Стати учасником фестивалю-конкурсу «Трускавецький фігляр» можна, подавши заявку до 20 квітня.
З умовами конкурсу та зразком анкети можна ознайомитись нижче.
Вперед! Чекаємо на ваші пропозиції!
Голова оргкомітету: Татомир Тетяна Євгенівна
Тел.моб.: (067)749-31-00
Тел.роб.: (03247) 5-13-00
e–mail: [email protected]
А Н К Е Т А-З А Я В К А
на участь у фестивалі-конкурсі естрадно-циркового мистецтва
«Трускавецький фіґляр 2017»
(Прізвище, ім’я, по-батькові чи назва колективу)
(заклад, який представляєте)
Номінація:
Жанр:
Вікова категорія:
Конкурсний репертуар:
3.
4.
Повних років: (на момент конкурсу)
Кількість учасників:
Дата народження/створення колективу:
Контактна адреса:
Контактні телефони:
Контактний E-mail:
Коротка біографія, участь в інших конкурсах та фестивалях:
П.І.Б. керівника:
Контактні телефони керівника:
Контактний E-mail:
П.І.Б. батьків:
Контактні телефони батьків:
Контактний E-mail батьків:
П.І.Б. супроводжуючих осіб:
Контактні телефони супроводжуючих осіб:
Дата і точний час приїзду, № потягу, вагон, місто:
Дата і точний час від’їзду, місто:
Культурна програма фестивалю-конкурсу передбачає:
а) екскурсію у дельфінарій «Оскар» –
б) екскурсіюу музей історії міста-
в) екскурсію у Художній музей М.Біласа-
Дата Підпис
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ФЕСТИВАЛЬ – КОНКУРС
ЕСТРАДНО – ЦИРКОВОГО МИСТЕЦТВА
«ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ФІГЛЯР»
5-7 травня 2017 року в м.Трускавець.
- Загальні положення
- Фестиваль – конкурс естрадно – циркового мистецтва «Трускавецький – Фігляр» (далі фестиваль – конкурс) засновано Трускавецькою міською радою. За участі Департаменту з питань культури, національностей та релігій та Львівського державного обласного центру народної творчості і культурно-освітньої роботи.
- Мета фестивалю – конкурсу: Виявлення творчо обдарованих, талановитих та яскравих молодих виконавців.
- Завдання фестивалю – конкурсу:
– Пошук та виявлення талановитих виконавців серед дітей та молоді.
– Популяризація національного циркового мистецтва.
– Надання підтримки молодим виконавцям у створенні нових циркових номерів і атракціонів.
– Фестиваль-конкурспередбачає для конкурсанта-учасника та керівників циркових колективів кваліфіковану консультацію провідних митців (членів журі та незалежних експертів фестивалю-конкурсу) для подальшого творчого розвитку.
- Порядок проведення фестивалю – конкурсу
- Фестиваль – конкурс проводиться в два тури:
– перший «відбірковий» – з метою відбору аматорських колективів і окремих виконавців для участі їх у гала концерті фестивалю – конкурсу;
– другий «заключний» – на головній сцені міста або в приміщенні палацу культури ім. Т. Шевченка.
- Для підготовки і проведення фестивалю – конкурсу створюється оргкомітет та журі фестивалю – конкурсу. До складу яких входять провідні фахівці циркового мистецтва.
- Склад оргкомітету і журі фестивалю – конкурсу затверджується засновником.
- На першому етапі фестивалю – конкурсу визначаються переможці (лауреати і дипломанти).
Учасники фестивалю – конкурсу
- У фестивалі – конкурсі беруть участь аматорські циркові колективи, навчальні студії та окремі виконавці.
- Для участі в фестивалі – конкурсі допускаються аматорські виконавці, які працюють у різних жанрах циркового мистецтва.
- Кожен колектив або виконавець подає анкету (додається) і технічний паспорт на обладнання у відповідності з правилами техніки безпеки та довідку про стан здоров’я, якщо виконання номера пов’язане з підвищеним ризиком.
- Тривалість конкурсної програми:
– колективні виступи до 40 хв.;
– індивідуальні виступи до 7 хв.
- Фінансове забезпечення фестивалю – конкурсу
- Витрати по організації конкурсу та формування призового фонду здійснюється за рахунок благодійних внесків, добровільних пожертвувань організацій та приватних осіб.
- Витрати на відрядження несе відправляючи сторона.
- Технічні умови фестивалю – конкурсу
- Музичний супровід – фонограма має бути записаний на флеш – носії з ідеальною якістю звуку.
- Файли на CD – RWабо DVD не підходять для конкурсної та концертної програм.
- Побажання:
– по можливості, мати фонограми на резервному носієві;
– фонограми повинні бути на окремому носієві (в окремій папці) із зазначенням номінації, вікової категорії, назви колективу або прізвища та імені виконавця.
- Критерії оцінювання
- Загальними вимогами є:
– складність циркового трюку;
– техніка виконання;
– акторська майстерність та харизма;
– сценічний вигляд.
Премії та нагороди
- Нагородження лауреатів та призерів фестивалю – конкурсу проводиться за рішенням журі у вікових категоріях:
– до 11 років;
– 11 – 15 років;
– від 15 років і старші.
- Для переможців фестивалю – конкурсу затверджується наступна кількість премій:
– Гран – прі – 2 (соло, колектив);
– перша премія– 3 (за віковими категоріями);
– друга премія – 3 (за віковими категоріями);
– третя премія – 3 (за віковими категоріями).
- Встановлюються також призи за рахунок спонсорів, фірм, громадських організацій, підприємств, установ і організацій.
- Всі учасники заключного етапу вважаються дипломантами фестивалю – конкурсу та нагороджуються дипломами.
- Журі за погодженням з оргкомітетом фестивалю – конкурсу має право присуджувати не всі премії.
- Фінансові вимоги
- Оплата благодійного внеску з учасника за участь у конкурсі у розмірі:
200 грн. – Cоло;
300 грн.– номер до 5 учасникiв;
500 грн. – вiд 5 учасникiв i бiльше .
Сума має бути внесена на рахунок:
ГО «Товариський клуб»:
ЗКПО 38056531,МФО 3000023,р/р 26054010665422 «УКРСОЦБАНК»;
до 20 квітня 2017р.
Проживання 100 грн. за добу з 1-го учасника
3 разове харчування 160 грн.
Ваша участь у фестивалі можлива тільки після повної оплати благодійного внеску.
- Проживання та харчування оплачують учасники пiсля прибуття.
- Після реєстрації (заповнення анкети – заявки) на Вашу електронну пошту прийде підтвердження отримання заявки.
- Реєстрація конкурсантів
- Необхідні документи:
– копія свідоцтва про народження або паспорт та оригінал оплати благодійного внеску;
– конкурсант під час реєстрації має підписати заявку – анкету у координаторів конкурсу.
- Організатори фестивалю – конкурсу не несуть відповідальності за:
- Недотримання правил безпеки учасниками фестивалю.
- Недотримання правил пожежної безпеки учасниками фестивалю.
- За збереження особистих речей.
Оргкомітет фестивалю – конкурсу:
Голова оргкомітету: Татомир Тетяна Євгенівна
Тел.моб.: (067)749-31-00
Тел.роб.: (03247) 5-13-00
e–mail: [email protected]