УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

Від  11  травня  2017 року                     №  88


Про внесення змін до рішення виконкому
№ 253 “Про затвердження регламенту ЦНАП,
інформаційних та технологічних карток
адміністративних послуг” від 25.12.2013р. та
визнання такими, що втратили чинність рішень
виконкому № 147 “Про затвердження інформаційних
та технологічних карток адміністративних послуг”
від 31.05.2016р. та № 293 “Про затвердження
інформаційних та технологічних карток
адміністративних послуг та внесення змін до
рішення виконкому № 147 “Про затвердження
інформаційних та технологічних карток
адміністративних послуг” від 31.05.2016р. та
рішення виконкому № 253 “Про затвердження
регламенту ЦНАП, інформаційних та технологічних
карток адміністративних послуг» від 25.12.2013р.”

            Відповідно до Законів України статті 8  “Про адміністративні послуги”, Закону України від 26 листопада 2015 року № 835-VIII «Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України від 26 листопада 2015 року № 834-VIII «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України № 523-р від 16.05.2014р. «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України № 1395-р від 25 грудня 2015 року. «Деякі питання надання адміністративних послуг  у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», керуючись статтею 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення Трускавецької міської ради № 573 від 24 жовтня 2013 року «Про утворення Центру надання адміністративних послуг», рішення Трускавецької міської ради № 122 від 05 квітня 2016 року «Про внесення змін у рішення міської ради № 30 від 09.12.2015р. «Про затвердження структури виконавчих органів Трускавецької міської ради та їх загальної чисельності» та додаток № 22 рішення № 85 від 11.02.2016р. «Про затвердження положень про відділи, управління, та інші виконавчі органи Трускавецької міської ради», виконавчий комітет

В И Р І Ш И В :

  1. Внести зміни в рішення виконавчого комітету Трускавецької міської ради  від 25.12.2013р. № 253 “Про затвердження регламенту ЦНАП, інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг”, а саме:
1.1. доповнивши додатками 7, 8, 9, 10 та 11, 12 виклавши їх у новій редакції:
1.1.1. Затвердити інформаційні картки адміністративних послуг в кількості 17 од., які надаються через ЦНАП, згідно з додатком 7, 9, 11.
1.1.2. Затвердити технологічні картки адміністративних послуг в кількості 17 од., які надаються через ЦНАП, згідно з додатком 8, 10, 12.
  1. Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг в кількості 12 од., які надаються безпосередньо суб’єктом надання адміністративних послуг (відділом державної реєстрації Трускавецької міської ради), а саме:
2.1. Затвердити інформаційні картки адміністративних послуг в кількості 12 од., які надаються безпосередньо суб’єктом надання адміністративних послуг (відділом державної реєстрації Трускавецької міської ради), згідно з додатками 1, 3.
2.2. Затвердити технологічні картки адміністративних послуг в кількості 12 од., які надаються безпосередньо суб’єктом надання адміністративних послуг (відділом державної реєстрації Трускавецької міської ради), згідно з додатками 2, 4.
  1. Визнати такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету Трускавецької міської ради, а саме:
3.1. від 31.05.2016р. № 147 “Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг”;
3.2. від 29.09.2016р. № 293 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг та внесення змін до рішення виконкому №147 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг» від 31.05.2016р. та рішення виконкому № 253 «Про затвердження регламенту ЦНАП, інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг» від 25.12.2013р.».
  1. Відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю забезпечити оприлюднення даного рішення  на офіційному сайті Трускавецької міської ради.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконкому Петранич О.М.

                                   Міський голова                                                               А.Кульчинський

          Додатки.

Залишити відповідь

Перейти до вмісту