Протягом 26 серпня – 30 вересня 2019 року соціологічна компанія «Sociological Think Tank» на замовлення управління розвитку міста ТМР реалізувала дослідження «Туристична привабливість міста Трускавець».

 Опитування здійснювалось серед туристів, які перебували у місті більше 5 годин, методом анкетного опитування face-to-face. Загальна кількість опитаних становить 202 особи, віком від 18 років. Крок відбору передбачав опитування кожного 5 туриста у часовому інтервалі. Похибка вибірки не перевищує 4,79%. Опитування здійснювалось як у вихідні, так і в будні дні. У звіті висвітлено показники у 2 варіантах: відсотковому та оціночному

– Загальна туристична привабливість міста у вимірі 86% – це надзвичайно велика цифра. Це говорить про те, що місто є привабливим, місто подобається, а високий відсоток демонструє, що, окрім оздоровлення, ми приваблюємо туристів й іншими аспектами життя. Звичайно треба боротися і за нових гостей. Складно, але можливо, – прокоментував результати соціологічного опитування міський голова Трускавця Андрій Кульчинський.

– Соціологічне дослідження проводилось з метою розуміння очікувань і потреб гостей міста, ефективних шляхів інформування про наш курорт. Дані дослідження використовуватимуться нами в програмах розвитку міста та маркетинговій стратегії. Якщо ми хочемо добитись успіху в розвитку туризму, ми повинні бути дуже уважними до наших гостей, – зазначає начальниця управління розвитку міста Наталія Скибак.

Переглянути результати соціологічного дослідження від «Sociological Think Tank» можна за посиланням: Туристична привабливість міста Трускавець”

Перейти до вмісту