17 травня відбулася зустріч з творчою групою вчителів природничої галузі Трускавецької ТГ, які навчають в 5-х класах. Модераторка зустрічі Гаврилик Жанна Ігорівна, консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників наголосила в своєму виступі на тому, що процес формувального оцінювання має свій дизайн. На першому місці – мета. Ми маємо розуміти, навіщо використовуємо формувальне оцінювання, що воно дасть і чим відрізняється від традиційного процесу навчання. Вчителі мають навчитися визначати особисті потреби учнів за допомогою мозкових штурмів, таблиць, цифрових інструментів Kahoot, Classtime чи звичайної форми Google-форми. Це допоможе зрозуміти, на якому рівні перебувають зараз учні в опануванні теми чи у формуванні наскрізних вмінь.

В обговоренні взяли участь Тетяна Сирватка, вчителька природознавства Уличненського ЗЗСО, Ярослава Галько, вчитель природознавства Орівського ЗЗСО, Мар’яна Жагаляк, вчителька природознавства Доброгостівського ЗЗСО, Галина Ключник, вчителька природознавства НВК «СЗШ №2-гімназія».

Присутні мали можливість ознайомитися з новими методами, прийомами, інструментами формувального оцінювання, зокрема, візуальними, креативними, письмовими та усними техніками, щоденником спостережень.

Такі дієві та цікаві інструменти допомагають якісно покращити результати роботи вчителя та учня.

Перейти до вмісту