До уваги тих, хто возить гуманітарну допомогу з-за кордону: з 1 квітня подати документи на виїзд водіїв призовного віку можна лише з використанням е-підпису

Минулого тижня у Львівській ОВА провели обговорення щодо перетину кордону для водіїв, під час якого вирішили запровадити застосування електронного цифрового підпису під час подання звернень щодо перетину кордону для водіїв, які перевозять гуманітарні вантажі через державний кордон України.

Водночас для організацій, які не мають такого підпису, застосовуватимуть перехідний період, який триватиме до кінця поточного місяця. Під час нього діятимуть попередні умови подання документів. Після закінчення перехідного періоду використання електронного цифрового підпису стане обов’язковою умовою для подачі документів на перетин кордону.

Як отримати Електронний цифровий підпис юридичної особи:

1. Зверніться у ваш обслуговуючий банк, та попросіть надати вам такий ключ, як для юридичної особи. В кожному банку є своя процедура надання такого ключа. Зазвичай необхідно до 48 год. на отримання ключа.

2. Якщо ваш банк не видає такі ключі, то ви також можете звернутись в державну податкову службу України, або до будь-якого іншого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Перелік за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry

Як підписати документи електронним цифровим підписом:

1. Перейдіть на https://ca.diia.gov.ua/sign

2. Оберіть Підписати файл за допомогою -> «електронного підпису»

3. Пройдіть Крок 1 «Зчитайте ключ» згідно з інструкцією на веб-сторінці. Для цього завантажте файл ключа (зазвичай це key-6.dat), впишіть пароль до ключа та натисніть «Зчитати».

4. Після успішного зчитування на Крок 2 з 4 ви маєте перевірити дані. Ключове – в полі «Організація» відображається назва вашого фонду, громадського об’єднання тощо. Якщо все вірно – натискайте «Далі». Якщо ж ви не бачите інформації про організацію, то можливо ви використовуєте електронний цифровий підпис фізичної особи, а не юридичної особи. В такому разі вам буде потрібно отримати ключ юридичної особи. Дивіться інструкцію «Як отримати ЕЦП юридичної особи».

5. На Крок 3 з 4 оберіть «Так, підписати в форматі ASIC-E» і після цього завантажте у віконце всі документи, які ви плануєте надіслати на розгляд комісії. Це повинен бути 1 об’єднаний файл, який містить ваше звернення, список водіїв за формою, обґрунтування, та усі інші долучені документи. Ваш підпис буде накладено на всі файли разом, щоб унеможливити підробки документів. Коли завантажите документи, натисніть кнопку «Підписати в форматі ASIC-E».

6. На наступному кроці натисніть на бокс, де написано «Файл з підписом» – і вам на комп’ютер буде завантажено необхідний файл.

Перед тим як надсилати цей файл на [email protected] необхідно здійснити самостійну перевірку файлу. Для цього:

1. Перейдіть на https://ca.diia.gov.ua/verify.

2. Завантажте файл, який ви завантажили після накладання підпису (має розширення .asice) в бокс, та натисніть «Перевірити».

3. В результаті ви маєте побачити « Файл успішно перевірено. Усі дані цілі», а в полі «Організація (установа):» – зазначено вашу організацію (фонд, ГО тощо)

4. Якщо все добре, то надсилайте цей файл на [email protected].

Нагадаємо, форма документів та інформація щодо критеріїв розгляду є за посиланням https://loda.gov.ua/services/text/17803

Залишити відповідь

Перейти до вмісту