Підходи оцінювання учнів НУШ обговорили в рамках семінару «Методичний кейс вчителя історичної галузі  НУШ

Центром професійного розвитку педагогічних працівників  проведено навчальний  семінар «Методичний кейс вчителя історичної галузі  НУШ». Педагоги Трускавецької ТГ, які працюють в 5-х класах, змогли оцінити складність переходу до нової ціннісної парадигми, на  якій базується НУШ.

Тому цінності, інструменти, методи, підходи оцінювання мають бути зовсім іншими для імплементування освітнього середовища. Необхідно прагнути змінюватись самому та  змінювати систему, підходи під час навчання учнів в базовій  Новій українській школі, від цього залежить результат і власне ідея НУШ.

Залишити відповідь

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc
Перейти до вмісту