Щодо розміщення повідомлення про плановану діяльність: https://drive.google.com/file/d/1m1ikPhdvVLy95iBywzZ3HMpAen1DdTCb/view?usp=sharing
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКPНAФТА” 00135390
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 04053, місто Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Влаштування продуктопроводу для транспортування супутньо-пластової води (далі – СПВ) з
нафтозбірного пункту (далі – НЗП) «Кінцевий» до НЗП «Верхньомасловецька-1»
Нафтогазовидобувного управління (далі – НГВУ) «Бориславнафтогаз». Також планованою
діяльністю передбачене облаштування дорожнього проїзду вздовж коридору трубопроводів в
місцях, де він відсутній, довжиною ~3500 м і шириною 4 м для забезпечення зручності
виконання планових регламентних та ремонтних робіт в межах існуючого технологічного
коридору трубопроводів. Інвестор планованої діяльності – ПАТ «Укрнафта»: 04053, м. Київ,
Шевченківський р-н, пров. Несторівський, 3-5, контактний номер телефону: +38(044)5061044.
Замовник – НГВУ «Бориславнафтогаз» ПАТ «Укрнафта»: Україна, вул. Карпатська Брама, буд. 26,
м. Борислав, 82300, Львівська обл., контактний номер телефону: (03248) 5-28-50, код ЄДРПОУ
00136544.
Технічна альтернатива 1.
Для транспортування СПВ з НЗП «Кінцевий» до НЗП «Верхньомасловецька-1» НГВУ
«Бориславнафтогаз» передбачене влаштування трубопроводу Ду100 зі сталі 20, довжиною траси
~7900м. Трубопровід буде прокладений підземно в існуючого коридорі трубопроводів на глибині
– 1,2 м і на відстані 1 м від існуючого трубопроводу нафти Ду100.
Технічна альтернатива 2.
Транспортування СПВ на НЗП «Верхньомасловецька-1» є необхідним для підтримання
пластового тиску у свердловинах Верхньомасловецького родовища та технологічної можливості
видобутку нафти з свердловин даного родовища. Технологічною альтернативою 2 передбачене
перевезення СПВ автоцистернами існуючими автомобільними дорогами із залученням
орендованої спецтехніки.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Львівська обл. Дрогобицький р-н Борислав
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Львівська область, Дрогобицький район, Бориславська міська територіальна громада (місто
Борислав). Львівська область, Дрогобицький район, Трускавецька міська територіальна громада
(місто Трускавець, село Орів). Львівська область, Дрогобицький район, Східницька селищна
громада (селище Східниця). Львівська область, Стрийський район, Сколівська міська
територіальна громада (село Урич, село Підгородці).
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Львівська обл. Дрогобицький р-н Борислав .
В межах та за межами міста Борислав, Дрогобицький та Стрийський райони Львівської
області. Найближчі населені пункти: місто Борислав, місто Трускавець, село Орів та селище
Східниця Дрогобицького району, село Урич та село Підгородці Стрийського району.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Львівська обл. Дрогобицький р-н Борислав .
Територіальна альтернатива 2 не розглядається. Влаштування продуктопроводу для
транспортування СПВ з НЗП «Кінцевий» до НЗП «Верхньомасловецька-1» НГВУ
«Бориславнафтогаз» буде здійснюватись в межах існуючого коридору трубопроводів.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Провадження планованої діяльності забезпечить дотримання вимог щодо раціонального
використання надр та природних ресурсів, дасть можливість поповнення державного та місцевих
бюджетів за рахунок сплати податків та зборів.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Планованою діяльністю передбачається будівництво трубопроводу для транспортування СПВ
від насосної СПВ НЗП “Кінцевий” НГВУ «Бориславнафтогаз», Львівська обл., м. Борислав вул.
Гірна, 42В, до резервуарного парку СПВ на НЗП “Верхньомасловецька-1” НГВУ
«Бориславнафтогаз», с. Підгородці Сколівської МТГ Стрийського району Львівської обл., в межах
існуючого коридору трубопроводів, в якому прокладені існуючі трубопроводи: 1. Газопровід
«Н.Східниця3-НЗП “Кінцевий”» Ду 200; 2. Нафтопровід «Н.Східниця3-НЗП “Кінцевий”» Ду150; 3.
Нафтопровід «НЗП”H.Сх-3″-ЦППН НЗП”Кінцевий”» Ду 150. Насосна СПВ на НЗП “Кінцевий”
проєктується окремим проєктом. Резервуарний парк СПВ на НЗП “Верхньомасловецька-1”
проєктується окремим проєктом. Характеристики проєктного трубопроводу СПВ: 1. Витрата СПВ
– 200-600 м3/добу, максимально – 80 м3/год. 2. Фізико-хімічні властивості СПВ: – густина – 1,03-
1,16 т/м3; – завислі речовини – 100-300 мг/дм3; – нафтопродукти – 30-100 мг/дм3; – мінералізація
1000-3500 мг/дм3; – рН – 5,8-7,5. 3. Трубопровід змонтований методом зварювання, фланцеві
з’єднання і інші врізки в трубопровід відсутні. 4. Контроль роботи трубопроводу: установка
датчиків тиску, температури, вузлів заміру витрати будуть виконані в межах проєктів «Насосна
СПВ» і «Резервуарній парк СПВ». 5. Загальна довжина траси трубопроводу складає ~7900 м. 6.
Максимальний робочий тиск у трубопроводі 10 МПа. 7. Матеріал трубопроводу сталь 20, труба
108*8 по ДСТУ 8938-2019. 8. Трубопровід буде прокладений підземно в існуючому коридорі траси
на глибині – 1,2м і на відстані 1м від існуючого трубопроводу нафти Ду 100. 9. Для захисту
трубопроводу передбачена заводська посилена ізоляція трубопроводу, стики заізольовані
еластичною ізоляційною стрічкою. Для захисту від електрохімічної корозії передбачається
підключення проєктованого трубопроводу до існуючої системи електрохімзахисту. Також
планованою діяльністю передбачене облаштування дорожнього проїзду вздовж коридору
трубопроводів в місцях, де він відсутній, довжиною ~3500 м і шириною 4 м для забезпечення
зручності виконання планових регламентних та ремонтних робіт в межах існуючого
технологічного коридору трубопроводів. Під’їзд буде мати наступний «пиріжок» покриття: – 1
шар – вапняк; – 2 шар – щебінь; – 3 шар – щебенево-піщана суміш С7.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Під час будівництва та в процесі експлуатації має бути забезпечено екологічну безпеку
життєдіяльності населення, додержання нормативів щодо шкідливих впливів на навколишнє
природне середовище. Обмеження планованої діяльності: 1. Дотримання допустимих рівнів
забруднення атмосферного повітря (Державні медико-санітарні нормативи, затверджені наказом
МОЗ від 10.05.2024 № 813 «Про затвердження державних медико-санітарних нормативів
допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць»,
зареєстрованим в Мін’юсті 24.05.2024 року за № 763/42108); дотримання нормативів гранично
допустимих викидів відповідно до наказу Наказу Мінприроди України від 27.06.2006 № 309 «Про
затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних
джерел». 2. Дотримання допустимих рівнів шуму згідно вимог ДБН В.1.1-31:2013 «Захист
територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми
виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку». 3. Забезпечення повного збирання, належного
зберігання та передачу відходів суб’єктам господарювання у сфері управління відходами
відповідно до укладених договорів (Закон України «Про управління відходами»). 4. Дотримання
допустимих рівнів соціального ризику та ризику впливу на здоров’я населення. 5. Безпечна
експлуатація відповідно до діючих в Україні нормативних документів, інструкцій з експлуатації,
технологічних регламентів. 6. Відповідна структура керування, кваліфікація обслуговуючого
персоналу. 7. Постійний контроль у процесі експлуатації за всією діяльністю з метою повного
забезпечення екологічних вимог до об’єкту.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативою 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання розмірів СЗЗ згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та
забудови населених пунктів» (затверджені наказом МОЗ від 19.06.1996 №173, зареєстровані у
Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404), дотримання протипожежних розривів між будівлями та
спорудами.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
З метою мінімізації впливів на довкілля рішення щодо еколого-інженерної підготовки та
захисту території будуть прийматися базуючись на результатах обстеження ділянки, інженерно-
геодезичних, інженерно-геологічних та екологічних вишукуваннях тощо, що виконуватимуться у
необхідному обсязі, згідно з вимогами чинного законодавства. Проєктні рішення в період
будівництва та експлуатації забезпечуватимуть раціональне використання природніх ресурсів,
будуть передбачені охоронні, відновлювальні, захисні та компенсаційні заходи.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативою 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Компонування комплексу технологічного обладнання з урахуванням вимог техніки безпеки і
виробничої санітарії.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
1) Вплив на клімат та мікроклімат – незначні викиди парникових газів. 2) Вплив на геологічне
середовище – можливий лише у випадках порушення штатного технологічного процесу (аварійні
ситуації). 3) Вплив на атмосферне повітря – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив при
будівництві. 4) Вплив на підземні води – можливе забруднення в результаті виникнення
аварійних ситуацій. 5) Вплив на поверхневі води – можливе забруднення в результаті виникнення
аварійних ситуацій. 6) Вплив на ґрунти – механічне порушення ґрунтового покриву, можливе
забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій. 7) Вплив на рослинний світ – можливе
порушення трав’яного покриву. 8) Вплив на фауну – опосередкований вплив: присутність людей
та споруд, нафтогазового обладнання, шумовий вплив.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативою 1. Додатково під час
експлуатації буде спостерігатись вплив на атмосферне повітря крім процесів наливу та зливу
СПВ в/з автоцистерни – утворення викидів забруднюючих речовин від роботи двигунів
внутрішнього згорання автомобільної спецтехніки, викиди пилу при терті шин об поверхню;
шумовий вплив.
щодо територіальної альтернативи 1.
Передбачені санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження
відповідно до чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім
корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи
землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим
використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;”
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку
впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017р. Планується провести дослідження впливу
планової діяльності на повітряне, водне, геологічне середовище та ґрунти, рослинний та
тваринний світ, техногенне та соціальне середовище. Розробити заходи з мінімізації негативних
впливів на довкілля, попередити виникнення аварійних та надзвичайних ситуації.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Департаментом екології та природних ресурсів Львівської обласної державної
адміністрації.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації ,
79026, e-mail: [email protected], (032)238-73-83, начальник відділу оцінки впливу на довкілля та
стратегічної екологічної оцінки Сорока Назарій Любомирович.
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}