Під час ІІ майстерні з розробки Стратегії розвитку Трускавецького субрегіону сформували завдання та напрямки роботи у групах

 1 серпня у Трускавці відбулась ІІ майстерня з розробки стратегії Трускавецького субрегіону. Як повідомлялось раніше проект розробки Стратегії реалізовуватиметься в рамках українсько-німецького партнерства (за фінансової підтримки «ENGAGEMENT GLOBAL»).

  Засідання відбулось у великому читальному залі центральній бібліотеці міста, оскільки бажаючих долучитись до процесу розробки виявилось чимало. На засіданні майстерні були присутні представники влади Трускавця та сіл Доброгостів та Орів, начальники управлінь та відділів Трускавецької міської ради, депутати, члени виконавчого комітету, експерти, німецький фахівець-проектант Роланд Даннер, громадські активісти, представники громадських організацій та ПРаТ «Трускавецькурорт», підприємці. «Дуже добре, що є багато небайдужих, які мають свої думки та ідеї. Не варто переживати за результати, вони вже є, бо люди прийшли і працювали», – зауважив Олександр Софій, експерт з розробник стратегії.

  Майстерня складалась з двох секцій. На першій експерти презентували структуровані напрацювання попередніх двох майстерень: місію, бачення, сильні та слабкі сторони курорту, можливості та загрози. «Ми структурували результати роботи минулих засідань. Це дуже короткий виклад, більш розгорнутий варіант є на офіційному сайті міської ради та в робочій групі для обговорення на facebook. Все у вільному доступі. Перед наступною майстернею кожен її учасник може самостійно ознайомитися з ними та провести свій аналіз, що спростить процедуру обговорення. Мешканці, які беруть участь у розробці – зайняті люди, вони приходять на добровільних засадах, – наголосив Олександр Волошинський, розробник стратегії, один з двох національних експертів стратегічного планування. – Ми маємо поважати один одного і цінувати наш час. Це надасть можливість для більш плідної співпраці», – додав він.

 Окрім спільних напрацювань, експерти представили результати анкетування туристів. Питання опитувальника стосувались часу перебування на курорті, оцінки якості послуг, логістики, географії туристів та бажання відвідати місто знову, а також додаткових атракцій, які відпочивальники хотіли б бачити в місті. Відтак, 80% опитуваних зазначили, що після перебування у Трускавці в них залишилися позитивні враження та вони готові повернутися в Трускавець. Що стосується додаткових атракцій, лідер опитування – побудова аквапарку, а також респонденти висловились за встановлення великого спортмайданчика та відновлення стадіону.

  На другій секції майстерні присутні визначали основні, на їхню думку, проблеми та потреби міста. Свої міркування в письмовому вигляді вони передали експертам. Тотожні дописи розробники стратегії об’єднали в напрямки, за якими в подальшому сформують дерево цілей. Його представлять на засіданні наступної майстерні, яка відбудеться 22 серпня (12.00 год. Центральна бібліотека), а також використовуватимуть у роботі в умовних групах з вирішення економічних завдань (транспорт, бізнес, торгівля, промоція, курортно-лікувальна сфера, туризм, ринкове використання ґрунтів); з вирішення соціальних завдань (освіта, здоров’я, соціальне забезпечення, культура, сім’я, дошкілля, спорт і відпочинок, безпека, громадянське суспільство); з вирішення екологічних завдань(житлово-комунальне господарство, технічна інфраструктура, архітектура, урбаністика, геодезія і використання ґрунтів, територіальна політики, охорона природного навколишнього середовища, озеленення).

 Повний перелік напрацювань ІІ майстерні з розробки Стратегії розвитку Трускавецького субрегіону буде розміщено на сайті Трускавецької міської ради у розділі «СТРАТЕГІЯ».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *