Роз’яснення щодо подачі електронної декларації

Відповідно до положень ст.45  закону України «Про запобігання корупції» його дія поширюється на народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад, селищних, міських голів. Зокрема вищенаведені особи зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством. Також, особи, що припинили діяльність(наприклад склали депутатський мандат у 2016 році), пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, зобов’язані наступного року після припинення діяльності подавати в установленому порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік. Тобто, зобов’язані до квітня 2017 року подати електронну декларацію за 2016 рік.

Для заповнення декларації потрібно отримати електронний цифровий підпис, який можна зробити безкоштовно у Акредитованому центрі сертифікації ключів при фіскальній службі.  Детальнішу інформіцію та відео-інструкцію щодо заповнення електронної декларації можна отримати на порталі:

https://nazk.gov.ua/deklaraciya

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *