УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

Від  27  грудня  2016 року                №  361

Про затвердження переліку
платних послуг, які надаються       
в КП «Трускавецька міська лікарня»

          Керуючись ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1138 від 17.09.1996р. (зі змінами і доповненнями Постанови Кабінету Міністрів України № 648 від 22.09.2016р.) та в зв’язку з підвищенням соціальних стандартів у 2017 році, а також цін на комунальні послуги, виконавчий комітет Трускавецької міської ради

В И Р І Ш И В :

            1. Затвердити перелік платних послуг, які надаються в КП «Трускавецька міська лікарня» згідно додатку.

            2. КП «Трускавецька міська лікарня» переглянути всі ціни на платні послуги згідно переліку.

            3. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

                  Міський голова                                                   А.Кульчинський

 

                                                                                                                                                              Додаток
                                                                                                                                             до рішення виконавчого комітету
                                                                                                                                             № 361   від 27.12.2016 р.
Перелік платних послуг,
які надаються КП «Трускавецька міська лікарня»
1. Послуги, що подаються згідно з функціональними повноваженнями
            1. Косметологічна допомога, крім тієї, що подається за медичними показаннями (Ендовенозна коагуляція вен).
            2. Анонімне обстеження та лікування хворих.
            3. Операції штучного переривання вагітності в амбулаторних умовах (у разі затримки менструації не більше як на 20 днів) та у стаціонарі (до 12 тижнів вагітності).
            4. Медичні огляди:
– для отримання виїзної візи та при виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів.
– попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу, для отримання посвідчення водія транспортних засобів, для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди.
            5. Протезування зубне.
             6. Корекція зору за допомогою окулярів та контактних лінз.
            7. Стоматологічна допомога, що надається населенню.
       8. Медичне обслуговування закладів відпочинку всіх типів, спортивних змагань, масових культурних та громадських заходів тощо.
     9. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненнями громадян, що надаються без направлення лікарів.
          10. Перебування у стаціонарі рідних у зв’язку з доглядом за хворим, якщо це не зумовлено станом хворого та надання їм послуг лікування, профілактичного характеру.
        11. Проведення профілактичних щеплень особам за власним бажанням або на вимогу, і які бажають їх зробити поза схемами календаря профілактичних щеплень в Україні.
           12. Медичне обслуговування за договорами із суб’єктами господарювання.
          13. Медичне обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.
            14. Видача бланків особистої медичної книжки.
            15. Стажування лікарів-інтернів:
– закінчили недержавні вищі медичні заклади;
– закінчили державні вищі медичні заклади на умовах контракту;
– повторно проходять інтернатуру;
– бажають отримати другу спеціальність в інтернатурі.
            16. Видача копії медичної довідки, витягу з історії хвороби.
            17. Послуги пральні за договорами.
            18. Перебування громадян за їх бажанням у стаціонарі з поліпшеним сервісним обслуговуванням.
           19. Надання послуг по медичному обслуговуванні пацієнтів за договорами із суб’єктами господарювання які перебувають в м.Трускавець.
                                       Керуюча справами                                                     О.Петранич

Залишити відповідь

Перейти до вмісту