Спростити діяльність платників податків допомагають електронні сервіси ДФС Уукраїни

Державною фіскальною службою України створено інтегровану автоматизовану інформаційну систему на базі єдиного веб-порталу органів ДФС. Шановні платники податків можуть скористатися електронними сервісами, які створені виключно для Вашої зручності:

Сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків („податкова яма”) чи учасником схем оптимізації бюджетних платежів тощо.

Сервіс «Електронний кабінет платника» – це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-сайті ДФС України шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису. Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість:

– подання податкової звітності в режимі реального часу;

– перегляду податкової звітності;

– доступу до інформації про стан розрахунків з бюджетом.

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс ДФС  дозволяє здійснювати пошук інформації по певному податку, напрямку чи діяльності. Окрім цього,  електронний сервіс працює з використанням ключових слів та шляхом перегляду інформації за певні періоди.

Скористатися послугою ресурсу можна на веб-порталі Державної фіскальної служби України у розділі «Інформаційно-довідковий ресурс». Електронний сервіс забезпечує представників бізнесу та громадян своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією та сприяє впровадженню державної інформаційної політики.

«Пульс» – антикорупційний сервіс, спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з платниками і для протидії негативним тенденціям, що заважають розвитку підприємницької діяльності. Скористатися сервісом можуть платники податків та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, котрі мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем чи умисно створюють перешкоди у спілкуванні. Якщо клієнт податкової чи митниці потерпає від неякісного обслуговування, або некоректного ставлення, то інтерактивна лінія ДФС обов’язково стане в нагоді. Нагадуємо, що лінія працює цілодобово: у робочій час інформацію щодо корупційних діянь та інших неправомірних діях приймають ахівці ДФС, в неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Контактний номер сервісу «Пульс»: (044) 284-00-07.

                                                                                                                                                

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *