Проект рішення, який не набрав необхідної кількості голосів Про звернення депутатів Трускавецької міської ради

УКРАЇНА 

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області 

(СОРОК СЬОМА СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ) 

Р І Ш Е Н Н Я

 

       Від ___ __________ 2018   року             №____

 

Про звернення депутатів

Трускавецької міської ради

            За пропозицією депутатів Трускавецької міської ради, керуючись ст. 25 та ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

                                                                                                                        В И Р І Ш И Л А :

  1. Погодити текст звернення депутатів міської ради згідно додатку.
  2. Направити звернення Міністру інформаційної політики України, Голові Національної Ради України з питань телебачення та радіомовлення, Голові Комітету Верховної Ради України з питань сім`ї, молодіжної політики, спорту та туризму, Директору Департаменту туризму та курортів при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову Трускавця А.Кульчинський.

                                                                                             Міський голова                                              А.Кульчинський          

 

 

 

                                                                                                                Додаток

                                                                                                             до рішення міської ради

                                                                                                            № ___ від _________

 

Звернення

09 листопада 2018 року на офіційному YouTube-каналі «Студії Квартал-95» опубліковано відеоролик під назвою «Відпочинок у Трускавці – путівка в пекло/Ігри приколів-2018». В цьому відеоролику в образливій та зневажливій формі нав’язується думка, що українцям в жодному випадку не можна відпочивати на курорті Трускавець.

Ось частина тексту вищезазначеного відеоролика:

  1. З часів Радянського Союзу там помінялися тільки ціни (0.15-0.20 хв.).
  2. Напис «Спа» – це те, що залишилось від «Спаси і сохрани», а не басейн (0.45-0.53 хв.).
  3. Я тиждень жив в трущобах в Трускавці, та що там жив, я виживав, ви «all inclusive» мали в Хургаді, я ж їсти хтів, я замерзав. За що мені путівка у цей ад? Боже, скажи, у чім я винуват? (0.55-1.32 хв.).
  4. У номерах тут ванни грязьові, кухні й ліжка теж грязьові. Єдиний плюс – відсутність тут щурів, щур дискомфорту не стерпів. Тут захід сонця милостивий дар, бо в темноті не видно цей кошмар. (1.34-2.09 хв.).
  5. Зламані ребра, вивих, синяки – такий у них гідромасаж. Щоб пережити прийняття їди, усі читають «Отче наш». А тих, хто витримав увесь цей стрес – їх добиває електрофорез. (2.12-2.45).
  6. Коли ти їдеш в Європу, то ти переводиш годинники на годину вперед. А коли в Трускавець – назад, на 50 років. Це єдиний курорт в світі, де відпочиваючі не крадуть полотенця і халати. Бо не можна вкрасти те, чого нема. (2.46-3.00 хв.).
  7. Я тут змарнів, втомився, постарів, а це лиш перший день з восьми (3.11-3.22 хв.).
  8. За відпочинок ти віддаш, синок, в три рази більше, ніж за п’ять зірок. (3.58-4.09 хв.).

Повністю цей відеоролик можна переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ogGuSYZGv-c

Даний ролик викликав шквал обурення та значний резонанс серед мешканців та гостей міста Трускавця. З початком українсько-російської війни 2014 року у Трускавці спостерігався різкий спад чисельності відпочивальників. Курорт був на грані виживання.

Протягом останніх 4 років влада Трускавця та керівники санаторно-оздоровчих закладів міста-курорту доклали неабияких зусиль, щоб збільшити потік туристів до нашого курортного міста – як з України, так і з зарубіжних країн. На промоцію курорту витрачено великі кошти, і ми не можемо дозволити, щоб вони пішли намарно.

Трускавець постійно представлений на міжнародних туристичних виставках в країнах Європи та Азії, щомісячно організовуються промотури для туристичних операторів та засобів масової інформації країн Європи та Азії з метою популяризації курорту, Львівської області та України в цілому.

Промоцією українських курортів та туристичних регіонів займається в Україні ряд державних органів, зокрема Комітет Верховної Ради України з питань сім`ї, молодіжної політики, спорту та туризму та Департамент туризму та курортів при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України. Основна мета – це подача позитивної інформації про Україну, про туристичні маршрути та відпочинкові зони, і збільшення потоку туристів до нашої держави. На це витрачаються неабиякі кошти з державного бюджету. А цей ролик нівелює та перекреслює ці зусилля.

Ми, депутати Трускавецької міської ради, обурені, що такі відеоролики взагалі мають місце в інформаційному просторі України. В нас виникає запитання: чи ми хочемо, щоб українські курорти розвивалися і туди їхали туристи, чи ми такими роликами будемо відбивати в них охоту до відпочинку в Україні?

Звертаємось до вас з проханням вплинути на авторів вищевказаного відеоролика та вимагаємо від «Студії 95 квартал» публічного вибачення перед мешканцями та гостями міста Трускавець і видалення наклепницького відеоматеріалу з мережі YouTube.

Просимо Міністерство інформаційної політики України та Національну Раду України з питань телебачення та радіомовлення посилити контроль за тим, щоб подібний контент взагалі не мав місця в Україні.

 

                                                                               Секретар міської ради                                                                       Н.Пономаренко

 

 

 

 

 

 

Залишити відповідь

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc
Перейти до вмісту