«Вашу картку заблоковано»: поліцейські застерігають, як не стати жертвами шахрайства

У Головному Управлінні Національної поліції України у Львівській області інформують, що почастішали випадки шахрайства на Львівщині. Невідомі особи телефонують жертвам і, називаючись співробітниками банку, вимагають надати персональні дані карткових рахунків. Якщо з такими пропозиціями до вас телефонують – то негайно слід повідомити поліцію, зателефонувавши на оперативну лінію «102».

Поліцейські вкотре застерігають мешканців та відпочиваючих гостей  Трускавецької громади: щоб не стати жертвою шахрайства у жодному разі не слід надавати свої персональні дані, номер та строк дії банківської картки, PIN-код, CVV2/CVC2 коди, паролі до Інтернет-банкінгу, кодове слово або іншу інформацію невідомим особам, навіть якщо вони називаються співробітниками банку.

Пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують і не вимагають інформацію стосовно банківських рахунків чи картки.

Також не відповідайте на СМС-повідомлення, надіслані нібито від банку, в яких вас просять надати персональну інформацію. Таким чином зловмисники отримують доступ до банківських рахунків, звідки знімають усі заощадження, перераховуючи їх на підконтрольні банківські рахунки.

У разі отримання дзвінків чи СМС-повідомлень поліцейські радять зателефонувати до банківської установи (номер гарячої лінії вказаний на вашій картці чи на офіційних сайтах банків), а також негайно звернутися до поліції.

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc
Перейти до вмісту