Депутати прийняли Програму підтримки Трускавецької Податкової та відклали рішення про Програму соціально-культурного розвитку міста Трускавця на 2016 рік.Місто планує виділити кошти на покращення сервісу обслуговування платників податків: для заміни оргтехніки та комп’ютерної техніки. Зазначимо, що для оновлення технічного забезпечення Трускавецького відділення Дрогобицької ОДПІ ГУ ДФС кошти з державного бюджету не виділяють.

Проект рішення про виконання Програми соціально-культурного розвитку міста Трускавця за 2015 рік та затвердження Програми соціально-культурного розвитку міста Трускавця на 2016 рік перенеслина друге пленарне засідання.Серед робіт, які будуть виконуватись в цьому році чимало перехідних з минулого року де вже були розпочаті реконструкції.

Як зазначив Сергій Максимич начальник управління УЖКГ іБ , – роботи необхідно продовжити і завершити, оскільки проектно-кошторисна документація об’єктів може втратити актуальність. А це означає, що місто може втратити кошти. У Програмі були зазначені три нові об’єкти будинки Мазепи, 36,6А та Стебницька, 88. Два на балансі в ОСББ та один гуртожиток.

Втім, депутати обурились, чому ці будинки, включені, а інші, які теж потребують ремонтів – ні. Як пояснив Сергій Максимич, мешканці підготували всі необхідні документи та подали їх на розгляд комісії ще в січні, щоб отримати фінансування на реконструкцію своїх будинків. До того ж Програма передбачає лише ті об’єкти, яким необхідна реконструкція, капремонти туди не можуть входити. Однак депутати не затвердили проект, а перенесли його на розгляд комісії ЖКГ. 

До цього міський голова Андрій Кульчинський наголосив, що всі капітальні ремонти, які потребуватимуть фінансування з міського бюджету будуть профінансовані за кошти, що так чи інакше залишаться від мікропроектів. За попередніми підрахунками це мільйон гривень.

З голосу до порядку денного було внесено рішення про виділення квартири на вулиці Сагайдачного, 30 А для учасника АТО. Як повідомила Ольга Сегер начальник управління комунальної власності оформленням документів до цього рішення міська рада займалась впродовж кількох місяців. Депутати проект підтримали.

Також на сесії затвердили зміни до структури виконавчих органів Трускавецької міської ради. А саме, додається третя кадрова одиниця відповідальна за реєстрацію фізичних осіб / зняття з місця проживання(перебування). В обов’язки входить реєстрація та зняття з реєстрації мешканців, а також ведення єдиного державного реєстру, який зараз починає формуватись. Обсяг роботи значний, щодня стосовно прописки та виписка звертається від 4-6 мешканців, а приведення бази державного реєстру у відповідність займе не менше року часу, – зазначає Олена Петранич керуюча справами виконкому, яка представила проект рішення на розгляд депутатів. Зараз обов’язки по реєстрації фізичних осіб виконує юрист.

Слід зазначити, що минулим рішенням депутати прийняли дві одиниці державних реєстраторів. Один, – для реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, другий – державний реєстратор речових прав на нерухоме майно.

Після обідньої перерви 5 квітня 2016 року депутати розглянули та ухвалили ще кілька рішень.

Відтак, затвердили Програму покращення роботи з населенням, охорони громадського руху та громадської безпеки, за якою передбачено виділення коштів на придбання комплектів форми для трускавецьких патрульних. Проте, у депутатів виникло чимало питань: з якої тканини, якою фірмою та яким комплектом вона шитиметься, чи буде повторне звернення полісменів про допомогу у придбання зимового комплекту. Степан Бурич, заступник начальника Трускавецького ВП ГУНП у Львівській області, підполковник поліції відповів на усі питання та дав роз’яснення щодо форми. Виявилось, що зимова куртка вже входить в комплект.

Внесли зміни до Програми розвитку житлово-комунального господарства м.Трускавця на 2016 – 2018 роки, згідно якої будуть розприділяти кошти на ремонт доріг та будинків. На запитання депутатів, стосовно проблем на їх округах Сергій Максимич,начальник Управління ЖКГіБ відповів, що при затвердженні Програми враховувались потреби усього міста.

Микола Федоричак, начальник фінансового Управління доповів по кількох рішеннях: про зміни до показників бюджету 2016 року, про граничні суми витрат на придбання необхідного обладнання органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та організаціями та про внесення змін до рішення про податки. Депутати підтримали всі три питання.

Затвердили Положення про помічника-консультанта депутата міської ради та опису посвідчення. За цим положенням депутат може мати до п’яти офіційних помічників.

Депутатський корпус проголосував про вихід міської ради із засновників газети «Галицька Зоря», адже згідно закону «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» міська рада не може бути співзасновником ЗМІ.

Рішенням сесії до Програми «Покращення системи казначейського обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів Управління казначейської служб» в перелік установ, які звільняються від сплати податків додали Фонд соціального страхування населення.

Також було прийняте рішення щодо електронних петицій, відтак на сайті Трускавецької міської ради буде модуль з петиціями. Для того, щоб проект рішення був розглянутий міським головою або сесією петиція має набрати 150 голосів.

Ажіотаж, який демонстрували депутати впродовж першої половини засідання, на завершення пішов на спад. Питання затвердження містобудівної документації детального плану по вул..Бориславській, 28, у більшості присутніх запитань не викликало. Під сумнів проект поставив Тарас Матолич та закликав колег не голосувати за це рішення. Своє прохання він мотивував відсутністю на цій ділянці багатоповерхівок та гарантій дотримання забудовником заявленої поверховості (підземний паркінг, цоколь і 5 поверхів). Депутат наводив приклад інших вулиць, де багатоповерхівки зруйнували архітектурний стиль цілого мікрорайону. Ще на початку своєї каденції депутати VII скликання декламували наміри обмежити забудову міста хмарочосами. Однак, аргументи Тараса Матолича залишились непочутими – рішення було прийнято.

Земельні ж питання перенесли на друге пленарне засідання, яке відбудеться наступного тижня.

Залишити відповідь

Перейти до вмісту