Прес-тур Трускавцем, як ефективна реклама курорту

Візити журналістів до Трускавця продовжуються. Цього разу, завдяки співпраці Андрія Кульчинського, міського голови Трускавця, управління розвитку міста ТМР  та відділу промоції міста Львівської міської ради до нас приїхали медійники з Чернігівської області. Вони робитимуть репортажі про Львів і Трускавець, як про туристичні центри, про місця відпочинку й лікування.

«Ми доволі часто організовуємо прес-тури з інших міст України. Ми зацікавлені в промоції Львова, і цього разу вирішили включити в прес-тур Трускавець. Сьогодні нам цікаво створювати новий турпродукт Львів+, це означає, що ми долучатимемо до наших туристичних пропозицій і Трускавець. Для того, щоб туристи, які приїжджають до Львова були знайомі з пропозиціями Трускавця і знали, що неподалік Львова є місто де також можна гарно відпочити і полікуватись», розповідає Марта Іванишин, керівник відділу промоції міста Львівської міської ради.

«Ми ще не все бачили, але скажу, що Трускавець зустрів нас дуже тепло і сонячно. Ми поспілкувались з міським головою, дізнались багато цікавого про місто, про Нафтусю та інші лікувальні води і можливості курорту. Впевнений, що ми сюди обов’язково повернемось, але вже як туристи чи відпочивальники», поділився враженнями Тосенко Юрій, редактор ТРА «Новий Ченігів».

За дослідженнями багатьох піар-агенств, прес-тури є однією з найефективніших форм взаємодії з журналістами. Перевагою є неофіційний характер, а саме те, що журналісти мають змогу побачити все що місто пропонуємо з середини та взяти участь у подіях. Відтак, позитивні враження від поїздки до Трускавця згодом  з’являться в усіх можливих виданнях Чернігова та центрального регіону. 

Залишити відповідь

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc
Перейти до вмісту