Як не стати жертвою шахраїв?

Шахраї телефонують, представляються працівниками служби безпеки банків та/або працівниками поліції та випитують секретну інформацію про платіжні картки.

У таких розмовах шахраї можуть:

– запевняти, що сторонні особи отримали доступ до їхніх рахунків і от-от планують привласники кошти;

– повідомляти про кібератаку на ІТ-систему банку.

Для збереження коштів пропонують:

– зняти готівку самостійно та передати її «кур’єру» від банку, після цього обіцяють зарахувати кошти на «безпечний рахунок»;

– перерахувати гроші на тимчасовий безпечний рахунок, який насправді є рахунком шахрая;

– «прив’язати» карту до іншого телефонного номера.

Пам’ятайте, шахрай може назватися будь-ким!

Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, зазначений на звороті платіжної картки.

Якщо ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або повідомте про ваш випадок за номером телефону: 0 800 505 170.

Перейти до вмісту