У Трускавці продовжується робота в рамках реалізації Плану заходів Стратегії розвитку Трускавецького субрегіону. Так, нещодавно у місті провели соціологічне дослідження «Туристична привабливість міста Трускавця», яке має стати основою для розробки загальної маркетингової стратегії курорту. Про це повідомила Наталія Скибак – начальник управління розвитку міста Трускавецької міської ради.

 Працювали над дослідженням STT CONTent на замовлення управління розвитку міста Трускавецької міської ради.

 «Зараз ми маємо результати дослідження, яке показує реальний стан туристичної привабливості Трускавця, і цією інформацією хочемо поділитись з найбільш зацікавленою аудиторією – маркетологами та людьми відповідальними за промоцію в санаторно-курортних закладах Трускавця. В рамках Стратегії розвитку Трускавецького субрегіону ми разом маємо обговорити спільну маркетингову стратегію нашого міста на найближчий час».

 Зустріч з представниками санаторіїв, готелів включатиме презентацію соціологічного дослідження та експертне обговорення головних напрямів роботи. Як зазначила Наталія Скибак, результати дослідження будуть опубліковані на офіційному сайті Трускавецької міської ради, щоб усі охочі могли з ними ознайомитись.

Перейти до вмісту