Фінансові показники
Збір платежів до зведеного бюджету міста склав 76818,4тис.грн., що на 22698,0тис.грн., або на 41,9% більше аналогічного періоду минулого року (54120,4тис.грн.).
В тому числі за даними ДПІ по м. Трускавець:
– збір до Державного бюджету становить 36179,0тис.грн., або 96,5% плану і на 13758,6тис.грн. більше поступлень I кварталу 2016 року (22420,4тис.грн.). Це становить 47,1% у зведеному бюджеті міста;
– надходження платежів до місцевого бюджету – 37562,2тис.грн., або 127,7% плану і на 10569,3тис.грн. більше поступлень до аналогічного періоду 2016 року (26992,9тис.грн.).
У загальній сумі надходжень найбільші поступлення забезпечено:
- Ø податок на додану вартість (збір) – 24770,0тис.грн., що становить 32,2% всіх поступлень і 85,3% від прогнозу та більше аналогічного періоду минулого року на 8784,5тис.грн. (15985,4тис.грн.);
- Ø податок з доходів фізичних осіб – 24197,4тис.грн., що становить 31,5% всіх поступлень і 124,7% прогнозу та більше аналогічного періоду минулого року на 2204,1тис.грн. (14246,0);
- Ø плата за землю – 10329,1тис.грн., що становить 13,4% всіх поступлень і 128,4% прогнозу та більше аналогічного періоду минулого року на 1863,0тис.грн. (8466,1тис.грн.);
- Ø єдиний податок на підприємницьку діяльність – 4302,3тис.грн., що становить 5,6% всіх поступлень і 131,0% прогнозу та більше аналогічного періоду минулого року на 1745,8тис.грн. (2556,5тис.грн.);
- Ø податок на прибуток – 2327,1тис.грн., що становить 3,0 % всіх поступлень і 249,7% прогнозу та більше аналогічного періоду минулого року на 1096,8тис.грн. (1230,3тис.грн.);
- Ø акцизний податок (роздрібна торгівля) – 1643,4тис.грн., що становить 2,1% всіх поступлень і 124,5% прогнозу та менше аналогічного періоду минулого року на 368,2тис.грн. (2011,6тис.грн.);
- Ø військовий збір – 2115,7тис.грн., що становить 2,8% всіх поступлень і 121,6% прогнозу та більше аналогічного періоду минулого року на 844,4тис.грн. (1271,3тис.грн.).
Крім того, за даними міського фінансового управління, по місту забезпечено поступлень у сумі 3077,2тис.грн., що на 1629,9тис.грн. менше відповідного періоду 2016 року (4707,1тис.грн.), в тому числі: власні надходження бюджетних установ – 1474,9тис.грн.; надходження коштів від пайової участі – 1089,1тис.грн.; надходження коштів від продажу землі – 513,2тис.грн.
За даними ДПІ по м. Трускавець основними бюджетоутворюючими платниками податків у звітному періоді були такі підприємства:
Назва платника | Сер-списк. чис. прац. за 1 кв. 2017р., осіб | Сплачено до зведеного бюджету, (тис.грн.) | Сплачено подат ків на 1 працюючого, тис.грн. | Сплачено до державного бюджету, тис.грн. | з них: | Сплачено до місцевого бюджету, тис.грн. | з них: | ||
ПДВ | податок на прибуток | ПД ФО | плата за землю | ||||||
ПІІ ТзОВ «Аква-Еко» | 89 | 813,5 | 9,14 | -68,0 | 286,4 | -499,9 | 881,5 | 292,2 | 467,3 |
ПрАТ «Трускавецькурорт» | 501 | 8552.4 | 17,07 | 4537,1 | 4112,5 | -49,9 | 4015,3 | 766,7 | 2479,4 |
ТзОВ сан.«Шахтар» | 293 | 2864,0 | 9,77 | 1870,4 | 1724,0 | 75,4 | 993,6 | 686,3 | 234,9 |
ДП «Сан. «Криш-талевий палац» | 245 | 894,7 | 3,65 | 264,7 | 0 | 41,7 | 630,0 | 441,7 | 180,1 |
Готель «Ріксос-Прикарпаття» | 658 | 5838,0 | 8,87 | 4534,7 | 4369,4 | 80,2 | 1303,3 | 972,5 | 0 |
ТзОВ «ГКК «Карпати» | 453 | 2405,0 | 5,31 | 1230,0 | 1316,6 | -177,0 | 1175,0 | 966,1 | 108,6 |
ТОВ «Трускавецький водоканал» | 126 | 470,0 | 3,73 | 66,2 | 0 | 0 | 403,8 | 287,3 | 36,6 |
Санаторій «Трускавець» СБУ | 250 | 1346,1 | 5,38 | 622,8 | 558,8 | 0 | 723,3 | 718,3 | 0 |
ДПІІ ДП «Медісан» (сан. «Молдова») | 280 | 1730,0 | 6,18 | 963,9 | 866,6 | 43,0 | 766,1 | 546,8 | 177,6 |
Мед. реабіліт. центр МВСУ «Перлина Прикарпаття» | 351 | 1908,4 | 5,44 | 1149,8 | 1074,3 | 0 | 758,6 | 746,7 | 1,9 |
ТзОВ «Міжнародна клініка відновного лікування» | 367 | 1455,9 | 3,97 | 142,9 | 38,6 | 0 | 1313,0 | 1215,7 | 94,2 |
ТзОВ «фірма Т.С.Б.» | 47 | 181,5 | 3,86 | 95,1 | 74,2 | 0 | 86,4 | 69,2 | 0 |
ПАТ«СГК«Дніпро-Бескид» | 242 | 1298,0 | 5,36 | 654,6 | 609,6 | 0 | 643,4 | 269,9 | 284,2 |
Центр МР та СЛ «Трускавецький» | 346 | 950,4 | 2,75 | 198,0 | 128,0 | 0 | 752,4 | 746,3 | 0 |
ТзОВ «Українська готельна група» | 155 | 417,0 | 2,69 | 27,4 | 0 | 0 | 389,6 | 328,2 | 0 |
Найбільшу питому вагу у зведеному бюджеті міста мають платежі від санаторно-курортної та готельної галузей. За I квартал 2017р. ці платежі складають 38088,6тис.грн., або 49,6%.
Зокрема, в розрізі платників по цих галузях сплата платежів наступна: тис.грн.
Назва платника
| Сума платежів на 01.04.17р. до зведеного бюджету
| в тому числі
| |
до державного бюджету
| до місцевого бюджету
| ||
1. Всього по санаторно-курортній галузі | 28308,1 | 12705,0 | 15603,1 |
з неї: |
|
|
|
ТзОВ «Пансіонат «Алексік» | 34,9 | 08 | 34,1 |
ДЗ «ДССС «Джерело» МОЗ України» | 1004,8 | 120,4 | 884,4 |
ДП «Санаторій «Кришталевий палац» | 894,7 | 264,7 | 630,0 |
Спеціалізований Трускавецький сан. «Батьківщина» | 721,4 | 118,1 | 603,3 |
ДП «Санаторій «Молдова» | 1730,0 | 963,9 | 766,1 |
ТЗОВ ГКК «Карпати» | 2405,0 | 1230,0 | 1175,0 |
ЦМРСЛ «Трускавецький» | 950,4 | 198,0 | 752,4 |
Санаторій «Трускавець» С Б У | 1346,1 | 622,8 | 723,3 |
МРЦ МВСУ «Перлина Прикарпаття» | 1908,4 | 1149,8 | 758,6 |
ПП «Ярина» санаторій «Конвалія» | 174,8 | 105,3 | 69,5 |
Пансіонат «Мальви» | 28,6 | 0,5 | 28,1 |
ТзОВ «Агроомега» ЛТД (сан. «Віктор») | 25,2 | 5,2 | 20,0 |
ПРАТ СГК “Дніпро-Бескид” | 1298,0 | 654,6 | 643,4 |
Санаторій «Арніка» | 313,7 | 18,0 | 295,8 |
ПрАТ «Трускавецькурорт» | 8552,4 | 4537,1 | 4015,3 |
ТЗОВ «Трускавецьінвест» (сан. «Женева») | 3,6 | 0,3 | 3,3 |
Санаторій «Либідь» | 70,4 | 44,3 | 26,1 |
Санаторій «Шахтар» | 2864,0 | 1870,4 | 993,6 |
ТзОВ «Серенда-Ком» (панс. «Молдова») | 13,4 | 0,3 | 13,1 |
ТОВ «Парк Здоров’я» | 478,4 | 191,9 | 286,5 |
ТзОВ «Українська Готельна Група» (сан. «Кристал», «Алмаз» | 417,0 | 27,4 | 369,6 |
Санаторій «Аркада» | 455,8 | 299,3 | 156,5 |
2.Всього по готельній галузі | 9780,5 | 5295,45 | 4485,05 |
з неї: |
|
|
|
ПАТ “Готелі Трускавця” | 292,2 | 45,9 | 246,3 |
ТЗОВ «Ріксос-Прикарпаття» | 5838,0 | 4534,7 | 1303,3 |
ТзОВ «К.Т.С.» (Готель «Оскар») | 35,3 | 5,0 | 30,3 |
ТОВ “Хотел Менеджмент Груп” ( «Міротель», вілла «Христина») | 2410,2 | 394,9 | 2015,3 |
ТЗОВ “Ре Віта” готель «Ре Віта» | 45,3 | 6,1 | 39,2 |
ТзОВ «Святий Грааль» готель «Шале Грааль» | 534,5 | 248,2 | 286,3 |
ТзОВ «Нотіс -2006» (готель «Свитязь») | 314,3 | 58,2 | 256,1 |
Разом по санаторно-курортній та готельній галузях | 38088,6 | 18000,45 | 20088,15 |
Незначні платежі до зведеного бюджету міста мають промислові підприємства, їх питома вага становить тільки 1,5%, або 1133,7тис.грн.
Недоїмка платежів до бюджету по організаціях міста станом на 01.04.2017 року становить 5416,6тис.грн., що до початку року більше на 87,8тис.грн., або на 1,6% (5328,8тис.грн.).
Недоїмка в розрізі видів податків наступна:
- податок на додану вартість – 3274,9тис.грн. по 15 підприємствах;
- плата за землю – 557,7тис.грн. по 15 підприємствах;
- єдиний соціальний внесок – 481,4тис.грн. по 11 підприємствах;
- орендна землі – 275,7тис.грн. по 9 підприємствах;
- податок на прибуток підприємств – 78,1тис.грн. по 11 підприємствах;
- податок з доходів фізичних осіб – 6,3тис.грн. по 2 підприємствах;
- інші платежі – 742,5тис.грн.
Серед найбільших боржників по сплаті податків і зборів:
– Прикарпатський інститут ім. М.Грушевського ПАТ
«Вищий навчальний заклад МАУП» 223,9тис.грн.;
– ТзОВ «Трускавецьінвест» 1371,3тис.грн.;
– ТзОВ «Трускавецький водоканал» 485,8тис.грн.;
– ТОВ «АТД Волинь» 2032,1тис.грн.
– Філія ТзОВ «МІК» молочний комплекс «Карпатські Луки» 88,9тис.грн.
– ДП «Транспорт» ТзОВ «ТКС-Гідроресурс» 219,6тис.грн.
Поступлення до місцевого бюджету
За I квартал 2017 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло податків, зборів та інших платежів у сумі 77 802,3тис.грн., що становить 109,7 % плану січня – березня 2017 року.
До загального фонду надійшло 74 694,5тис.грн., що становить 108 % планових призначень січня – березня 2017 року, з яких:
- Ø 34191,2тис.грн. – податки та збори бюджету міста (виконання плану -119,6%);
- Ø 29399,6тис.грн. – субвенції з державного бюджету на програми соціального захисту населення (99,7% плану);
- Ø 4910,6тис.грн. – освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (100 % плану);
- Ø 6193,1тис.грн. – медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (100% плану).
Податкові надходження складають 45,4% доходів загального фонду, яких за січень – березень 2017 року надійшло в сумі 33 903,3тис.грн, які виконані на 119,2%. Порівняно з аналогічним періодом минулого 2016 року ріст надходжень складає 10 036,8тис.грн.
Значну частину податкових надходжень складає податок та збір на доходи фізичних осіб, який надійшов в сумі 14 403,6тис.грн, що становить 119,8% плану січня-березня 2017 року.
Податку на прибуток від підприємств і організацій, що належать до комунальної форми власності надійшло в сумі 10,8тис.грн в порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 2,6тис.грн.
Акцизного податку надійшло в сумі 2652,6тис.грн, що більше планових призначень першого кварталу 2017 року на 802,6тис.грн та більше надходжень аналогічного періоду минулого 2016 року на 641,0тис.грн ;
Місцевих податків за січень – березень 2017 року до бюджету міста надійшло в обсязі 16 836,3тис.грн, в тому числі :
– по збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, який відмінений, повернено переплат з місцевого бюджету в сумі 4,5тис.грн;
– плати за землю надійшло в сумі 10 329,1тис.грн, що становить 109,7% планових призначень січня – березня 2017 року та більше надходжень відповідного періоду минулого 2016 року на 1863,0тис.грн;
– податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надійшло в сумі 1502,4тис.грн, що менше планових призначень січня – березня 2017 року на 197,6тис.грн;
– транспортного податку надійшло в сумі 32,3тис.грн, що більше надходжень відповідного періоду минулого 2016 року на 7,5тис.грн;
– туристичного збору до місцевого бюджету надійшло в сумі 674,7тис.грн, що більше планових призначень першого кварталу поточного року на 164,7тис.грн та більше надходжень аналогічного періоду 2016 року на 129,4тис.грн ;
– єдиного податку надійшло в сумі 4 302,3тис.грн, що більше планових призначень січня – березня 2017 року на 1382,3тис.грн та більше надходжень відповідного періоду минулого 2016 року на 1745,8тис.грн.
Неподаткові надходження за січень – березень 2017 року склали 287,9тис.грн, що більше планових призначень на 126,7тис.грн.
До спеціального фонду бюджету міста за січень – березень 2017 року надійшло 3107,8тис.грн, в тому числі:
- ü надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1089,1тис.грн, що більше надходжень аналогічного періоду минулого 2016 року на 528,1тис.грн;
- ü екологічного податку надійшло – 30,6тис.грн, що більше надходжень аналогічного періоду минулого 2016 року на 14,9тис.грн ;
- ü надходження коштів від продажу землі за три місяці 2017 року склали 513,2тис.грн, що менше надходжень аналогічного періоду 2016 року на 2 397,1тис.грн;
- ü власні надходження бюджетних установ склали 1474,9тис.грн, що більше минулорічних надходжень за відповідний період на 296,4тис.грн та більше планових призначень січня – березня 2017 року на 66,7тис.грн.
Видатки бюджету
В І кварталі поточного року з бюджету міста проведено видатки в сумі 63 651,7тис.грн, а саме: із загального фонду – 61 407,5тис.грн, виконання планових призначень становить 86,2%; із спеціального фонду – 2 244,2тис.грн.
Виконання загального фонду бюджету в розрізі галузей:
- Ø органи місцевого самоврядування – 3 660,0тис.грн, що становить 72,1% планових призначень, з них: оплата праці з нарахуваннями – 3 164,2тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 247,8тис.грн, інші видатки на утримання установ – 248,0тис.грн;
- Ø освіта – 13 013,6тис.грн, що становить 83,2% планових призначень, з них: заробітна плата з нарахуваннями – 8 892,7тис.грн, придбання медикаментів та продуктів харчування – 231,1тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 3 753,3тис.грн, інші видатки – 136,5тис.грн, (за рахунок субвенції з державного бюджету на загальноосвітні заклади профінансовано видатки на виплату заробітної плати в сумі 4 116,6тис.грн, на виплату соціальної допомоги прийомним сім’ям – 23,0тис.грн);
- Ø охорона здоров’я – 8 512,3тис.грн (84,0% плану), з них: оплата праці з нарахуваннями – 5 576,6тис.грн, придбання медикаментів та продуктів харчування – 464,3тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 2 146,7тис.грн, інші видатки – 324,7тис.грн., в т.ч. 139,9тис.грн. – соціальне забезпечення населення (за рахунок субвенції з державного бюджету профінансовано видатки на виплату заробітної плати в сумі 5 576,6тис.грн) ;
- Ø соціальний захист та соціальне забезпечення – 30 985,4тис.грн, що становить 98,2% плану, в т.ч.:
- за рахунок субвенцій з державного бюдету на виплату допомог, надання пільг і субсидій населенню проведено видатки в сумі 29 376,5тис.грн;
- за рахунок коштів міського бюджету проведено видатки на надання пільг і допомог населенню в сумі 722,0тис.грн;
- територіальний центр соціального обслуговування – 737,5тис.грн;
- здійснення соціальної роботи з вразливими верствами населення (МЦСССДМ) – 135,6тис.грн;
- інші заходи молодіжної політики – 8,2тис.грн;
- заходи державної політики з питань дітей – 5,5тис.грн.
- Ø культура і мистецтво – 2 531,0тис.грн. (70,6% планових призначень), з них: оплата праці і нарахування на неї – 1824,7тис.грн, оплата комунальних послуг і енергоносіїв – 585,3тис.грн, інші видатки на утримання установ – 51,0тис.грн, проведення загальноміських заходів – 70,0тис.грн;
- Ø фізична культура і спорт – 24,3тис.грн (11,6% планових призначень);
- Ø житлово-комунальне господарство – 2 471,5тис.грн, (57,2% планових призначень);
- Ø транспорт, дорожне господарство – 33,7тис.грн (45%);
- Ø засоби масової інформації – 56,2тис.грн (99,4%);
- Ø інші послуги, пов”язані з економічною діяльністю (програма промоції курорту), – 51,8тис.грн (22%);
- Ø субвенція з місцевого бюджету державному на виконання програм соціально-економічного розвитку – 51,2тис.грн;
- Ø інші видатки на виконання міських програм – 16,4тис.грн.
Виконання спеціального фонду бюджету:
- за рахунок власних надходжень бюджетних установ проведено видатки в сумі 1 395,0тис.грн;
- видатки бюджету розвитку – 849,2тис.грн.
Бюджет розвитку
За I квартал 2017 року до бюджету розвитку міста надійшло 1602,3тис.грн., в тому числі: коштів пайової участі у розвиток інфраструктури населеного пункту – 1089,1тис.грн., коштів від продажу землі – 513,2тис.грн.
Виконання інвестиційної програми за рахунок коштів бюджету розвитку
№ з/п | Головний розпорядник коштів бюджету | Назва об’єкту | Затверджено на 2017 рік | Виконано за 1 кв. 2017 р. | % виконання | Залишок планових призначень |
|
| Всього: | 13206,6 | 10,8 | 0,08 | 13195,8 |
I | УЖКГіБ | Pеконструкція вулиць та доріг | 1600,0 | 0 | 0 | 1600,0 |
вул Крушельницька | 1500,0 | 0 | 0 | 1500,0 | ||
вул Скоропадського | 100,0 | 0 | 0 | 100,0 | ||
II | УЖКГіБ | Реконструкція мереж освітлення | 530,0 | 0 | 0 | 530,0 |
Реконструкція мереж освітлення по вул. Сагайдачного | 500,0 | 0 | 0 | 500,0 | ||
|
| Реконструкція мереж освітлення по вул. Лисенка | 30,0 | 0 | 0 | 30,0 |
III | Відділ освіти | Об’єкти освіти, в тому числі: | 2200,0 | 0 | 0 | 2200,0 |
Дошкільні установи | 850,0 | 0 | 0 | 850,0 | ||
Реконструкція фасаду ДНЗ № 6 “Теремок”, вул. Л.Українки, 21, м. Трускавець Львівської області | 100,0 | 0 | 0 | 100,0 | ||
Реконструкція території ДНЗ № 2 “Ялинка”, вул. Стуса, 8, м. Трускавець Львівської області | 150,0 | 0 | 0 | 150,0 | ||
Реконструкція території ДНЗ № 4 “Сонечко”, вул. Бориславська, 34, м. Трускавець Львівської області | 150,0 | 0 | 0 | 150,0 | ||
Реконструкція території ДНЗ № 5 “Зірочка”, вул. Стебницька, 68, м. Трускавець Львівської області | 150,0 | 0 | 0 | 150,0 | ||
Реконструкція території ДНЗ № 6 “Теремок”, вул. Л. Українки, 21, м. Трускавець Львівської області | 150,0 | 0 | 0 | 150,0 | ||
Реконструкція території ДНЗ № 7 “Дзвіночок”,вул. Стебницька, 68 в м. Трускавець Львівської області | 150,0 | 0 | 0 | 150,0 | ||
Загальноосвітні навчальні заклади | 1200,0 | 0 | 0 | 1200,0 | ||
СЗШ №1 | 200,0 | 0 | 0 | 200,0 | ||
Реконструкція фасаду СЗШ №1, м. Трускавець Львівської області | 200,0 | 0 | 0 | 200,0 | ||
НВК «СЗШ №2-гімназія» | 500,0 | 0 | 0 | 500,0 | ||
Реконструкція даху та утеплення фасаду НВК «СЗШ № 2-гімназія», вул. Данилишиних, 19, м. Трускавець Львівської області з метою створення регіонального центру сприяння здорового способу життя | 500,0 | 0 | 0 | 500,0 | ||
СЗШ № 3 | 500,0 | 0 | 0 | 500,0 | ||
Реконструкція шатрового даху та утеплення фасаду СЗШ №3 на вул. Стебницька, 98 в м. Трускавці Львівської області | 500,0 | 0 | 0 | 500,0 | ||
Позашкільні навчальні заклади | 150,0 | 0 | 0 | 150,0 | ||
Реконструкція системи опалення Будинку учнівської творчості по вул. Стебницька, 12 у м. Трускавець Львівської області корпус №1 | 150,0 | 0 | 0 | 150,0 | ||
IV | Виконавчий комітет | Об’єкти міської лікарні | 610,0 | 0 | 0 | 610,0 |
Реконструкція терапевтичного корпусу міської лікарні м. Трускавець | 200,0 | 0 | 0 | 200,0 | ||
Реконструкція з оснащенням медичним обладнанням центру малоінвазивної хірургії міської лікарні м. Трускавець | 210,0 | 0 | 0 | 210,0 | ||
Реконструкція відділення первинної медичної допомоги міської лікарні м. Трускавець | 200,0 | 0 | 0 | 200,0 | ||
V
| Відділ культури | Об’єкти культури | 150,0 | 0 | 0 | 150,0 |
Реконструкція та модернізація приміщення циркової студії «Каскад» Народного дому у м. Трускавець по вул. Стебницька, 12 | 150,0 | 0 | 0 | 150,0 | ||
VI | Управління праці та соціального захисту населення | Об’єкти соціального захисту та обслуговування | 1682,0 | 0 | 0 | 1682,0 |
Матеріальна допомога та часткова (повна) оплата робіт мешканцям м. Трускавця, які проживають в багатоквартирних житлових будинках, що від’єднані від централізованої мережі теплопостачання, при встановленні індивідуального (автономного) опалення в квартирі | 1682,0 | 0 | 0 | 1682,0 | ||
VII | Управління житлово-комунального господарства і будівництва | Комунальне господарство | 939,6 | 0 | 0 | 939,6 |
Реконструкція об’єктів житлового фонду ОСББ, в т.ч.: |
939,6 |
0 |
0 |
939,6 | ||
реконструкція ліфтів житлового будинку по вул. Мазепи, 4 | 250,0 | 0 | 0 | 250,0 | ||
реконструкція електромереж житлового будинку по вул. Стуса, 2 | 270,0 | 0 | 0 | 270,0 | ||
реконструкція електромереж житлового будинку по вул. Стуса, 12 | 200,0 | 0 | 0 | 200,0 | ||
реконструкція мереж водопостачання житлового будинку по вул. Стуса, 9 | 24,6 | 0 | 0 | 24,6 | ||
реконструкція покрівлі житлового будинку по вул. Стебницькій, 70 | 195,0 | 0 | 0 | 195,0 | ||
VIII
| Виконавчий комітет | Інші об‘єкти | 3395,0 | 10,8 | 0,3 | 3384,2 |
Видатки на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, що підлягають продажу відповідно до ст. 128 ЗК України, за рахунок авансу, внесеного покупцем земельної ділянки | 40,0 | 5,4 | 13,5 | 34,6 | ||
Підготовка земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів | 30,0 | 0 | 0 | 30,0 | ||
Управління комунального майна | Виготовлення детальних планів та відвід земельних ділянок | 25,0 | 0 | 0 | 25,0 | |
Фінансове управління | Реконструкція системи опалення з встановленням газового котла | 300,0 | 1,23 | 0,4 | 298,8 | |
УЖКГіБ | Будівництво внутрішньо квартального проїзду від вул. Біласа до вул. Річки | 1500,0 | 0 | 0 | 1500,0 | |
Реконструкція площі Чорновола | 700,0 | 4,2 | 0,6 | 695,8 | ||
Реконструкція міського парку в м. Трускавці | 500,0 | 0 | 0 | 500,0 | ||
Реконструкція внутрішнього проїзду біля житлового будинку по вул. Мазепи, 22 | 200,0 | 0 | 0 | 200,0 | ||
Реконструкція кладовища в урочищі «Помірки» | 100,0 | 0 | 0 | 100,0 | ||
IX | УЖКГіБ | Внески органів місцевого самоврядування в статутний фонд |
2100,0 |
0 |
0 |
2100,0 |
КП «Парк курортний», в т.ч.: | 2100,0 | 0 | 0 | 2100,0 | ||
придбання основних засобів | 2100,0 | 0 | 0 | 2100,0 |
Показники реального сектору економіки та інших сфер діяльності
Підприємствами міста за січень-березень 2017 року реалізовано промислової продукції та надано послуг на загальну суму 39,0млн.грн., що більше січня-березня 2016 року на 12,1млн.грн., або на 45% (26,9млн.грн.).
Обсяг виконаних будівельних робіт за січень-березень 2017 року склав 6486,0тис.грн., що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 1270,0тис.грн., або на 24,3% (5216,0тис.грн.). До загальнообласного показника це складає 0,8%.
Освоєно капітальних інвестицій за січень-березень 2017 року 38457тис.грн., або 1,1% до загального обсягу (13 місце), та 1886грн. на 1 особу (8 місце).
Обсяг реалізованих послуг підприємствами (юридичними особами) за січень – березень 2017 року (включаючи ПДВ) склав 357324,4тис.грн., у тому числі населенню – 181793,6тис.грн., або 50,9%. До відповідного періоду минулого року ріст обсягу реалізованих послуг склав 73362,7тис.грн., або 25,8%.
Найбільше реалізовано послуг у галузях:
– тимчасове розміщення й організація харчування – 181650,7тис.грн., або 50,8%;
– охорона здоров’я та надання соціальної допомоги – 118466,3тис.грн., або 33,2%;
– операції з нерухомим майном – 27506,1тис.грн., або 7,7%;
– діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування – 22031,9тис.грн., або 6,2%.
Санаторно-курортна сфера
Протягом I кварталу 2017 року у санаторно-курортних закладах міста оздоровлено 43840 особи, що на 1392 особи більше минулого року, або на 3,3% (Iкв.2016р. – 42448 ос.).
В тому числі в розрізі оздоровчих закладів:
- Санаторії – кількість відпочивальників зменшилась на 1950 осіб, або на 8,7% з них:
- по санаторіях ПрАТ «Трускавецькурорт» – зменшилась на 199 осіб, або на 40,1% (у зв’язку з тимчасовим закриттям санаторіїв «Рубін», «Янтар» та переходом санаторію «Весна» в категорію готелю);
- по відомчих санаторіях та інших форм власності – збільшилась на 1867 осіб, або на 8,6%, серед них: «Кришталевий палац», «Молдова», «Перлина Прикарпаття», «Трускавець», «Українська Готельна Група».
- Пансіонати – кількість відпочивальників збільшилась на 70 осіб, або на 12,7%.
- Готелі – зменшилась на 559 осіб, або на 3,1%, а саме: «Міротель», «Весна», «Свитязь».
- Вілли – зросла на 213 осіб, або на 13%, а саме: «Хижина СПА», «Христина», «Легенда», «Жасмин».
Загалом наповненість відпочивальників в оздоровницях міста у порівнянні до плану складає – 100,8% (I кв.2016 року – 96,7%), в тому числі:
- – по ПрАТ «Трускавецькурорт»– 110,0% (I кв.2016 року – 96,5%);
- – по відомчих санаторіях та інших форм власності –100,6% (97,2%);
- – по пансіонатах – 102,5% (79,5%).
Відсоток виконання плану по ліжко/днях становить 88,5% (I квартал 2016 року-82,9%), в тому числі:
- – по ПрАТ «Трускавецькурорт» – 122,4% (I кв.2016 року – 140,9%);
- – по відомчих санаторіях – 87,8% (81,7%);
- – по пансіонатах – 97,6% (84,1%).
В санаторно-курортних закладах за звітний період відпочило 6,6тис. іноземних громадян з 47- ми країн (I кв. 2016 р. – 4,2тис. із 44-ти країн), з яких найбільше відпочивальників було з Молдови, Білорусії, Польщі, Азербайджану та Росії .
Найбільше іноземних громадян відпочивало в таких закладах: «Готельно-курортний комплекс «Карпати» (1154 ос.), готель «Міротель» (800 ос.), санаторій «Молдова» (737 ос.), курортний комплекс «Ріксос Прикарпаття» (477 ос.), санаторій «Парк Здоров’я» (340 ос.), санаторії «Дніпро-Бескид» (339 ос.), готель «Свитязь» (329 ос.).
Ємність санаторно-курортних закладів станом на 01.04.2017 року становить 13314 ліжко-місць.
№ п/п |
Назва санаторно-курортного закладу | I квартал 2017 року | |||||
план | факт | % реалізації | |||||
ліжко/д | чол. | ліжко/д | чол. | ліжко/д | чол. | ||
1. | ПрАТ “Трускавецькурорт” | 5483 | 270 | 6712 | 297 | 122,4 | 110,0 |
Відомчі санаторії та санаторії інших форм власності всього, в т.ч. | 346586 | 23541 | 304153 | 23684 | 87,8 | 100,6 | |
1. | Санаторій «Батьківщина» | 21299 | 1161 | 20766 | 1133 | 97,5 | 97,6 |
2. | Центр медичної реабілітації та санаторно-курортного лікування «Трускавецький» | 40849 | 1944 | 22159 | 1268 | 54,2 | 65,2 |
3. | Санаторій «Джерело» | 13565 | 1215 | 14998 | 785 | 110,6 | 64,6 |
4. | ПрАТ СГК «Дніпро-Бескид» | 25450 | 1759 | 7057 | 978 | 27,7 | 55,6 |
5. | ТзОВ «Санаторій “Карпати» | 29400 | 3520 | 29639 | 3627 | 100,8 | 103,0 |
6. | ДП «Сан.”Кришталевий палац» | 12000 | 825 | 11917 | 819 | 99,3 | 99,3 |
7. | Санаторій «Молдова» | 28262 | 1178 | 20727 | 1505 | 73,3 | 127,8 |
8. | Сан. «Перлина Прикарпаття» | 33454 | 1868 | 30133 | 1893 | 90,1 | 101,3 |
9. | Санаторій «Трускавець» | 21504 | 1046 | 21711 | 1497 | 101,0 | 143,1 |
10. | Санаторій «Шахтар» | 27000 | 1800 | 25993 | 2091 | 96,3 | 116,2 |
11. | Санаторій «Парк здоров’я» | 7321 | 655 | 7321 | 655 | 100,0 | 100,0 |
12. | Санаторій «Аркада» | 7094 | 349 | 7094 | 349 | 100,0 | 100,0 |
13. | Санаторій «Арніка» | 7040 | 540 | 5316 | 452 | 75,5 | 83,7 |
14. | Санаторій «Женева» | 20734 | 2317 | 20734 | 2317 | 100,0 | 100,0 |
15. | Санаторій «Світязянка» | 4094 | 227 | 4228 | 291 | 103,3 | 128,2 |
16. | Санаторій «Віктор» | 7650 | 481 | 3578 | 259 | 46,8 | 53,8 |
17. | Санаторій «Либідь» | 2730 | 180 | 1751 | 147 | 64,1 | 81,7 |
18. | ТзОВ «Українська готельна група» (сан. «Кристал»,1 корп. сан. «Алмаз») | 37140 | 2476 | 49031 | 3618 | 132,0 | 146,1 |
Пансіонати: | 7647 | 608 | 7467 | 623 | 97,6 | 102,5 | |
1. | Пансіонат «Нафтуся» | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2. | Пансіонат «Молдова» | 680 | 34 | 680 | 34 | 100,0 | 100,0 |
3. | Пансіонат «Пролісок» | 1920 | 160 | 1740 | 145 | 90,6 | 90,6 |
4. | Пансіонат «Едельвейс» | 3791 | 279 | 3791 | 279 | 100,0 | 100,0 |
5. | Пансіонат «Алексік» | 754 | 61 | 754 | 61 | 100,0 | 100,0 |
6. | Пансіонат «Мальви» | 502 | 74 | 502 | 74 | 100,0 | 100,0 |
7. | Пансіонат «Лісова пісня» | 30 | |||||
Всього по санаторіях і пансіонатах: | 359716 | 24419 | 318332 | 24604 | 88,5 | 100,8 | |
Готелі: | 17381 | ||||||
1. | Готельний комплекс «Ріксос Прикарпаття» | 5238 | |||||
2. | Готель «Міротель» | 5049 | |||||
3. | Готель «Клуб РН» | 20 | |||||
4. | Готель «Маріот» | 85 | |||||
5. | Готель «Оскар» | 90 | |||||
6. | СПА-готель «5 океан» | 138 | |||||
7. | Готель «Трускавець» | 743 | |||||
8. | Готель «Європа» | 103 | |||||
9. | Апарт-готель «Шале- Грааль» | 561 | |||||
10. | Міні-готель «Віан» | 27 | |||||
11. | Готель «Оріана» | 68 | |||||
12. | Готель «Red stone» | 0 | |||||
13. | Готель «Сенатор» | 54 | |||||
14. | «Хеллі», «Сані», «Набі», «Соламія» | 536 | |||||
15. | Готель «Парк» | 106 | |||||
16. | Готель «Ре Віта» | 417 | |||||
17. | Готель «Богема» | 50 | |||||
18. | Готель «Прем’єр» | 18 | |||||
19. | Готель «Golden Crovn» | 843 | |||||
20. | Готель «Гермес» | 82 | |||||
21. | Готель «Нафтуся» | 40 | |||||
22. | Готель «Свитязь» | 1162 | |||||
23. | Готель «Афродіта» | 232 | |||||
24. | Готель «Весна» ( ТзОВ «Хотел Менеджмент Груп» ) | 1626 | |||||
25. | Готель «Марко» | 93 | |||||
Вілли: | 1855 | ||||||
1. | «Любов» («Анастасія») | 115 | |||||
2. | «Марта» | 102 | |||||
3. | «Калина» | 40 | |||||
4. | «Хижина СПА» | 684 | |||||
5. | «Сонячна» | 12 | |||||
6. | «Легенда» | 25 | |||||
7. | «Вікторія» | 63 | |||||
8. | «Христина» | 446 | |||||
9. | «Жасмин» | 130 | |||||
10. | «Камелія» | 27 | |||||
11. | «Династія» | 34 | |||||
12. | «Джем» ( колишня «Шоколад» ) | 70 | |||||
13. | «Річки» | 22 | |||||
14. | «Моцарт» | 85 | |||||
ВСЬОГО по місту: | х | х | х | 43840 | х | х |
Розвиток підприємництва
Станом на 01.04.2017 року нараховується 2223 суб’єкти підприємництва:
- – юридичних осіб – 911 одиниць (зареєстровано в I кварталі 8 од., припинено діяльність 10 од.);
- – фізичних осіб – 1312 осіб (зареєстровано 82 ос., припинено діяльність 230 ос.).
Протягом I кв. 2017 року спад юридичних осіб до початку року склав 2 одиниці, а підприємців – 148 осіб.
Мережа обслуговування по місту складає: об’єкти торгівлі – 191 од., громадського харчування – 97 од., побутового обслуговування – 67од.
Діяльність Дозвільного центру Трускавецької міської ради
За I кв. 2017 року через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) надано 1195 адмінпослуг, в тому числі найбільше по питаннях відділу державної реєстрації – 669 адмінпослуг, по земельних питаннях – 464 адмінпослуги.
Зайнятість населення
Чисельність населення Трускавця станом на 01.04.2017р. становила 28897 осіб (наявне населення). За січень–березень 2017 року в місті Трускавці народилось 37 дітей, померла 51 особа. Природнє скорочення становить 14 осіб. Міграційний приріст склав 44 особи. Загальний приріст населення за квартал становить 30 осіб.
Кількість шлюбів зменшилась порівняно з січнем-березнем 2016 року на 35,9% і становила 25 одиниць.
За I кв. 2017 року у службу зайнятості звернулося 553 особи, з них працевлаштовано 328 осіб, надавалися послуги 1164 незайнятим громадянам.
Станом на 01.04.2017 року в міському центрі зайнятості на обліку перебувало 639 осіб (Iкв. 2016 року – 699 ос.) з незайнятих громадян, в тому числі 196 осіб зі статусом безробітного (Iкв. 2016 року – 324 ос.).
Отримують допомогу з безробіття 152 особи, або 77,55% до осіб зі статусом безробітного.
Потреба підприємств у працівниках (на вільні робочі місця та вакантні посади) станом на 01.04.2017р. – 98 осіб, в тому числі:
- – робітників – 68 осіб,
- – службовців – 20 осіб,
- – осіб без професії, спеціальності – 10 осіб.
На одне вільне робоче місце (вакантну посаду) претендувало 3 особи. Навчалися, перенавчалися та підвищували кваліфікацію у звітному періоді – 51 особа. Брали участь у громадських роботах – 6 осіб.
Сума виплаченої допомоги з безробіття – 711,13тис.грн. Середньомісячний розмір виплаченої допомоги з безробіття – 237,04грн.
Станом на 01.04.2017р. надійшли списки на вивільнення 108 осіб із 1 підприємств.
Продовжується виконання Програми зайнятості населення міста Трускавця на 2013 – 2017 роки, затвердженої рішенням виконкому Трускавецької міської ради № 65 від 18.04.2013р.
До Пенсійного фонду за I кв. 2017 року поступило 23245,9тис.грн., що на 8569,1тис.грн. більше I кв. 2016 року (14676,8тис.грн.).
Видатки склали 29621,5тис.грн., що на 7471,3тис.грн. більше I кв.2016р. (22150,2тис.грн.), а до доходів складає 127,4%.
Кількість пенсіонерів у місті – 5912 осіб і зменшилась до початку року на 11 осіб, з них кількість працюючих пенсіонерів у місті – 1524 особи. Середній рівень пенсії за звітний квартал по місту склав 1670,13грн. До початку року середній розмір пенсії збільшився на 6,31грн.
Станом на 01.04.2017р. кількість працюючих по місту налічує 12030 осіб. Кількість працівників у порівнянні до початку року збільшилась на 621 особу (11409 ос.). Середньо-спискова чисельність за квартал склала 11479 осіб.
Фонд оплати праці по місту за І квартал 2017 року склав 128,2млн.грн., що в порівнянні до I кварталу 2016 року більше на 45,7млн.грн. (82,5млн.грн.).
За даними ДПІ середня заробітна плата по місту за І квартал 2017 року склала 3722,0грн., що на 988грн. більше до початку року. Середня заробітна плата по Львівській області за січень-березень 2017 року склала 5613,0 грн.
Соціальний захист
На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення станом на 01.04.2017 року перебуває:
- Ø 1487 інвалідів;
- Ø 635 ветеранів війни, в т.ч. – 53 інваліди війни;
- Ø 134 учасники АТО;
- Ø 256 внутрішньо переміщених осіб;
- Ø 1280 ветеранів праці;
- Ø 1134 дитини війни.
Станом на 01.04.2017 року надавалось допомог за рахунок наступних джерел фінансування:
1.За рахунок коштів державного бюджету (допомоги) профінансовано:
Вид допомоги | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Державні допомоги сім’ям з дітьми, в т.ч.: | 854 | 2 853,6 | 831 | 2 995,2 |
– допомога у зв’язку з вагітності та пологами; | 21 | 33,1 | 19 | 36,6 |
– допомога при народженні дитини; | 624 | 2463,2 | 663 | 2 428,9 |
– допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку; | 91 | 33,7 | 31 | 14,2 |
– допомога на дітей над якими встановлено опіку чи піклування; | 12 | 76,4 | 11 | 115,3 |
– допомога на дітей одиноким матерям; | 95 | 229,4 | 96 | 373,4 |
– допомога при усиновленні дитини; | 1 | 2,6 | 2 | 8,6 |
Тимчасова допомога на дітей | 10 | 15,2 | 9 | 18,2 |
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям | 133 | 685,7 | 131 | 905,6 |
Державна допомога на догляд за інвалідом І чи ІІ групи в наслідок психічного розладу | 40 | 187,3 | 46 | 224,4 |
Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам | 245 | 1036,5 | 247 | 1 210,7 |
Державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування за принципом “гроші ходять за дитиною” | 2 | 30,6 | 2 | 23,0 |
Разом: | 1274 | 4 793,7 | 1257 | 5 358,9 |
2. За рахунок коштів державного бюджету (пільги на житлово-комунальні послуги і послуги зв’язку):
Вид пільги | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Пільги ветеранам війни та праці на ЖКП | 1532 | 388,2 | 512 | 908,3 |
Пільги ветеранам військової служби та органів внутрішніх справ | 124 | 41,5 | 72 | 103,9 |
Пільги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС | 22 | 8,2 | 11 | 24,7 |
Пільги багатодітним сім’ям на ЖКП | 98 | 58,5 | 49 | 137,3 |
Разом: | 1776 | 496,4 | 644 | 1 174,2 |
- За рахунок коштів місцевого бюджету:
Вид допомоги | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Витрати на житлово-комунальні послуги для реабілітованих ст.3, потерпілим від політичних репресій, дітям-сиротам, вдовам політв’язнів, учасникам бойових дій УПА, інвалідам війни УПА | 142 | 115,0 | 136 | 209,1 |
Пільги на зв’язок | 0 | 0,00 | 440 | 31,8 |
Компенсація фізичним особам, які надають послуги | 11 | 5,9 | 11 | 5,5 |
Соціальні виплати інвалідам І групи | 48 | 0,7 | 44 | 0,7 |
Доплата до пенсії учасникам бойових дій УПА | 10 | 8,4 | 9 | 10,2 |
Адресна допомога сім’ям, в яких проживає два і більше інвалідів | 75 | 60,0 | 73 | 72,2 |
Одноразова допомога згідно розпорядження міського голови | 111 | 25,8 | 433 | 83,7 |
Допомога на поховання | 2 | 2,0 | 0 | 0,00 |
Адресна допомога на догляд за інв. І гр. та престарілими | 124 | 62,3 | 113 | 64,7 |
Адресна допомога довгожителям міста | 16 | 4,8 | 24 | 8,4 |
Адресна допомога учасникам бойових дій в зоні АТО | 15(58 вип.) | 116,0 | 58вип. | 116,0 |
Разом: | 554 | 400,9 | 1341 | 602,3 |
- За рахунок коштів Пенсійного фонду:
Вид допомоги | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Компенсація по догляду за інвалідом І групи | 122 | 6,0 | 113 | 9,0 |
Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію | 44 | 153,5 | 51 | 195,3 |
Разом: | 166 | 159,5 | 164 | 204,3 |
- Відділенням державного казначейства у м. Трускавець відшкодовано громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС:
Вид допомоги | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Компенсація вартості продуктів харчування (дорослі) | 33 | 29,9 | 30 | 28,0 |
Відшкодування додаткової відпустки | 1 | 1,0 | 0 | 0 |
Компенсація за пільгове медичне обслуговування | 21 | 1,9 | 35 | 6,5 |
Допомога на оздоровлення | 14 | 1,3 | 15 | 1,4 |
Разом:
| 69 | 34,1 | 80 | 35,9 |
6.Санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів:
Вид | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року |
Діти | 0 | 0 |
Дорослі | 0 | 0 |
діти з батьками | 0 | 0 |
Разом: | 0 | 0 |
7. За рахунок коштів обласного бюджету:
Вид допомоги | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій | 0 | 0 | 2 | 3,4 |
Одноразова допомога демобілізованим учасникам АТО | 4 | 12,0 | 2 | 6,0 |
Щомісячна соціальна виплата дітям військовослужбовців, які загинули під час проведення АТО | 2 | 15,0 | 3 | 15,0 |
Разом: | 6 | 27,0 | 7 | 24,4 |
- 8. За рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів:
Вид допомоги | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Компенсація за невикористані санаторно-курортні путівки | 0 | 0 | 0 | 0 |
Компенсація на бензин та транспортне обслуговування | 29 | 4,1 | 27 | 4,5 |
Разом: | 29 | 4,1 | 27 | 4,5 |
- 9. За рахунок коштів Державного бюджету:
Вид допомоги | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Одноразова допомога непрацюючим малозабезпеченим пенсіонерам та інвалідам | 8 | 4,3 | 1 | 0,6 |
Одноразова допомога постраждалим особам та особам, які тимчасово переміщуються окупованої території | 6 | 9,4 | 0 | 0,0 |
Надання адресної допомоги особам, які тимчасово переселені для покриття витрат на ЖКП | 181 | 682,7 | 132 | 513,7 |
Разом: | 195 | 696,4 | 133 | 514,3 |
10.Субсидії:
Вид | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | ||
к-сть сімей | сума, тис.грн. | к-сть сімей | сума, тис.грн. | |
Одержують субсидію | 3947 | – | 4551 | – |
Звернулось за призначенням житлових субсидій | 738 | – |
| – |
в т.ч. |
| – |
| – |
Вперше | 443 | – | 233 | – |
Повторно | 295 | – | 673 | – |
Призначено субсидію | 772 | – | 906 | – |
Відшкодовано | – | 3623,6 | – | 22 862,2 |
з них: | – | – | – | – |
субвенція згідно листів | – | 2615,2 | – | 21 859,9 |
Грішми | – | 1008,4 | – | 1 002,3 |
Середньомісячний розмір субсидії станом на 01.04.2017 року становив 1810,45грн., в порівнянні з минулим роком станом на 01.04.2016 року – 954,56грн.
З числа сімей, які отримують субсидії, 1036 сімей мають в своєму складі пільговиків, з них 148 – учасники війни, 641 – діти війни. 531 сімей складаються лише з непрацездатних осіб, 1504 сімей у складі мають дітей.
Видано посвідчень інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам -3.
- Санаторно – курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці(забезпечено путівками):
Категорія | І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року |
Інвалідів війни | 0 | 0 |
Учасників бойових дій | 0 | 0 |
Учасників війни | 0 | 0 |
Інвалідів загального захворювання | 4 | 3 |
На супровід інваліда 1 групи | 0 | 0 |
Всього: | 4 | 3 |
12. Протезно – ортопедичне забезпечення інвалідів, ветеранів війни та праці:
Засоби реабілітації | І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року |
Милицями | – | – |
Засобів для спілкування | – | – |
Всього: | – | – |
- Видача направлень на забезпечення засобами реабілітації:
Засоби реабілітації | І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року |
Ортопедичне взуття | 7 | 12 |
Протези молочної залози | 4 | 0 |
Система ортезів на верхні кінцівки | 0 | 0 |
Система ортезів на нижні кінцівки | 11 | 80 |
Протези нижніх кінцівок | 1 | 1 |
Протези верхніх кінцівок | 0 | 0 |
Допоміжні засоби для особистого догляду | 1 | 0 |
Система ортезів на хребет | 0 | 0 |
Інвалідні візки | 2 | 5 |
Засоби для ходіння | 0 | 0 |
Допоміжні засоби для підйому, переміщення | 0 | 0 |
Засоби особистої гігієни | 0 | 2 |
Меблі та оснащення | 1 | 0 |
Спецзасоби для спілкування | 0 | 0 |
Всього: | 27 | 100 |
Відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» надано статус та видано:
6 посвідчень «Ветерана праці»,
1 посвідчення «Член сім’ї загиблого ветерана»,
3 посвідчення «Інвалід війни».
Постійно проводиться поповнення Централізованої бази даних інвалідів.
- Забезпечення талонами на проїзд:
Талони на проїзд ветеранам війни | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року |
50% знижкою | – | – |
100% знижкою | – | – |
Всього: | – | – |
- Колективно – договірна робота
По м. Трускавець укладено 88 колективних договорів, 10966 працівників охоплено колективними договорами. Постійно надаються консультації та рекомендації, ведеться контроль за виконанням колективних договорів на підприємствах, установах, організаціях міста.
За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | |
К-сть зареєстрованих колективних договорів | 9 | 10 |
16. Заборгованість з виплати заробітної плати:
Підприємства-боржники із виплати заробітної плати | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | ||
к-сть під-приємств | сума заборгованості із зарплати, тис.грн. | к-сть підприємств | сума заборгованості із зарплати, тис.грн. | |
Економічно-активні | – | – | – | – |
Економічно- неактивні | 1 | 246,5 Філія МІК ТзОВ «Молочний комплекс «Карпатські Луки» | 1 | 246,5 Філія МІК ТзОВ «Молочний комплекс «Карпатські Луки» |
Підприємства-банкрути | – | – | – | – |
Разом : | 1 | 246,5 | 1 | 246,5 |
Надано необхідну інформацію по підприємствах – боржниках з виплати заробітної плати для її використання на засіданнях комісії з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Протягом І кварталу 2017 року проведено 3 засідання комісії.
Проводиться щотижневий моніторинг по погашенню заборгованості з виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах міста.
Роздано 8000 буклетів про зміни у чинному законодавстві (запровадження нового розміру мінімальної заробітної плати та формування негативного ставлення до заробітної плати в “конвертах”).
- 1 Програма зайнятості населення.
Рішенням виконавчого комітету Трускавецької міської ради №65 від 18.04.2013р. затверджено Програму зайнятості населення на 2013-2017 роки.
Моніторинг щодо створених робочих місць.
За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | |
Завдання на рік щодо створення нових робочих місць | 1220 | 1240 |
Створено, чол. | 857 | 461 |
% до завдання | 70 | 37 |
Легалізовано нових робочих місць | – | – |
Надано 30 керівникам підприємств міста консультації по питаннях ведення техдокументації з охорони праці.
- Травми виробничого та невиробничого характеру:
Травми невиробничого характеру | За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року |
– дорослі | 442 | 463 |
– діти | 86 | 83 |
-з смертельним наслідком | 2 | 2 |
Виробничі травми | 0 | 0 |
– з смертельним наслідком | 0 | 0 |
- 19. Перевірка достовірності даних про доходи громадян та їх майновий стан:
| За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року |
Направлено запити на підприємства, установи та організації всіх форм власності | 12283 | 12257 |
Перевірено особових справ одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям | 44 | 73 |
Перевірено особових справ одержувачів житлових субсидій | 1950 | 906 |
Перевірено особових справ одержувачів державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам | 69 | 75 |
Перевірено особових справ одержувачів допомоги по догляду за інвалідом І, ІІ групи внаслідок психічного розладу | 29 | 23 |
Перевірено особових справ одержувачів соціальних послуг (Постанова КМУ від 29.04.2004 р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам які надають соціальні послуги») | 15 | 10 |
Перевірено особових справи одержувачів державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | 2 | 2 |
Проведено обстежень сімей, які звернулися в комісію з надання житлових субсидій та державних соціальних допомог | 270 | 287 |
Перевірено особових справ одержувачів допомоги сім’ям з дітьми | 145 | 153 |
Проведено обстежень та перевірено особових справ одержувачів державної допомоги по догляду за престарілим або інвалідом І гр. з/з | 135 | 153 |
Забезпечено нагляд за додержанням законодавства щодо призначення (перерахунку) та виплати пенсій в управлінні Пенсійного фонду міста Трускавця. Перевірено новопризначених пенсійних справ – 58, та – 156 проведених перерахунків пенсій від трудового стажу та заробітку.
- Письмові та усні звернення громадян:
За І квартал 2016 року | За І квартал 2017 року | |
Письмових звернень громадян | 164 | 202 |
Прийнято на особистому прийомі | 132 | 86 |
В адресу управління надійшло листів, розпоряджень – 476, надіслано управлінням в різні організації, управління, підприємства – 434. Зареєстровано і видано довідок і повідомлень – 542.
- Робота комісій:
21.1. Комісія з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та житлових субсидій виконавчого комітету Трускавецької міської ради:
– проведено 3 засідання, на яких розглянуто 124 звернення, з них щодо призначення субсидій -73, державних соціальних допомог – 4, допомог переміщеним особам на проживання – 47.
21.2. Комісія з визначення кола осіб, які потребують матеріальної допомоги для встановлення індивідуальних (автономних) систем опалення:
– проведено 1 засідання та розглянуто 25 звернень, з них 22 – задоволено.
21.3. Комісія з надання одноразової грошової допомоги та безкоштовного харчування соціально-незахищеним громадянам міста :
– проведено 3 засідання та розглянуто 41 звернення, з них 40 – задоволено, 1- відмовлено.
21.4. Координаційна рада в справах інвалідів при міському голові:
– проведено 1 засідання.
21.5. Комітет доступності щодо безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями:
– проведено 1 засідання.
21.6. Комісія з надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам, дітям – інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам:
– проведено 1 засідання та розглянуто 1 звернення, 1- задоволено.
21.7. Комісія з надання адресної грошової допомоги мешканцям міста Трускавця, які беруть безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції:
– проведено 3 засідання та розглянуто 14 звернень, з них 14 – задоволено, 0 – відмовлено.
21.8. Комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат:
– проведено 3 засідання.
21.9. Опікунська рада виконкому Трускавецької міської ради :
– проведено 1 засідання, на якому розглянуто 2 звернення, з них 2 задоволено.
Заборгованість з оплати за енергоносії та квартирну плату станом на 01.04.2017 року становить 9414,4тис.грн., що на 16097,2тис.грн. менше до початку року (на 01.01.2017р.– 25511,6тис.грн.), в основному за рахунок погашення заборгованості по субсидії за газопостачання.
В тому числі:
Електроенергія – загальний борг становить 588,7тис.грн., з них:
- населення – 425,2тис.грн.;
- пільги – 25,1тис.грн.;
- субсидії – 98,3тис.грн.;
- інші – 40,1тис.грн.
Борг до початку року збільшився на 35,8тис.грн. (552,9тис.грн.).
Теплопостачання – загальний борг становить 2205,5тис.грн., з них:
- заборгованість населення складає – 1504,6тис.грн.;
- інші – 18,7тис.грн.;
- пільги – 38,2тис.грн.;
- субсидії – 644,0тис.грн.
Борг до початку року зменшився на 572,7тис.грн. (2778,2тис.грн.).
Водопостачання та водовідведення – загальний борг становить 1026,2тис.грн., з них:
- населення – -942,0тис.грн.;
- іншими споживачами – 517,6тис.грн;
- пільги – 63,1тис.грн.;
- субсидії – 1387,5тис.грн.
Борг до початку року збільшився на 172,3тис.грн. (1198,5тис.грн.).
Газопостачання – загальний борг становить 3992,5тис.грн., з них:
- населення – 2685,9тис.грн.;
- пільги – 65,5тис.грн.;
- субсидії – 1241,1тис.грн.
Борг до початку року зменшився на 15529,1тис.грн. (19521,6тис.грн.).
Квартирна плата – заборгованість – 1601,5тис.грн., в т.ч.:
КП «Трускавецьжитло» – 247,8 тис.грн.
ТзОВ «ТКО «Комфорт-Сервіс» всього – 1353,7тис.грн.:
- населення – 921,7тис.грн.;
- пільги – 31,3тис.грн.;
- субсидії – 400,7тис.грн.
Борг до початку року збільшився на 141,1тис.грн. (1460,4тис.грн.).
У загальній сумі заборгованості борг населення міста складає 4843,2тис.грн., або 51,4%. Протягом I кварталу 2017 року заборгованість зменшилась на 6139,3тис.грн., або на 55,9% (10982,5тис.грн).
Зав. планово-економічного відділу
управління розвитку міста М. Заверюха