У Трускавецькій міській раді обговорили діяльність малих архітектурних форм


В малій залі засідань Трускавецької міської ради відбулась комісія з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування і ЗМІ
Розглядалося питання організації роботи тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності (ТСдПД).

На засіданні окрім членів комісії були присутні: підприємці, орендарі ТСдПД, Олександр Ткаченко – заступник міського голови, Зеновій Кушнір – завідувач відділу містобудування та архітектури, представник КП «Трускавецький інформаційно-курортний центр».

Інтереси підприємців туристичної сфери представляв голова Незалежної профспілки «Тур-сфера» Віктор Пиців. Він зауважив, що новообрана влада, безперечно, отримала від колишньої заплутаний клубок проблем у цій сфері. Проте, висловив сподівання, що спільними зусиллями представників бізнесу та керівництва міста все ж вдасться налагодити співпрацю дотримуючись чинного законодавства.
Зеновій Кушнір доповів членам комісії та присутнім про те, що паспорти на ТСдПД та схема їх розташування є в Управлінні архітектури м. Трускавця.

Розповів про торгівельну галузь міста Олександр Ткаченко – заступник міського голови: «Тут є кілька напрямків, кожен з яких слід розглядати окремо. 
Ярмарок в Трускавці функціонує на підставі рішення виконкому. Вважаю, що положення чи регуляторний акт обов’язково мають бути розроблені. Якщо виникають питання – їх треба врегульовувати. 

Щодо вуличної торгівлі – першочергова перевага надається трускавчанам. Прибуткок від вуличної торгівлі складає лише податок, плата за місце відсутня. 
Щодо підприємців, які торгували біля музею міста, звичайно, ми шукаємо можливість надати їм нові робочі місця. 
Кожен відпочивальник зацікавлений у шопінгу, це звичайна практика для міст курортів. Але ми не можемо перетворити курорт на місто базарів. Треба знаходити золоту середину. Тут необхідна співпраця з підприємцями. Якщо у вас є конкретні пропозиції, ми вже сьогодні готові їх обговорити. Процес має відбуватись прозоро та з максимальним залученням громадськості».

Члени комісії прийняли наступні рішення:
1.Рекомендувати Управлінню розвитку міста розробити положення про ярмарок, у випадку якщо воно передбачене чинним законодавством.
2.Рекомендувати Управлінню архітектури провести інвентаризацію ТСдПД та оприлюднити реєстр схем планів їх розташування.
3.Заслухати роботу керівників КП «Парк курортний» та КП «Трускавецький інформаціно-курортний центр».

4.Рекомендувати Управлінню розвитку міста розробити методику розрахунку плати за користування ТСдПД.


 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *