Прес-тури у Трускавці: сучасний різновид туризму

Днями до Трускавця завітала делегація ізраїльських журналістів, представників Ізраїльської Асоціації періодики. Як розповіли в управлінні розвитку міста Трускавця, прес-тур організований Міхаелем Каспі , радником Депутатської групи Верховної Ради України з міжпарламентських зв’язків з Державою Ізраїль  спільно з управлінням туризму та курортів ЛОДА .

«Метою таких прес-турів є поширення важливої інформації про Львівщину і, зокрема, курорт-Трускавець одночасно у багатьох ЗМІ, у даному випадку ізраїльських. Наша робота з журналістами є надзвичайно важливою, адже від  їхньої подачі інформації про нас залежить не тільки те, що про Трускавець знатимуть у їхній країні, але й зацікавленість нами з боку іноземців. Відповідно від подачі інформації журналістами  формується бажання або ж небажання приїхати до нас на відпочинок та лікування. Сподіваюсь, що кількість відпочиваючих з Ізраїлю збільшиться у Трускавці! Сердечно дякую керівникам готелів «Ріксос», «Карпати», «Міротель», дельфінарію «Оскар», професору Володимиру Казявкіну за теплий прийом іноземних гостей»,- зазначає Наталія Скибак, начальник управління розвитку міста Трускавецької міської ради.

Відтак 24 ізраїльські журналісти провели вікенд у Трускавці. Відвідали провідні трускавецькі готельні комплекси. Познайомились з роботою Міжнародної клініки відновного лікування В. Казявкіна. Побували на виставі в дельфінарії «Оскар», та поспілкувались з міським головою Андрієм Кульчинським. Власне, на зустрічі з міським головою медійники цікавились рівнем безпеки в місті. Також їх цікавило чи вивчають у школах іноземні мови, на що отримали ствердні відповіді, оскільки, на їхню думку,  не так багато людей у Трускавці в сфері обслуговування володіє англійською мовою, яка необхідна для комунікації з іноземцями. Загалом ізраїльська делегація отримала позитивні враження від перебування у Трускавці.

Слід зазначити, що медіа-туризм апріорі вигідний, оскільки “витрати на організацію прес-туру нижчі, ніж реклама в тих же мас-медіа, які безкоштовно опублікують статті своїх кореспондентів. Прес-тур майже завжди сприяє лояльності журналістів, що підвищує ймовірність появи позитивних відгуків і відповідно, налагоджується конструктивне спілкування з журналістами.