8 травня відбувся Круглий стіл «Освітнє лідерство» для заступників директорів з навчально-виховної роботи, організований Центром професійного розвитку педагогічних працівників Трускавецької міської ради. Модератором вказаного заходу виступила Форемна Інна Миколаївна, директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Трускавецької міської ради.
Упродовж трьох годин партнерської комунікації говорили про найважливіші виклики 2024-2025 навчального року, а також про освітні тренди, які б покращували роботу освітнього закладу. Зокрема, штучний інтелект в управлінні закладом освіти, дієвий помічник керівника у повсякденній його діяльності. Мілян Галина Миронівна, консультант ЦПРПП, представила інструменти ШІ та надала можливість практично повправлятися в чатах GPT.
Учасники Круглого столу заглибилися в дискусію щодо наступності між початковою та середньою ланками НУШ у формуванні ключових компетентностей у здобувачів освіти (Кічун М.М., заступник директора СЗШ№1), формувального оцінювання – переваг та недоліків (Василишин І.Я., заступник директора НВК «СЗШ№2-гімназія», Гаврилик Ж.І., консультант ЦПРПП), оцінювання сформованості математичної та читацької грамотності учнів 8-9 кл. (Боднар Т.О., заступник директора СЗШ№3), забезпечення внутрішньої системи якості освіти у ЗЗСО (Білан С.Л., заступник директора Уличненського ЗЗСО) та забезпечення супервізії у закладі освіти (Грицик Н.Б., заступник директора Модрицького ЗЗСО).
На професійний та особистісний розвиток освітніх лідерів в умовах війни звернула увагу Ожубко Г.В., психолог ЦПРПП, доцент, кандидат психологічних наук, як реалізовуючи лідерські якості не втратити власний ресурс та ресурс освітянської спільноти.
Сучасний керівник школи – це не просто адміністратор, а креативний лідер змін, який поєднує в собі стратегічне мислення, емпатію та вміння надихати.
Щира подяка адміністрації НВК «СЗШ№2-гімназія» за належну допомогу в організації заходу.
Фоторепортаж можна переглянути тут.