Чи сплачують єдиний податок підприємці на час відпустки чи лікарняного?

Відповідно до пункту 295.5 статті 295 Податкового кодексу платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої витягом з Електронного реєстру листків непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

 Інформація про період щорічної відпустки і терміни тимчасової втрати працездатності з обов’язковим доданням витягу з Електронного реєстру листків непрацездатності подається за заявою у довільній формі.

 Окремого терміну подання заяви щодо періоду щорічної відпустки, заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності та форм даних заяв нормами Податкового кодексу не передбачено.

Згідно з підпунктами 295.1 та 295.2 статті 295 Податкового кодексу, платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

З метою уникнення порушення терміну щодо сплати авансових платежів до контролюючого органу заява подається:

– щодо періоду щорічної відпустки – до дати початку відпустки;

– щодо терміну втрати працездатності – до 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому закінчився лікарняний з обов’язковим додаванням витягу з Електронного реєстру листків непрацездатності.

Авансові внески з єдиного податку,  сплачені відповідно до пункту 295.1 статті. 295 Податкового кодексу підлягають зарахуванню в рахунок майбутніх платежів з цього податку.

Перейти до вмісту