РІШЕННЯ № 918 від 31 травня 2018 року Про внесення змін до структури виконавчих органів Трускавецької міської ради
УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
(СОРОК ДРУГА СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)
Р І Ш Е Н Н Я
від 31 травня 2018 року № 918
|
Про внесення змін до структури
виконавчих органів Трускавецької
міської ради
Відповідно до пункту 5 частини першої ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Вивести з управління містобудування, архітектури та землекористування штатну одиницю спеціаліста 1-ої категорії відділу землекористування.
- Вивести з відділу організаційного забезпечення діяльності виконкому штатну одиницю головного спеціаліста-системного адміністратора.
- Ввести в відділ державної реєстрації 1 штатну одиницю – діловода відділу державної реєстрації Трускавецької міської ради.
- Створити відділ комп’ютерного забезпечення та технічного захисту інформації у кількості 2 одиниць.
- Затвердити додаток 1 та додаток 2 рішення у новій редакції.
- Затвердити положення про відділ комп’ютерного забезпечення та технічного захисту інформації згідно додатку 3.
- Встановити загальну чисельність виконавчих органів Трускавецької міської ради в кількості 132,5 штатних одиниць.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування, ЗМІ.
Міський голова А.Кульчинський
Додаток 1
до рішення міської ради
№ 918 від 31.05.2018р.
П Е Р Е Л І К
управлінь, відділів та інших виконавчих органів
Трускавецької міської ради
- Керівники міської ради – 5 одиниць
- Відділ з питань депутатської діяльності – 3 одиниці
- Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому – 5 одиниць
- Юридичний відділ – 3 одиниці
- Відділ бухгалтерського обліку – 4 одиниці
- Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю – 2 одиниці
- Центр надання адміністративних послуг – 3 одиниці
- Відділ державного архітектурно-будівельного
контролю – 3 одиниці
- Управління розвитку міста – 7 одиниць
– Планово-економічний відділ (2)
– Відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (2)
– Відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (2)
- 10. Управління містобудування та землекористування – 6 одиниць
– Відділ містобудування та архітектури (2)
– Відділ землекористування (2)
– Служба містобудівного кадастру (1)
- 11. Інспекція з питань благоустрою – 3 одиниці
- 12. Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту – 3 одиниці
- 13. Служба у справах дітей – 3 одиниці
- 14. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів,
оборонної та мобілізаційної роботи (4) – 6 одиниць
– Сектор з питань цивільного захисту (2)
- 15. Відділ міського архіву – 2 одиниці
- 16. Відділ ведення Державного реєстру виборців – 2 одиниці
- 17. Головний спеціаліст з питань кадрової роботи – 1 одиниця
- 18. Господарська служба – 10,5 одиниць
- Відділ державного реєстрації – 3 одиниці
- Головний спеціаліст, інспектор праці – 1 одиниця
- Відділ комп’ютерного забезпечення та технічного
захисту інформації – 2 одиниці
Всього: – 78,5 одиниць
Перелік самостійних відділів та управлінь
- Управління праці та соціального захисту населення – 23 одиниці
- Фінансове управління – 12 одиниць
- Відділ освіти – 3 одиниці
- Відділ культури – 2 одиниці
- Управління комунальної власності – 3 одиниці
- 6. Управління житлово-комунального господарства і
будівництва – 7 одиниць
- 7. МЦСССДМ – 4 одиниці
Всього: – 53 одиниць
Всього: – 132,5 одиниць
Секретар міської ради Н.Пономаренко