Тризуб

Україна
Трускавецька міська рада
Львівської області
Виконавчий комітет

від 30.01.2025 м. Трускавець

П Р О Є К Т рішення виконавчого комітету “Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2024 рік”

          Керуючись законам України «Про звернення громадян» відповідно до пп.1 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію в.о.начальника відділу організаційного забезпечення діяльності виконкому І.Велику про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2024 році, виконавчий комітет міської ради:

В И Р І Ш И В:

          1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2024 році взяти до відома.

          2. Начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств:

 2.1. Забезпечити належне виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і дотримання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання розгляду звернень громадян, посадових осіб, народних депутатів України та депутатів місцевих рад.

2.2. Проводити особисті прийоми громадян.

2.3. Приділити особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди війни, пенсіонери, ветерани війни та праці, учасники АТО, інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері, внутрішньо переміщені особи та інші соціально-незахищені верстви населення.

2.4. Не допускати надання неповних відповідей на звернення, із порушенням термінів розгляду, при відмові у задоволенні вимог, викладених у зверненні обов’язково роз’яснювати порядок оскарження прийнятого рішення.

2.5. Забезпечити уважний та своєчасний розгляд звернень отриманих на урядову телефонну «гарячу» лінію, гарячу лінію Львівської облдержадміністрації, службу «1500» та оперативне вирішення порушених у них питань.

2.6.  За результатами роботи із зверненнями громадян у 2023 році провести аналіз та узагальнення звернень, зокрема тих, що надійшли до органів влади вищого рівня, на урядову телефонну «гарячу лінію», гарячу лінію Львівської облдержадміністрації, запитів на отримання публічної інформації та повторних, для виявлення причин, що їх породжують.

          3. Комунальному підприємству «Редакція міського радіомовлення» та відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю оприлюднювати через засоби масової інформації та на офіційному веб-сайті узагальнені матеріали по роботі зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів, роз’яснення з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

          4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами О.Петранич.

Міський голова                                                                    Андрій  КУЛЬЧИНСЬКИЙ

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи  із зверненнями громадян що надійшли до Трускавецької міської ради протягом 2024 року 

 

            Робота міської ради щодо розгляду звернень громадян проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

            Аналіз стану забезпечення  реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міською радою, її структурними підрозділами вживалися дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем мешканців міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян.

          В цілому за 2024 рік документообіг по відділу склав 14176 од.

Протягом 2024 року до міської ради надійшло 2849 звернення громадян, що на 477 одиниці менше ніж за аналогічний період 2023 року (у 2023 – 3326):

 – письмових звернень – 1505;

– усний прийом – 23

–  інформаційних запитів – 99;

– з урядової гарячої лінії – 198;

– з гарячої лінії області – 59;

– заяв-повідомлень про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні –29;

– заяв на отримання компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб – 936.

            Суттєве збільшення кількості звернень громадян пов’язане з надходженням звернень від внутрішньо переміщених осіб, які після введення в Україні воєнного стану перемістилися з території адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії. А також з надходженням заяв від власників жилих приміщень на отримання компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб.

Із 2849 звернень, що надійшли до міської ради, позитивно вирішено 1516.

            Кількісна характеристика звернень з питань, по яких найчастіше звертаються громадяни, така:

                                                                                               2024р.                    2023р.

– соціальний  захист                                                       1810 (- 463)                 2273

– житлово-комунальне господарство                             137 ( – 21)                    158

– питання підприємництва                                                65 (- 9)                         74

– землекористування                                                          60 ( +1)                        59

– сім’ї, гендерної політики та захисту прав дітей         168 (+ 45)                    123

– житлові                                                                            127 (+81)                      46

– транспорту                                                                          8 (- 8)                         16

          Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, військовослужбовці, пенсіонери, внутрішньо переміщені особи та інші громадяни, які потребували соціального захисту і підтримки.

          За категоріями авторів звернень у 2024 році отримано звернень від:

– учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників АТО —150

– осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи — 221

– дітей війни — 1

– ветеранів праці — 3

– внутрішньо переміщених осіб – 386

        За соціальним станом заявників — найбільше надійшло звернень від:

– пенсіонерів — 375

– підприємців — 80

        Актуальними  і надалі залишаються питання соціального захисту. З них найбільша кількість звернень (379 ) стосувалася надання одноразової грошової допомоги.

         За звітний період згідно розпорядження міського голови на підставі поданих заяв надано матеріальну допомогу 360 малозабезпеченим мешканцям Трускавецької територіальної громади, які опинилися в складних життєвих ситуаціях на загальну суму 519 200,0 грн. (в т.ч. 133 особі з інвалідністю на суму 123 700,0 грн., та  63 поранені учасники бойових дій 260 300, 00 грн)

         Рішенням комісії з надання адресної грошової допомоги та безкоштовного харчування соціально-незахищеним мешканцям надано безкоштовне харчування 13 одиноким малозабезпеченим непрацездатним громадянам на 2024 рік.

          Крім цього, за кошти місцевого бюджету виплачено допомогу на поховання на суму 94 200 грн. (27 одержувачів).

         Рішенням Трускавецької міської ради від 15.02.2024р. № 3519 затверджено Програма соціальної підтримки мешканців Трускавецької міської територіальної громади, які підписали контракт для проходження війської служби у Збройних Силах України та інших військових формуваннях на 2024 рік в сумі 20 000 грн.

         40 осіб, які підписали контракт для проходження війської служби у Збройних Силах України отримали виплату  на загальну суму 800 000 грн

         Відповідно до рішення Трускавецької міської ради № 3524 від 15.02.2024р. «Про надання пільг на оплату житла і комунальних послуг для, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, прийомних батьків та опікунів/піклувальників, на 2024 рік» знижку на оплату за користування житлом та комунальними послугами отримали:

     – 8 опікунів /піклувальників/ та прийомних батьків;

     – 2 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

     – 1 особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

        Відповідно до рішення Трускавецької міської ради № 4085 від 07.11.2024р. «Про надання одноразової компенсації витрат на придбання скрапленого газу, твердого і рідкого пічного побутового палива для дітей-сиріт, опікуна/піклувальника та особи з числа дітей-сиріт на 2024 рік» отримали:

     – 1 опікун /піклувальник/ та прийомні батьки;

     – 14 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

     – 1 особи з числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Згідно поданих заяв протягом 1-го півріччя 2024 року:

– скеровано на оздоровлення та відпочинок в дитячий оздоровчий табір «Артек-Прикарпаття» м. Свалява – 5 дітей пільгових категорій;

         Протягом звітного періоду надійшло 99 інформаційних запитів різної тематики (у 2023 році – 73).

          Протягом 2024 року з державної установи «Урядовий контактний центр» до міської ради надійшло 198 звернень (у 2023 році – 340).   

       Найбільша кількість звернень (120) надійшла від внутрішньо переміщених осіб та стосувалася питань призначення та виплати допомоги на проживання, забезпечення гуманітарною допомогою, надання житла для тимчасового проживання. Інші стосувалися питань виплати соціальних допомог, комунальні питання, житлові питання.

          За звітний період до міської ради з гарячої лінії області надійшло 59 звернень (у 2023 році – 177).

Найбільша кількість звернень (16) стосувалася відсутності тиску централізованого водопостачання;

2 звернень з питання неналежного утримання доріг (не посипані дороги);

27 звернень від внутрішньо переміщених осіб щодо призначення та виплати допомоги на проживання, розміщення та подальшого поселення.

          Слід зазначити, що всі звернення, які надійшли на розгляд до міської ради уважно розглядаються, викладені у них факти ретельно перевіряються та вживаються відповідні заходи для вирішення порушених у зверненнях питань.

          На виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та невідкладного вжиття заходів, у міській раді забезпечено цілодобову роботу служби «1500» (у звітному періоді надійшло 20 звернень). Усім громадянам надано усне роз’яснення та вжито відповідних заходів для вирішення піднятих питань.

          На Трускавецькому радіо продовжує працювати рубрика «Зв’язок з громадою», яка передбачає спілкування із мешканцями міста керівництва міської ради, керівників комунальних підприємств у прямому ефірі.

          За результатами роботи із зверненнями громадян щоквартально проводиться аналіз та узагальнення звернень що надходять до міської ради, до органів влади вищого рівня урядову гарячу лінію, гарячу лінію області.

         Робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі і спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення.    

                           Головний спеціаліст

                          зі звернень громадян                                                                                                 Анастасія ГЛИВА

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc