УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
(ШІСТНАДЦЯТА СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)
Р І Ш Е Н Н Я
Від 15 вересня 2016 року № 291 |
Про внесення змін до рішення міської ради №73 від 04.02.2016р.«Про затвердження програми придбання, обслуговування та монтажу обладнання для модернізації системи відеонагляду м.Трускавець на 2016 рік» |
Керуючись п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Внести змінидо рішення міської ради №73 від 04.02.2016р. «Про затвердження програми придбання, обслуговування та монтажу обладнання для модернізації системи відеонаглядум.Трускавець на 2016 рік» та викласти в новій редакції, згідно додатку.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів, розвитку курорту, підприємництва та комунальної власності, майна (п. О.Карпин).
Міський голова А.Кульчинський
Додаток
до рішення міської ради № 291
від 15 вересня 2016 року
ПРОГРАМА
Придбання, обслуговування та монтажу обладнання для модернізації системи відеонагляду м. Трускавець на 2016 рік
Вступ
Трускавець – перлина західної України, місто-курорт яке відвідує з метою відпочинку та оздоровлення до півмільйону громадян України, Польщі, Німеччини, Росії та інших країн Європи на рік. Місто знаходиться в мальовничому куточку Прикарпаття на відстані
У Трускавці ведеться послідовна, цілеспрямована робота по попередженню соціальних конфліктів за рахунок обмеження зростання безробіття, надання соціальної допомоги малозабезпеченим громадянам, забезпечення населення безкоштовною медичною допомогою гарантованого об’єму і якості, підтримки на доступному рівні вартості проїзду на суспільному транспорті та ін. Ефективніше стала діяти система оперативного реагування на надзвичайні ситуації.
Разом з тим зберігається загроза зниження загального рівня безпеки міста Трускавець, розширення спектру внутрішніх і зовнішніх загроз, які переживається країною в даний період. Тенденція до посилення криміналізації, у тому числі і сфери бізнесу, негативно позначається на суспільно-соціальній і економічній обстановці в місті, на забезпеченні особистої безпеки громадян..
Зміни в соціальній, економічній, етнічній і інших сферах, різке розмежування людей по рівню доходів і якості життя, прояв в політичних, духовно-етичних, міжнаціональних областях ускладнюють ситуацію в місті і формують передумови, ігнорування яких може привести до надзвичайних ситуацій.
Все вищеперераховане вимагає розробки і вживання комплексних, скоординованих заходів по вдосконаленню забезпечення безпеки міста Трускавець, оскільки питання безпечного перебування на курорті є найбільш актуальним для потенційного відпочивальника.
В ході розробки даної Програми був вивчений світовий досвід створення систем відео-нагляду міського масштабу. На вулицях практично всіх великих міст Європи і Америки встановлені відеокамери, які використовуються правоохоронними органами для підтримки порядку, для аналізу і розкриття злочинів. На сьогоднішній день лідером в цій області є Велика Британія, яка однією з перших у світі почала застосовувати відео-нагляд для забезпечення безпеки громадян і впроваджувати новітні технічні засоби для ефективнішої роботи своїх правоохоронних органів. Такі великі міста України як Київ, Одеса, Житомир також перейняли позитивний європейський досвід і створили міські системи відео-нагляду. У місцях масового скупчення людей, на жвавих вулицях, автомобільних дорогах близько чотирьох років йде масове встановлення камер відео-нагляду, які передають інформацію в центри моніторингу, що переглядають відео зображення і у випадку необхідності інформують відповідні служби міста про необхідність прийняти рішення. В результаті функціонування системи відео-нагляду скоротилася кількість злочинів, підвищився відсоток їх розкриття. Впровадження систем відео-нагляду отримало широку підтримку з боку населення міст, які хочуть відчувати себе в безпеці.
- АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ПРОБЛЕМИ
Заходи, що приймаються місцевими виконавчими і правоохоронними органами по посиленню боротьби із злочинністю, оперативна обстановка в місті Трускавець продовжує залишатися складною.
Одним з сучасних і ефективних методів забезпечення суспільного правопорядку, по передовому досвіду зарубіжних країн, є створення і використання системи відеонагляду на території міста.
При бездротовій передачі зображення з відеокамер система працює нестабільно, що унеможливлює ефективний відео моніторинг міста.
Для підвищення ефективності системи відеонагляду необхідно побудувати мережу передачі даних на основі проводового оптоволоконного кабелю та збільшити кількість відеокамер, з метою безперервного цілодобового контролю ситуації на вулицях міста в цілях запобігання і розкриття злочинів.
- ПРОГРАМА РОЗРОБЛЕНА З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧИТИ СУСПІЛЬНУ БЕЗПЕКУ МІСТА.
Головною метою програми є забезпечення суспільної безпеки міста Трускавець.
Програма розрахована на 1 рік і передбачає вирішення наступних завдань:
• забезпечення оперативного контролю криміногенної обстановки в місті Трускавець;
• забезпечення оперативного контролю безпеки жителів і гостей міста Трускавець;
• оперативний контроль безпеки руху;
• своєчасне виявлення, запобігання і припинення злочинів;
• формування бази даних правопорушень, інтегрованої з системою відео–нагляду;
• забезпечення можливості відновлення ходу подій на основі записаних відеоматеріалів при розслідуванні кримінальних злочинів, а також інших порушень громадського порядку;
• створення необхідних умов для запобігання в місті Трускавець нещасних випадків, дорожньо-транспортних і інших пригод, здатних спричинити шкоду здоров’ю людей, пошкодження або знищення майна;
• оснащення правоохоронних органів сучасними технічними засобами відео-нагляду і візуального контролю;
• забезпечення процесу безперервного моніторингу оперативної обстановки в місті Трускавець;
• оперативна інформаційна підтримка служб охорони правопорядку всіх рівнів;
• забезпечення оперативності інформування про виникнення надзвичайних ситуацій відповідних служб і організацій міста;
• контроль за дотриманням чистоти на території міста (викид сміття не у встановлених місцях).
Виконання завдань програми забезпечить підвищення рівня суспільної безпеки, результативності розкриття злочинів, а також надійніший захист громадського порядку в місті.
- ОСНОВНІ НАПРЯМИ І МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Забезпечення громадського порядку
Головна мета діяльності правоохоронних органів по забезпеченню громадського порядку на вулицях і в інших суспільних місцях полягає в створенні умов, що об’єктивно перешкоджають здійсненню правопорушень на певній території (об’єкті), проведенні комплексних заходів щодо профілактичної дії на значимі криміногенні чинники, розвитку і підвищенні технічного рівня різних видів, форм і методів контролю оперативної ситуації.
Для досягнення цієї мети пропонується здійснювати в рамках даної програми наступні заходи:
• організувати систему безперервного моніторингу відеоінформації, виявлення порушень громадського порядку, інших правопорушень і надзвичайних ситуацій;
• оперативно інформувати правоохоронні органи про порушення громадського порядку, інші правопорушення і надзвичайні ситуації.
Підвищення ефективності розкриття і розслідування
злочинів та правопорушень
Головною метою діяльності правоохоронних органів, направленій на підвищення ефективності розкриття і розслідування злочинів і правопорушень, є попередження злочинів, забезпечення покарання за злочини, максимально можливе відшкодування шкоди, заподіяної громадянам в результаті злочинних посягань.
Основні зусилля в цій сфері будуть зосереджені на вирішення наступних пріоритетних завдань:
• підвищення ефективності діяльності правоохоронних органів по розкриттю і розслідуванню злочинів і правопорушень за допомогою використання бази даних випадків, інтегрованої з архівом відеоінформації системи відео-нагляду за ділянками міста з підвищеним криміногенним показником, перехрестями, ділянками автомобільних доріг з інтенсивним рухом, а також місцями масового скупчення громадян;
• впровадження в практику діяльності правоохоронних органів сучасних інформаційних технологій, програмно – технічних засобів, комунікаційних засобів прийому – передачі інформації.
Забезпечення потреб міської служби порятунку і комунальних служб
Окрім використання в цілях підвищення ефективності роботи правоохоронних органів, Автоматизована Інформаційна система «Безпечне місто» буде задіяна для потреб міських комунальних служб і міської служби порятунку в частині підвищення оперативності інформації про поточну ситуацію на вулицях міста. Зокрема, за допомогою даної системи можуть оперативно присікатися факти незаконної вирубки зелених насаджень, організації звалищ сміття і інших порушень правил благоустрою міста, а також виявлятися різні надзвичайні ситуації, такі як пожежі, підтоплення, обриви лінії електроживлення тощо.
Механізм реалізації програми
Реалізація програми здійснюватиметься за допомогою послідовного виконання запланованих заходів:
- визначення ділянок міста, де доцільна додаткова установка відеокамер;
- закупівля необхідного устаткування, його монтаж, прокладка оптоволоконних кабелів, тестування системи;
- відпрацювання взаємодії відповідних служб по використанню Автоматизованої Інформаційної Системи «Безпечне місто».
Для досягнення мети програми планується установка 100 відеокамер на ділянках міста з підвищеним криміногенним показником, на перехрестях, ділянках автомобільних доріг з інтенсивним рухом, а також в місцях масового скупчення громадян:
- НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ І ДЖЕРЕЛА ЇХ ФІНАНСУВАННЯ
Джерело фінансування: кошти міського бюджету. Загальний об’єм фінансування 389,3 тис. грн.
- ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Передбачається, що реалізація програми дозволить:
- Підвищити ефективність роботи мережі відео спостереження для потреб правоохоронних органів та комунального господарства міста;
- істотно скоротити кількість злочинів і правопорушень і поліпшити кримінальну обстановку в найбільш складних в цьому відношенні районах міста;
- істотно скоротити кількість порушень правил дорожнього руху на ділянках доріг, обладнаних системою відео-нагляду;
- підвищити ефективність роботи по розкриттю і розслідуванню злочинів і правопорушень, збільшити кількість розкритих злочинів «по гарячих слідах»;
- поліпшити роботу міських комунальних служб і підвищити якість благоустрою міста;
- скоротити час реакції на НС, що дозволить значно зменшити наслідки надзвичайних ситуацій.
VI. ПЛАН ЗАХОДІВ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
№ | Заходи | Форма закінчення | Відповідальний за виконання | Терміни виконання | Передбачувані витрати тис. грн. | Джерело фінансування |
1 | Проведення системного – аналітичного обстеження криміногенного показника на різних ділянках міста для наступного розширення системи відео нагляду. | Аналітичний звіт Трускавецької міської ради | Трускавецьке ВП ГУНП у Львівській області | 2016 | Фінансування не потрібне | |
2 | Обробка результатів обстеження, створення проектно-кошторисної документації по закупівлі та монтажу обладнання. | Інформація в Трускавецьку міську раду | Підрядна організація | 2016 | Фінансування не потрібне | |
3 | Придбання та монтаж комплексу технічних засобів, у тому числі оптоволоконного комплексу передачі даних для системи відео спостереження та модернізація існуючого відеосерверу | Інформація в Трускавецьку міську раду | Підрядна організація | 2016 | 374,9тис. грн. | бюджет міста |
4 | Техобслуговування системи відео нагляду | Інформація в Трускавецьку міську раду | Підрядна організація | 2016 | 14,4 | бюджет міста |
Примітка: В ході реалізації даної програми в міру необхідності, можуть бути внесені додаткові заходи, які затверджуватимуться Трускавецької міською радою.
VII. КОНТРОЛЬ ЗА РЕАЛІЗАЦІЄЮ ДАНОЇ ПРОГРАМИ
Безпосередній контроль за виконанням Програми, а також за цільовим та ефективним використанням коштів здійснює виконавчий комітет Трускавецької міської ради.
Паспорт
(загальна характеристика міської (бюджетної) цільової програми)
__ Придбання, обслуговування та монтажу обладнання для модернізації системи відеонагляду м. Трускавець на 2016 рік
(назва програми)
- Ініціатор розроблення програми _Виконавчий комітет Трускавецької міської ради
- Дата, номер документа
про затвердження програми ______________________________________
- Розробник програми Виконавчий комітет Трускавецької міської ради
- Співрозробники програми________________________________________
- Відповідальний виконавець програми Виконавчий комітет Трускавецької міської ради
- Учасники програмиПідрядна організація
- Термін реалізації програми 2016 рік
- Етапи виконання програми
(для довгострокових програм)_________________________________
- Загальний обсяг фінансових
ресурсів, необхідних для реалізації
програми, тис.грн, всього 389,3 тис.грн.
у тому числі:
- Коштів міського бюджету 389,3 тис.грн.
- Коштів інших джерел (вказати)__________________________________
Міський голова Кульчинський А.Б. ______________
(П.І.Б.) (підпис)
Сегер А.П. ________________
Головний спеціаліст (П.І.Б.) (підпис)
відділу організаційного забезпечення
діяльності виконкому
Тел.:5-12-53
Затверджено Міський голова ________________ ______ «__» __________ 2016 року |
ПРОГРАМА
Придбання, обслуговування та монтажу обладнання для модернізації системи відеонагляду м. Трускавець на 2016 рік
Погоджено Голова комісії з питань бюджету, фінансів, розвитку курорту, підприємництва, комунальної власності і майна Трускавецької міської ради _______________ Карпин О.Р. «__»__________2016року | Погоджено Начальник фінансового управління Трускавецької міської ради _________________ Федоричак М.М. «__» ________ 2016 року МП |
Погоджено Заступник міського голови до компетенції якого належить программа ____________ Ткаченко О.О. «__» ________ 2016 року | Погоджено Начальник відділу планування та інвестицій виконавчого комітету _________________ Заверюха М.Р. «__» ________ 2016 року МП |
Головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності виконкому – розробник програми (повна назва) _______________ Сегер А.П. «__» __________ 2016 року МП |
м. Трускавець
2016 рік
Ресурсне забезпечення міської (бюджетної) цільової програми*
Придбання, обслуговування та монтажу обладнання для модернізації
системи відеонагляду
на 2016 роки
(назва програми)
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | 2016рік | Усього витрат на виконання програми тис.грн. |
Усього, | 389,3 | 389,3 |
у тому числі | ||
міський бюджет | 389,3 | 389,3 |
кошти небюджетних джерел** |
*якщо строк виконання програми 5 і більше років, вона поділяється на етапи і таблиця оформляється на кожний з них окремо.
**кожний бюджет та кожне джерело вказується окремо
Міський голова Кульчинський А.Б. ___________________ (П. І. Б.) (підпис)
Головний спеціаліст відділу
Організаційного забезпечення
Діяльності виконкому Сегер А.П. ____________________
(П. І. Б.) (підпис)
Перелік завдань, заходів та показників міської (бюджетної) цільової програми
Придбання, обслуговування та монтажу обладнання для модернізації системи відеонагляду м. Трускавець на 2016 рік
(назва програми)
з/п | Назва завдання | Перелік заходів завдання | Показники виконання заходу, один. виміру | Виконавець заходу, показника | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. | ||||||
2016р | |||||||
1. | Проведення системного – аналітичного обстеження криміногенного показника на різних ділянках міста для наступного розширення системи відео нагляду. | 1. Придбання та монтаж комплексу технічних засобів, у тому числі оптоволоконного комплексу передачі даних для системи відео спостереження та модернізація існуючого відеосерверу | затрат | кошторис ( витрати на придбання) | Міський бюджет | 374,9 | Покращення рівня безпеки у місті, скорочення кількості злочинів та підвищення відсотків їх розкриття |
продукту | кількість обладнання | Міський бюджет | 34 | ||||
ефективності | середні витрати на придбання 1 одиниці обладнання | Міський бюджет | 11,2 | ||||
Якості | відсоток покращення обстеження криміногенного показника | Міський бюджет |
– | 100% | |||
2.Техобслуговування системи відео нагляду | затрат | Кошторисні витрати на тех. обслуговування | Міський бюджет | 14,4 | 100% | ||
продукту | кількість послуг | Міський бюджет | 12 | ||||
ефективності | середні витрати на 1 послугу | Міський бюджет | 1,2 | ||||
Якості | відсоток покращення відеосигналу | – | 100% | ||||
Усього на етап або на програму: | 389,3 |
* якщо строк виконання програми 5 і більше років, вона поділяється на етапи і таблиця заповнюється на кожний з них окремо.
** вказується кожне джерело окремо.
*** завдання, заходи та показники вказуються на кожний рік програми.
Міський голова Кульчинський А.Б. ____________
(П. І. Б.) (підпис)
Сегер А.П. ____________
Головний спеціаліст (П. І. Б.) (підпис)
відділу організаційного забезпечення
діяльності виконкому
Секретар міської ради Н.Пономаренко