Про внесення змін до структури виконавчих органів Трускавецької міської ради

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

(                       СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

                                    Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

Від ___ ____________20____ р.              № ____

Про внесення змін до структури

виконавчих органів Трускавецької

міської ради

                   Керуючись п.5 ч.1 ст.26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України № 671 від 19.08.2015 р. «Деякі питання діяльності органів державного архітектурно-будівельного контролю», Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2012 року № 606, Постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2016 року № 186 «Про внесення змін у додатки 1 і 2 до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2012 року 3№ 606», враховуючи лист Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 40-702-12/1691 від 28.02.2017 р., Кодексом цивільного захисту, Наказом ДСНС України № 340 від 15.07.2016 року, беручи до уваги лист Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 26-3141/262 від 01.03.2017 року, з метою забезпечення надання адміністративних послуг з питань набуття права на виконання підготовчих та будівельних робіт і введення об’єктів будівництва в експлуатацію, а також забезпечення контролю за виконанням будівельних робіт на території міста Трускавця, міська рада    

                                                    В И Р І Ш И Л А:

    1. Встановити чисельність відділу державного архітектурно-будівельного контролю у кількості трьох штатних одиниць.

   2.   Встановити чисельність відділу з питань депутатської діяльності у кількості трьох штатних одиниць.

            3. Реорганізувати відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної та мобілізаційної роботи шляхом перетворення у  відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної, мобілізаційної роботи та цивільного захисту населення та у його складі сектор з питань цивільного захисту населення.  

         4. Внести зміни у додаток №5 та додаток №6 до рішення  №285  від 06.09.2016р.  «Про реорганізацію управління розвитку міста Трускавецької міської ради та внесення змін до  рішення Трускавецької міської ради № 30 09.12.2015р.» та затвердити в новій редакції згідно додатку №1 та додатку №2.

         5. Встановити загальну чисельність виконавчих органів Трускавецької міської ради в кількості 129,5 штатних одиниць.        

              6.  Контроль за виконанням рішення покласти на голову постійної комісії з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування та зв’язку з засобами масової інформації (С.Грабовський).

          Міський голова                                                А.Б. Кульчинський

                                                                                                                                                                                                                    Додаток 1

                                                                                                             до рішення міської ради

                                                                                              № ­­­­­­­­­­­___ від _________2017р.

П Е Р Е Л І К

управлінь, відділів та інших виконавчих органів

 Трускавецької міської ради

1. Керівники міської ради                                                                      – 5 одиниць

2. Відділ з питань депутатської діяльності                                        – 3 одиниці

3.  Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому   – 6 одиниць

4. Юридичний відділ                                                                              – 3 одиниці

5. Відділ бухгалтерського обліку                                                        – 4 одиниці

6. Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю     – 2 одиниці

7. Центр надання адміністративних послуг                                       – 3 одиниці

8. Відділ державного архітектурно-будівельного

    контролю                                                                                               – 3 одиниці

9. Управління розвитку міста                                                                – 7 одиниць

     Планово-економічний відділ (2)

     Відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (2)

     Відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (2)

10. Управління містобудування та землекористування                  – 7 одиниць

11. Інспекція з питань благоустрою                                                    – 3 одиниці

12. Відділ у справах  сім’ї, молоді та спорту                                    – 3 одиниці

13. Служба у справах дітей                                                                   – 3 одиниці

14. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів,

      оборонної, мобілізаційної роботи  та цивільного

      захисту (4)                                                                                           – 6 одиниць

      Сектор з питань цивільного захисту населення (2) 

15. Відділ міського архіву                                                                     – 2 одиниці

16. Відділ ведення Державного реєстру виборців                           – 2 одиниці

17. Головний спеціаліст з питань кадрової роботи                          – 1 одиниця  

18. Господарська служба                                                                                  – 10,5 одиниць

19. Відділ державного реєстрації                                                     –  3 одиниці        Всього:                                                                                                    – 76,5 одиниць

Перелік самостійних відділів та управлінь

1. Управління праці та соціального захисту населення                 – 23 одиниці

2. Фінансове управління                                                                        – 11 одиниць

3. Відділ освіти                                                                                         – 3 одиниці

4. Відділ культури                                                                                    – 2 одиниці

5. Управління комунальної власності                                                 – 3 одиниці

6. Управління житлово-комунального господарства і

       будівництва                                                                                        – 7 одиниць

7. МЦСССДМ                                                                                            – 4 одиниці

        Всього:                                                                                               – 53 одиниць

        Всього:                                                                                               – 129,5 одиниць

           Секретар міської ради                                                   Н.Пономаренко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *