Електронний кабінет залишається одним з найпопулярніших сервісів Державної податкової служби України. Адже це найбільш зручний та ефективний спосіб взаємодії з податковими органами. Перевагами Електронного кабінету є те, що він працює на персональному комп’ютері або смарт-пристрої цілодобово в режимі онлайн без встановлення додаткового програмного забезпечення.
В окремому меню Електронного кабінету «ЕК для громадян» об’єднано сервіси для фізичних осіб. В «ЕК для громадян» громадяни отримують доступ до власної особової інформації:
– реєстраційних даних;
– даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
– сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
– стану розрахунків з бюджетом.
За допомогою Е-кабінету громадяни мають можливість:
– подати заяву для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ф. № 1ДР);
– подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ф. № 5ДР);
– подати податкову декларацію про майновий стан і доходи;
– отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
– листуватись з органами ДПС;
– подати заяву про включення до Реєстру волонтерів;
– сплатити податки через режим «Стан розрахунків з бюджетом».
Нагадуємо, що увійти до Електронного кабінету можна за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.