Візити журналістів до Трускавця продовжуються. Цього разу, завдяки співпраці Андрія Кульчинського, міського голови Трускавця, управління розвитку міста ТМР  та відділу промоції міста Львівської міської ради до нас приїхали медійники з Чернігівської області. Вони робитимуть репортажі про Львів і Трускавець, як про туристичні центри, про місця відпочинку й лікування.

«Ми доволі часто організовуємо прес-тури з інших міст України. Ми зацікавлені в промоції Львова, і цього разу вирішили включити в прес-тур Трускавець. Сьогодні нам цікаво створювати новий турпродукт Львів+, це означає, що ми долучатимемо до наших туристичних пропозицій і Трускавець. Для того, щоб туристи, які приїжджають до Львова були знайомі з пропозиціями Трускавця і знали, що неподалік Львова є місто де також можна гарно відпочити і полікуватись», розповідає Марта Іванишин, керівник відділу промоції міста Львівської міської ради.

«Ми ще не все бачили, але скажу, що Трускавець зустрів нас дуже тепло і сонячно. Ми поспілкувались з міським головою, дізнались багато цікавого про місто, про Нафтусю та інші лікувальні води і можливості курорту. Впевнений, що ми сюди обов’язково повернемось, але вже як туристи чи відпочивальники», поділився враженнями Тосенко Юрій, редактор ТРА «Новий Ченігів».

За дослідженнями багатьох піар-агенств, прес-тури є однією з найефективніших форм взаємодії з журналістами. Перевагою є неофіційний характер, а саме те, що журналісти мають змогу побачити все що місто пропонуємо з середини та взяти участь у подіях. Відтак, позитивні враження від поїздки до Трускавця згодом  з’являться в усіх можливих виданнях Чернігова та центрального регіону. 

Залишити відповідь

Перейти до вмісту