • організовує роботи по ефективному використанню машин і механізмів, економії паливно-енергетичних ресурсів і інженерної підготовки виробництва;
  • організовує роботи по оформленню планів перспективних робіт по благоустрою і капбудівництву об’єктів міста;
  • перевіряє акти Ф-2 за виконані роботи по капбудівництву, капремонту, поточному ремонту і утриманню об’єктів благоустрою міста;
  • веде роботи по забезпеченню санітарної очистки міста;
  • займається оформленням документів на відчуження землі під будівництво об’єктів комунального призначення (дороги, кладовища, розсадники, сміттєзвалища), прокладки інженерних мереж;
  • бере участь у реалізації державної політики з питань житлово-комунального забезпечення населення;
  • розглядає, в установленому порядку, заяви, звернення, скарги мешканців міста, вживає заходів, спрямованих на усунення причин, що їх породжують;
  • веде інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань житлово-комунального господарства, через місцеві засоби масової інформації;
  • організовує виконання актів законодавства з питань житлово-комунального господарства і капбудівництва, здійснює систематичний контроль за їх реалізацією в межах і порядку, встановленому законодавством;
  • забезпечує організацію систем бухгалтерського обліку та статистичної звітності;
  • координує роботу по розвитку будівельного комплексу міста;
  • готує розпорядження міського голови і рішення МВК, що стосуються напрямків роботи управління ЖКГ і Б;
  • здійснює замовлення на виготовлення проектно-кошторисної документації, прийомки та перевірки її якості, проведення експертизи і передачі підряднику;
  • оформляє юридичну та технічну документацію на знесення споруд, перенесення підземних комунікацій на будівельних майданчиках, відведення земельних ділянок, виніс в натуру осей об’єктів;
  • бере участь в роботі по розгляду проектів забудови міста, детального планування окремих проектів будівель і споруд;

–   бере участь в комісіях, утворених при МВК;

  • оформляє документи на передачу збудованих об’єктів та інженерних мереж експлуатуючим організаціям;
  • здійснює комплектацію технологічного обладнання в межах своєї компетенції;
  • проводить зовнішньо – економічну діяльність; залучає іноземні інвестиції на підставі договорів та контрактів на спільну зовнішньо – економічну діяльність;
  • погоджує графіки руху місцевого пасажирського транспорту незалежно від форм власності, узгодження цих питань стосовно транзитного пасажирського транспорту у випадках, передбачених законодавством;
  • здійснює заходи щодо розширення та вдосконалення системи транспортного обслуговування населення, розвитку пасажирського транспорту;
  • здійснює відповідно до діючого законодавства контроль за належною експлуатацією обслуговування населення підприємствами транспорту;
  • здійснює контроль та організацію стоянок автомобільного транспорту та паркування;
  • забезпечує безперебійну роботу транспорту у випадках стихійного лиха, аварій, катастроф та під час ліквідації їх наслідків;
  • взаємодіє з підприємствами залізничного, авіаційного та вантажного автомобільного транспорту незалежно від форм власності, що знаходяться на території міста, органами Національної поліції, іншими органами державної влади з питань, пов’язаних з поліпшенням обслуговування транспортом населення міста;
  • розглядає проекти планів підприємств і організацій, які належать до галузі транспорту комунальної форми власності, здійснює контроль за їх виконанням;
  • координує виконання заходів щодо підготовки об’єктів транспорту до роботи в осінньо-зимовий період;
  • організовує та контролює роботи по визначенню об’єктів регулювання дорожнього руху транспорту на капітальний ремонт і реконструкцію;
  • розглядає пропозиції, заяви, скарги населення, юридичних осіб, що виникають з приводу транспортного обслуговування в м. Трускавець і приймає з цього приводу заходи у межах своєї компетенції;
  • здійснює контроль за станом благоустрою міста;
  • сприяє підприємствам, установам, організаціям та громадянам у розвитку та поліпшенню стану благоустрою міста;
  • вживає заходів щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою міста;
  • сприяє підприємствам, установам, організаціям та громадянам, у забезпеченні чистоти і порядку в місті, очищенні територій та об’єктів від побутових відходів, безгосподарного майна, самовільно розміщених об’єктів та елементів;
  • здійснює контроль за виконанням заходів по приведенню до належного стану територій та об’єктів благоустрою міста;
  • приймає участь в обговоренні проектів: благоустрою територій, об’єктів благоустрою міста, іншої технічної документації з питань благоустрою, і вносить відповідні пропозиції на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій;
  • вносить пропозиції щодо розвитку та поліпшення благоустрою міста, удосконалення правил благоустрою і утримання території міста Трускавця;
  • приймає участь та безпосередньо розглядає звернення та скарги підприємств, установ, організацій і громадян з питань благоустрою міста;
  • інформує міську раду та її виконавчі органи про результати рейдів та перевірок;
  • повідомляє про факти порушення уповноважені органи для застосування цивільно-правової відповідальності;
  • ініціює збори мешканців багатоповерхових житлових будинків з метою створення об’єднання співвласників багатоповерхових будинків (ОСББ);
  • здійснює інформаційну та юридичну підтримку при створенні ОСББ;
  • проводить фінансування, технічний нагляд, перевірку об’ємів та якості виконаних робіт по реконструкції об’єктів ОСББ у відповідності до планів фінансування, затверджених сесією міської ради.

 

ПРАВА І ПОВНОВАЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ.

3.1. Управління має право:

  • залучати спеціалістів інших місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з керівниками) для розгляду питань, що належать до їх компетенції;
  • скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
  • одержувати у встановленому законодавством порядку від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи і матеріали для виконання покладених на нього завдань;
  • утворювати в разі потреби, за погодженням з іншими зацікавленими місцевими органами виконавчої влади, в межах своєї компетенції, комісії та експертні групи;
  • на підставі рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, проводити перевірку фінансово-господарської діяльності житлово-комунальних підприємств комунальної форми власності;
  • брати участь у межах своєї компетенції у роботі комісій, що утворюються   міською радою та її виконавчим комітетом;
  • видавати накази і розпорядження, що стосуються житлово-комунального господарства, які обов’язкові для виконання підприємствами і організаціями міста;
  • контролювати організацію обслуговування громадян в місті підприємствами транспорту усіх форм власності;
  • вносити пропозиції на розгляд міської ради про створення, реорганізацію, ліквідацію, перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної форми власності у сфері транспорту;
  • отримувати від відділу статистики, державної податкової інспекції дані про виробничо-фінансову діяльність транспортних підприємств міста;
  • сприяти стягуванню платні з юридичних та фізичних осіб за заподіяний збиток міському господарству;
  • подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення благоустрою територій та об’єктів міста, удосконалення правил благоустрою і утримання території міста Трускавця;
  • надавати інформацію іншим органам державного контролю відповідно до законодавства.

СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ

4.1. Штатний розпис, фонд оплати праці працівників управління затверджує начальник управління за погодженням з міським головою.

4.2. Управління очолює начальник, що призначається міським головою. В межах своїх повноважень начальник видає накази і розпорядження, які обов’язкові для всіх працівників управління та підпорядкованих організацій.

4.3. Структура управління складається з 7-ми чоловік:

– штатний розпис затверджується міським головою;

– права, обов’язки і відповідальність працівників Управління визначені даним

   положенням та посадовими інструкціями, які затверджуються начальником  

   управління;

– положення про Управління затверджується Трускавецькою міською радою.

  1. ФІНАНСУВАННЯ УПРАВЛІННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА РАХУНОК КОШТІВ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ.
  2. ЛІКВІДАЦІЯ (РЕОРГАНІЗАЦІЯ) УПРАВЛІННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА РІШЕННЯМ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ В ПОРЯДКУ, ВИЗНАЧЕНОМУ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ.

 

                                                                                     Секретар міської ради                                                        Н. Пономаренко

Залишити відповідь

Перейти до вмісту